Vliv INTERCOOLERU na výkon TDi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

to sice ano,ale pořád platí pravidlo,čím chladnější vzduch tím víc se ho vleze.je jasne,ze u vysiho tlaku se to projevi vic,ale urcite je to znát i u tlaku treba okolo jednoho baru viz. jiz uvedené gtd
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

výše uvedené GTD má jiné turbo (tlačí o 0.1více), jiné trysky a k tomu IC který je špatně umístěn. tech 10k neí jen v IC ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

skoušel jsem na golf 2 tdi hnat ho s IC a pak bez a bez něj dříve vadnul a docela citelně mu do kopce chyběl dech tlak 1,17
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

dobry kluci, a bude teda stacit ho chladit vetrakama? :?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

dle mě větrák je dorbý nápad! já to tak nějak podobně mám. IC je před chladičem, a za ním je origo větrák, a ten je napojen na termospínač, ale i na přepínač u mě v kabině. můžu ho zapnout jak je libo a pomoct IC i motoru (třeba v kopci).
:D
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“