Motor Tdi 81 kW klepe

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tosr
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2008, 07:18

Motor Tdi 81 kW klepe

Příspěvek od tosr »

Po novém sestavení motoru(přidřené dva písty, dány vložky a nové písty, nové šály klika a ojnice + nové kroužky) po nastartování klepe, něco jako když jsou pryč hydroštely, ale klepání se ozývá spíše ze spodu z motoru, mě se zdá jako od spojky, ale to je můj dojem. Neřešil jste někdo něco podobného? Jak se projevuje vadný dvouhmotový setrvák? Diky za rady.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33628
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Motor Tdi 81 kW klepe

Příspěvek od slovacek.milos »

tosr píše:Po novém sestavení motoru(přidřené dva písty, dány vložky a nové písty, nové šály klika a ojnice + nové kroužky) po nastartování klepe, něco jako když jsou pryč hydroštely, ale klepání se ozývá spíše ze spodu z motoru, mě se zdá jako od spojky, ale to je můj dojem. Neřešil jste někdo něco podobného? Jak se projevuje vadný dvouhmotový setrvák? Diky za rady.
přišlápni spojku a dvouhmota by se měla sklidnit, spíš ale třepe jak klepe, každá rada drahá pokud to klepe na klice tak jak se klika zatlakuje olejem zvýšením otáček zvuk klepecu se mění, klepání pístu v HU se ztrácí ve vysokých otáčkách, je to nekonečné téma miloš
tosr
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2008, 07:18

Příspěvek od tosr »

díky za radu, zapomněl jsem ještě napsat že po studeném startu asi tak 10 vteřin motor neklepe a pok se to začne pozvolna ozývat.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33628
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tosr píše:díky za radu, zapomněl jsem ještě napsat že po studeném startu asi tak 10 vteřin motor neklepe a pok se to začne pozvolna ozývat.
a co nějaký TDi graf a velký předstřik, pokud to neklepe hned tak to bude v seřízení předstřiku vag a TDi graf miloš
tosr
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2008, 07:18

Příspěvek od tosr »

předvstřik je o.k. ten jsem dělal je v rozmezí na Tdi grafu
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33628
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tosr píše:předvstřik je o.k. ten jsem dělal je v rozmezí na Tdi grafu
tak ještě skus povolovat jednotlivé vstřiky jestli se ten klepec náhodou neztratí miloš
tosr
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2008, 07:18

Příspěvek od tosr »

jo to zkusím, potom mám ještě jeden problém po nastartování studeného motoru, motor kouří a po 1min asi tak zdechne wag vše o.k.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: plzen

Re: Motor Tdi 81 kW klepe

Příspěvek od 12skvarka »

tosr píše:Po novém sestavení motoru(přidřené dva písty, dány vložky a nové písty, nové šály klika a ojnice + nové kroužky) po nastartování klepe, něco jako když jsou pryč hydroštely, ale klepání se ozývá spíše ze spodu z motoru, mě se zdá jako od spojky, ale to je můj dojem. Neřešil jste někdo něco podobného? Jak se projevuje vadný dvouhmotový setrvák? Diky za rady.
dány vložky ????
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 15:14

Příspěvek od Ren'as »

To byl asi omyl stěma vložkama. Ten motor sis dělal sám?
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

suché vložky , to neznáte?
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 15:14

Příspěvek od Ren'as »

Mohl bys mi to trošku popsat. To byl ten válec tak vydřenej, žes udělal vložky a nebrousil? Zatím dík-lína huba holé........
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

s křidílkama (rofl)
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

odvrtá se stěna z bloku cca 2,5mm, nalisuje se do toho tzv. suchá vložka , a znovu se válec vyhonuje, to už kdysi používal mercedes, jinak můžeš zahodit blok
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

to ,ale určitě nedělal
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 15:14

Příspěvek od Ren'as »

Jo jo už ti rozumím. Já mám zatím jen dvě GO motoru audi 100 a gokf 3 vše TD. A zatím nám stačil udělt výbrus (vyhonovat) dle sady pístu. Audi má už najeto 90tkm a fičí jak zamlada. Děkuji za vysvětlení ;)
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“