Stránka 2 z 4

Napsal: 05 kvě 2008, 16:49
od cupra
Smoke píše:
cupra píše:
Schöny#7 píše:Tak to si nevidel Bruhycovo Polo SDI asi (noteeth) ;)

Jinak myslite ze ta spojka s PD 110kW udrzi tech 400 NM???
A davali se do PD 96kW stejne spojky jako do tech 110tek?
ani ja neverim tomu kto ma na seriovych komponentoch (ASZ,ARL)200 hp ze je bez dymu...total blbost...ja ani nemam 200 hp a zadymi,sice len na chvilu po zoslapnuti,potom uz nic...a PD 96 kw sa davalo aj na 5 kvalt (228 mm spojka )a 6 kvalt 240 mm spojka...PD 150 (ARL) sa s 5 kvaltom nerobilo(aspon som nikdy nevidel...a 400 Nm drzi v pohode... ;)

když hulí, asi máš málo vzduchu
ja som nenapisal ze dymi huli ale len pri zoslapnuti vyleti dym(ale nic hrozne)a potom prestane...

Napsal: 05 kvě 2008, 17:04
od Schöny#7
No tak to jo..zahuli kazdy diesel kdyz mu dame plnej..ale jde o to jak dlouho huli...vetsinou jen nez nafouka turbo pak uz pohoda... :)

Napsal: 05 kvě 2008, 21:33
od Bar
Kdybych potom časem teda chtěl dát trysky musel bych změnit znovu soft,že ??? A ty trysky jak jste psali ty Race jaké bych tam měl použit a kolik vyjde jedna ???

Napsal: 05 kvě 2008, 22:45
od Dukes
Bar píše:Kdybych potom časem teda chtěl dát trysky musel bych změnit znovu soft,že ??? A ty trysky jak jste psali ty Race jaké bych tam měl použit a kolik vyjde jedna ???
Race 783 vyjdou na 17464,-. Úprava softu po výměně původních trysek za Race je určitě potřeba. Pokud budeš mít základní chip od Dieselpower, tak za úpravu softu na nové trysky neplatíš jako za nový chip, ale platíš pouze 4tis. tj. rozdíl mezi cenou za základní chip a individuál chip. :)

Napsal: 05 kvě 2008, 23:12
od Bar
Dukes píše:
Bar píše:Kdybych potom časem teda chtěl dát trysky musel bych změnit znovu soft,že ??? A ty trysky jak jste psali ty Race jaké bych tam měl použit a kolik vyjde jedna ???
Race 783 vyjdou na 17464,-. Úprava softu po výměně původních trysek za Race je určitě potřeba. Pokud budeš mít základní chip od Dieselpower, tak za úpravu softu na nové trysky neplatíš jako za nový chip, ale platíš pouze 4tis. tj. rozdíl mezi cenou za základní chip a individuál chip. :)
TA cena to je za všechny předpokladam nebo jen jednu (LOL)

Napsal: 06 kvě 2008, 05:16
od MirekX

Napsal: 06 kvě 2008, 17:28
od JasteR
subz3ro_tdi píše:
JasteR píše:Cipem se da pohodovych 180PS pak uz jede slusne.... nebo dat RAce trysky nebo lepe predelat turbo treba na hybrida .... balik je sirokej pojem... s predelanym turbem a race tryskama by se dalo pohodovych 200PS bez koure mozna i vic..
200ps bez dymu je podla mna utopia (LOL)
Lepe cti ! ....psal jsem pohodovym SW na 180 a 200 s upravenym turbem a Race tryskama bez koure !!!!
Jel sem v GIV GT s upravou z DE od ABT na prani odbrzdenych 198PS ale hulitlo to teda dost hodne ...

Napsal: 06 kvě 2008, 17:33
od JasteR
Jinak znamej ma 96koktu chiplou na 170PS a pry odbrzdenych 415Nm a spojka to pobirala 14dni a to nejezdi sprinty, ale taky tomu docela da nekdy.... pokud vim tak je tam 240tka jako u 110Kw ...takze nad 400Nm bych si u docela tezkyho auta GIV, Octa, A3 nedelal moc iluze...

Napsal: 06 kvě 2008, 20:10
od Bar
Tak díky za rady takže tam fouknu čip a potom časem tam dám trysky a začnu pořadně. ted nejsou money takže žadnou větši radost si hold udělat nemůžu. (LOL)

Napsal: 13 kvě 2008, 11:25
od Bar
Jaké by jste mi poradily kotouče mám sehnane bremba brzdiče a přemýšlím nad nějakýma kotoučema. Od koho by jste doporučily ?

Napsal: 13 kvě 2008, 13:54
od Markus01
Bar píše:Jaké by jste mi poradily kotouče mám sehnane bremba brzdiče a přemýšlím nad nějakýma kotoučema. Od koho by jste doporučily ?

Moh by si sem hodit fotkuz těch brzdičů?

Napsal: 13 kvě 2008, 21:04
od Bar
Ještě je nemám doma až budu mít tak dám foto. Můžu mít ještě jedny pokud by měl někdo zajem měl jsme obědnány dvoje a kamoš mi to na poslední chvili odřekl. Pokud ma někdo zajem napište až budu mít doma pošlu foto.

Napsal: 11 srp 2008, 15:25
od Bar
Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?

Napsal: 11 srp 2008, 16:00
od miš
Bar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?
Odejít turbo po EGR-Off :? to asi neee :)

Nejlíp EGR úplně pryč nahradit pouze přírubou a pak se do toho opřít s chipem (teda i s tím hybridem..) ;)


Jo a 182 PS je hezký - gratulace :-)

Napsal: 11 srp 2008, 16:11
od Bar
miš píše:
Bar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?
Odejít turbo po EGR-Off :? to asi neee :)

Nejlíp EGR úplně pryč nahradit pouze přírubou a pak se do toho opřít s chipem (teda i s tím hybridem..) ;)


Jo a 182 PS je hezký - gratulace :-)
Když máš egr off aspon tka mi to vysvětlil a mu celkem veřimpač tomu opravdu rozumí je, že kdyby si to auto pujčil nějaký dejme tomu kamarad a prohnal ho a hned to zhasl jak by dojel tka by to asi dostalo pořádně přes držu ten motor.Jako jezdil jsme se 150 pak s 175 a ted s těma 182 a nevím pořád mi to přijde slabé a to jsme si ze začátku říkal že si to jen tka s lehka načipuju jenže ted momentalně nemam penize na vetší upravy jako hybrdid IC atd. Turbo je nové teda relativně ma to najete jen něco malo pod 60 000 tisic takže to vydrží toho byhc se nebal, ale je tam original spojka časem tam chci dat sachs. jenže ted nemužu splacim ještě auto a mama by mě vydědila (LOL) kdybyhc si na to ještě něoc koupil dokud to nesplatim.