Stránka 2 z 2
Napsal: 28 kvě 2006, 20:07
od zdenace
U 5 válca je to jednoduší a hlavně levnější.
Napsal: 28 kvě 2006, 21:57
od thejackal
Tenhle motor mít v autě, je jako mít velký koule...........
Napsal: 28 kvě 2006, 21:57
od thejackal
Tenhle motor mít v autě, je jako mít velký koule...........
Napsal: 28 kvě 2006, 22:22
od lt.kubosh
thejackal píše:Tenhle motor mít v autě, je jako mít velký koule...........
Neni nad to takovehle moudro zopakovat, aby si to lide zapamatovali. A pokud vim, tak do A6(C4) se davaly 2.5TDI AAT 85kW AEL 103kW a 1Z 66kW, takze volba je jasna.
Napsal: 29 kvě 2006, 17:43
od Tomas.cz
1Z je ale 1.9 ne?
Napsal: 29 kvě 2006, 21:58
od lt.kubosh
No jasne. Nejslabsi ctyrvalec. Sice nejlevnejsi ND a servis, ale radost z auta zadna -> 66kW na 1550kg. Proto pisu, ze volba je jasna.

Napsal: 13 čer 2006, 09:58
od diacon
ja si myslim že lepší je R5.ma to 103 Kw, 290Nm a hodně slušnej chod a průběh krouťáku i výkonu což je u pětiválců známo.navíc je to nesmrtelnej motor
pokud dodržuješ servis (tak jako u všeho) tak to mas nadosmrti navic ani moc nežerou (průměr 7,2 s automatem,8,2 město).a navic v6 ma o 7Kw větší výkon a +30Nm ,tak to neni zas tak horký.v6 se dost ser*** nejvic asi čerpadla a vahy je fakt že to je 4ventil.spotřeba to nemužu posoudit ale typuju 8,2 průměr a 9 město.taky strašne drahý dily (sou to prostě audiny).pro mě by to byla jasna volba R5
(nechci řict že v6 je na nic přece jenom je novější ,ale ja sem prostě pro pětiválce ať benzín nebo diesel)
Napsal: 14 čer 2006, 19:21
od Byrto
no 2,5 6valec neni ziadna vyhra.. tazisko pred napravou a velka vaha s toho robi lenocha ktory ti v zime v zakrute ukaze ako lieta prazdna rit.. a neratam naklady na rozvody atd.. urcite nebrat..
zato 2,5 5valec je nieco ine.. neznicitelny drzak ktory sa fakt vydaril