¨maximum ze 110 ps

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

stribrnej
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2006, 06:58

¨maximum ze 110 ps

Příspěvek od stribrnej »

Vite nekdo co snese 110ps motor? V kolika ps se ohnou ojnice a jine
dily? chtel bych 230 - 250 ale se ser. vnitrnostma a kompr. 19,5.
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Odpovědi: 0
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

:roll: :roll:
stribrnej
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2006, 06:58

Příspěvek od stribrnej »

ani necekam ze by to nekdo vedel. Tolik z toho asi nikdo nedostal.
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

(rofl)
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: ¨maximum ze 110 ps

Příspěvek od chucky »

stribrnej píše:Vite nekdo co snese 110ps motor? V kolika ps se ohnou ojnice a jine
dily? chtel bych 230 - 250 ale se ser. vnitrnostma a kompr. 19,5.
Potřebuješ hybridní turbo, HOOODNE velký intercooler proti stávajícímu (LOL), trysky race, chladič oleje....atd :)

ale je to jen otázka peněz.... řekl bych..... ;)
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

No to už bude chtít více.. při seriovém vnitřku, bude životnost malá.. raději sežen pd aspon 130 a našetři hodně peněz aby to fakt fungovalo..
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Na starym foru byl někde graf G4 s cca 245k a 475Nm :)
Obrázek
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

vykon se asi dosahnout da,ale zivotnost bude jako u drag specialu (noteeth)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Otázkou zůstává, na kolik je to rentabilní, jelikož to co píšeš bude docela drahý.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

jen dotaz, k cemu to je dobry, kdyz to nejde přenýst?
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

To radsej este chvilu setri prachy a kup rovno W12
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Tady je to samej pesimista :x
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

A nebo optimista, co chce investovat (noteeth)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

stribrnej píše:ani necekam ze by to nekdo vedel. Tolik z toho asi nikdo nedostal.
Tak to se pleteš, ví to skoro všichni, kdybys četl, víš to taky, ale nečekej žádnou velkou diskusi, protože: nepřeneseš to na cestu, komplet hnací agrgát půjde do kytek. Obrovská investice do spojky, převodovka a kloubové hřídele taky nejsou stavěné na takový krouťák, ani přední náprava. O motoru nemluvě. Spousta peněz, málo ježdění.
Ale jinak je to furt o tom samém: turbo, trysky, IC, čip....svody, sání
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
stribrnej
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2006, 06:58

Příspěvek od stribrnej »

ale ja se neptal na to jak udelat 250ps ale na mech. limit tohoto motoru. jestli to aspon chvilkove motor prezije. Otazka spojky neni jen v mater. a prumeru atd. ale v nastaveni charakteristiky prubehu kroutaku a vykonu. Mam serii spojku dvouhmotnostni a zatim drzi.Zatim. /400m uz zacina 14kou s./
Myslim si ze to pri 250ps prvni odnesou ojnice. Asi i tesneni diky tlakum.
Ale 230 by to snad mohlo vydrzet ne?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“