Stránka 2 z 3
Napsal: 02 čer 2008, 08:41
od hopko
Tec píše:Podľa mňa je to dural, celková výška výška 21, miskové vybratie na jednej strane z vonkajšieho kraja -1mm, na druhej strane zrkadlovo zaoblená hrana z vonkajšieho kraja = keď ich postavíš na seba, úplne do seba zapadnú (=vybratie na jednej strane má tvar zaoblenia na opačnej strane), vnútorný priemer 22,3 a vonkajší priemer 40mm, šírka rovnej dosadacej plochy (=prstenec medzi vnútorným otvorom a okrajom zaoblenia, alebo vybratia) je na strane vybratia a aj na strane zaoblenia 5,5mm, hrúbka steny krúžku 8,7mm.

tak som si dovolil to dať na výkres...
http://rapidshare.com/files/119483666/podlo_ka.pdf
Napsal: 02 čer 2008, 09:06
od Tec
No jeeje..na výkrese je to krajšie ako v skutočnosti. No...tak a môže sa točiť.

Napsal: 02 čer 2008, 10:44
od nogis
Koukal jsem do Etky a nechápu to jejich rozdělení. Číslo je stejný jak pro sportovní podvozek, tak pro výbavu pro špatné cesty. Liší se jen modelem...

Napsal: 20 čer 2008, 06:18
od hopko
tak som si to dal vytočiť z nemagnetickej antikory, lebo dural som nezohnal(vyšlo ma to celkovo na 100,-Sk). Včera sme to s bráchom nahodili, vyzerá to super, je to vyššie a hlavne splnilo to účel a na zlých cestách nederiem spodok motora. Iba tá diera Ø22,3 sa mi zdá veľká, bo piest tlmiča má Ø20mm, takže diera na krúžku má byť Ø20,3mm lebo potom to má zbytočnú vôľu.
Inak, ja som dal výšku 30mm...

Napsal: 12 říj 2009, 16:05
od misoVW
Prosim niekoho, komu ide stahovat z Rapidu aby stiahol tento subor:
http://rapidshare.com/files/119483666/podlo_ka.pdf
a dal ho na
www.leteckaposta.cz a sem dal odkaz
Dakujem.
Mne nejde stahovat z Rapidu

mam zdielanu IP adresu.
Napsal: 12 říj 2009, 22:52
od Transporter
Napsal: 12 říj 2009, 23:10
od Transporter
Tak mne napadlo jestli by se nemely sparavne vypodlozit vsechny 4 tlumice a jestli uz to nekdo vyskousel na vsechny 4?
A vi nekdo jestli to funguje in na novou Octavii?
Napsal: 12 říj 2009, 23:58
od Transporter
Huml píše:takže upřesnění jak to doopravdy je s těma vložkama, jsou dva typy, který se liší výškou 1J0 412 311 A ty mají výšku 10mm a 1J0 412 311 ty mají výšku 20mm, podle mě by to zvládlo zvednout i o 30mm použitím obou, ale to u aut, který mají pružiny již hodně unavený

A nejsou nahodou ty vlozky urcene pro jine tlumice? Ja jsem si vsiml ze ten obrazek z ETKY rika:
"vlozka pro tlumice z vybavou na spatne cesty"
a take tlumic je pojmenovan "tlumic na spatne cesty".
Takze jestlize ten tlumic ma jiny zdvih, tak si nejsem jisty jestli takova modifikace neovlivni zivotnost tlumice a bezpecnost auta jestli to nekdo nasadi na jiny tlumic nez je to urcene.
Ovsem vse je vporadku jesti ze ten tlumic na spatne cesty ma stejny zdvih jak ten normalni.

Napsal: 13 říj 2009, 04:47
od misoVW

dik za upload. Neviem ako ma riesenu napravu O2, ak podobne ako O1 tak by to malo ist zdvihnut, mozno bude treba upravit nejake rozmery.
Napsal: 14 říj 2009, 02:09
od kafo
chcem sa opyta ci tieto podlozky budu pasovat aj na fabiu potreboval by som ju trochu zdvyhnut dik
Napsal: 14 říj 2009, 04:18
od misoVW
myslim ze nie, fabia ma ine axialne lozisko.
Napsal: 25 lis 2009, 11:59
od martin130lr
Existují takovéhle podložky i na Passata B5.5? Jakým způsobem je možné zvednout tyto vozy?
Napsal: 25 lis 2009, 23:00
od gol...fik
A ake podlozky na G4? Tdi
podložky
Napsal: 04 říj 2010, 10:55
od 3nečák
ahoj kluci, tak jsem se rozhodl, že si zvednu i svou GIV. jen jsem trochu zmatený z těch rozměrů a vnitřních průměrů. já mám předohrab a chci to zvednout tak 25-30 mm. Liší se přední a zadní válečky? nebyl by to někdo schopen utočit (nejlépe někdo, kdo z vás už to dělal)?
Dík P
G4 4x4
Napsal: 15 črc 2011, 08:21
od fero.janik
Mam G4 4x4, predok zdvihnuty, ale neviem sa dostat k podlozkam na zadok.
Su ine ako tu zobrazene. Nema niekto uz urobene alebo kto by to vytocil. Potrebujem zdvihnut tak 3-4 cm, t.j. podlozka vysky 1.5-2 cm