Stránka 2 z 3
Napsal: 02 čer 2006, 09:10
od Stingray
stribrnej píše:ale ja se neptal na to jak udelat 250ps ale na mech. limit tohoto motoru. jestli to aspon chvilkove motor prezije. Otazka spojky neni jen v mater. a prumeru atd. ale v nastaveni charakteristiky prubehu kroutaku a vykonu. Mam serii spojku dvouhmotnostni a zatim drzi.Zatim. /400m uz zacina 14kou s./
Myslim si ze to pri 250ps prvni odnesou ojnice. Asi i tesneni diky tlakum.
Ale 230 by to snad mohlo vydrzet ne?
Ojnice na PD motor su predimenzované na 55Ps na ojnicu akonáhle ides cez 230Ps už je to o štastí.......hladaj ojnice čo majú spodok oddelený roztrhnutím a nie klasikou samostatne obrobenou. Blok motora to v pohode vydrží ojnice nie piesty ok ale iba ak pojdeš do veľkých trysiek.....nie iba chip....a debilne mu natiahnuť čas. impulz vstreku.....
Napsal: 02 čer 2006, 12:04
od TDIPOWER
stribrnej píše:ale ja se neptal na to jak udelat 250ps ale na mech. limit tohoto motoru. jestli to aspon chvilkove motor prezije. Otazka spojky neni jen v mater. a prumeru atd. ale v nastaveni charakteristiky prubehu kroutaku a vykonu. Mam serii spojku dvouhmotnostni a zatim drzi.Zatim. /400m uz zacina 14kou s./
Myslim si ze to pri 250ps prvni odnesou ojnice. Asi i tesneni diky tlakum.
Ale 230 by to snad mohlo vydrzet ne?
Jestli ti drží, tak to je ještě docela slabota

. A píšeš "chtěl bych 230 až 250", to nevypadá jako teoretická otázka na mechanický limt. Možná jsem to ale špatně pochopil.
A mluví se o motoru 81kW a ne PD, takže ojnice....asi ne. A říkalo se "SE SÉRIOVÝMA VNITŘNOSTMA"! Nevydrží to. HAWK, domluvil jsem

Napsal: 02 čer 2006, 15:01
od stribrnej
nejdriv to necham zmerit at je z ceho vychazet, uz to planuju dlouho ale porad neco vylepsuju. Pak se uvidi co ta spojka prenesla.
Slaboto

Napsal: 02 čer 2006, 16:07
od gumi
Někde na starým fóru se chlubil (tuším) MAX tuning u Seatu 1,9TDI šli na max (včetně nitra). Výkon přes 500hp a krouťák přes 1200Nm(v podstatě neměřitelnej) . Než se jim motor rozskočil

.
Napsal: 03 čer 2006, 01:24
od Alex
gumi píše:Někde na starým fóru se chlubil (tuším) MAX tuning u Seatu 1,9TDI šli na max (včetně nitra). Výkon přes 500hp a krouťák přes 1200Nm(v podstatě neměřitelnej) . Než se jim motor rozskočil

.
A čo myslíš, kto je Stingray, kto asi...

Napsal: 03 čer 2006, 12:11
od mbt11
Tu je jeden link kde upravili G4 na 242hp a 475Nm

, ale neviem aky motor to bol povodne. A je to v anglictine.
http://www.racingtdi.com/engine.htm
Napsal: 03 čer 2006, 14:29
od reesha
To je kamarád, původně 90hp
Napsal: 03 čer 2006, 19:15
od Holz-tdi
Sakra to někdo přeložte!!
Napsal: 03 čer 2006, 23:00
od Indi
to:Holz-tdi sežeň si soft PC translator celkem to jde zbytek si musíš vydedukovat.
Napsal: 04 čer 2006, 00:25
od Alex
reesha píše:
To je kamarád, původně 90hp
Chlap píše na webe že pôvodne 110, ale to je fuk. Určite mu to nechodí zle.

Napsal: 05 čer 2006, 12:44
od stribrnej
to:Reesha Kdyz je to tvuj kamos tak nevis z ceho tam ma ojnice? Ze by tam mel origos? Moc toho o mech. uprave nepise.
Napsal: 05 čer 2006, 17:51
od reesha
stribrnej píše:to:Reesha Kdyz je to tvuj kamos tak nevis z ceho tam ma ojnice? Ze by tam mel origos? Moc toho o mech. uprave nepise.
ojnice orig.
Jo a pravda, je to 110hp motor
Napsal: 05 čer 2006, 18:50
od grim
říkám si, kolik už ten motor v té úpravě odjel a kolik tak ještě může vydržet...
Napsal: 06 čer 2006, 06:33
od Stingray
na 99.5% je to na seriovej ojnici lebo origoš race H profil vyžaduje zafrezovanie do spodnej časti bloku motora.....a podľa tých uprav je to len na max vyžmýkaná seria.....
čo sa týka max. preneseného výkonu na ojnicu tá je najviac zatažená pri podtáčaní motora......to je zlozvyk každého dízlákofila ak ideš napr. 1200ot/min na 6 potom tomu zošlapneš na plný ide práve najväčšia zátaž na ojnice a ložiská......ak už niekto má úpravu nad 200Ps mal by podstatne zmeniť štýl jazdy v nízkych otáčkach......
Napsal: 11 čer 2006, 10:31
od go.vojta
S tím souhlasím. v sérii to neva ale s výkonem tam musí být neuvěřitelná síla na tu ojnici.. stačí víc řadit..