Stránka 2 z 5

Napsal: 15 čer 2008, 21:25
od MareC3k
V 2.5TDI R5 AEL 103kw boli povodne S502, teraz mam S764 a nehuli to. K tomu aj upraveny soft od BH motor a aj tak to nehuli nejako velmi vyrazne od serie... samozrejme turbo je zatial pravdepodobne este povodne... a zatial tlaci dobre :)

Napsal: 15 čer 2008, 21:52
od Slavkov
KaCzaba píše:ja je chci davat do te 2.5 5V

co tedy myslite?
5x PP764 :D

Napsal: 18 čer 2008, 22:12
od roti
MareC3k píše:V 2.5TDI R5 AEL 103kw boli povodne S502, teraz mam S764 a nehuli to. K tomu aj upraveny soft od BH motor a aj tak to nehuli nejako velmi vyrazne od serie... samozrejme turbo je zatial pravdepodobne este povodne... a zatial tlaci dobre :)
jo, protoze AEL ma nataceci klapky na turbu, to AAT nema a turbo bude malo tlacit a bude to hulit, ale nevim, mozna se pletu. ja uz mam na AAT mesic doma ty S502, ale jeste jsem je tam nedal a rozdil bude s S764 tak max 5-10ps a to se moc nepozna.ale jak rikam, muzou bej dobry i na AAT.

Napsal: 18 čer 2008, 23:37
od lt.kubosh
AEL NEmá natáčecí lopatky. Petivalce v Audi maji pouze obtok.

Napsal: 19 čer 2008, 00:06
od roti
lt.kubosh píše:AEL NEmá natáčecí lopatky. Petivalce v Audi maji pouze obtok.
103kW nema nataceci lopatky??ja mel za to, ze ano

Napsal: 19 čer 2008, 08:03
od MareC3k
AEL nema VGT turbo, je tam take iste obtokove turbo ako v AAT. Ja mam konkretne vo svojom turbo KKK K14.
Ono pokial das podlahu pri 1200ot. tak urcite zahuli... ale ked to potiahnes do 2200 a az tak das podlahu tak turbo uz davno tlaci naplno a hulit az tak nebude

Napsal: 19 čer 2008, 08:07
od Tomas.cz
VTG turbo tam není, ale co jsem kdy na tenhle motor četl recenze v časopisech tak všude psali ža 103kw verze má VTG turbo :)

Napsal: 19 čer 2008, 18:15
od honzamares
Mám dotaz:
jaký je rozdíl mezi race tryskami a ne zcela sešlápnutým plynem
a obyč tryskami a 100% sešlápnutým pedálem plynu
hypotetycky stejné množství paliva

je rozdíl v odvedené práci ?

Děkuji za objasnění...

Napsal: 19 čer 2008, 18:50
od Slavkov
honzamares píše:Mám dotaz:
jaký je rozdíl mezi race tryskami a ne zcela sešlápnutým plynem
a obyč tryskami a 100% sešlápnutým pedálem plynu
hypotetycky stejné množství paliva

je rozdíl v odvedené práci ?

Děkuji za objasnění...
... no ještě bych přidal zda s 10, 11 nebo 12mm rozdělovací hlavou :)

Chápu, že to vnímáš tak že jde o stejnou hmotnost (dávku) paliva. Nicméně podstatné je také v jakém okamžiku, respektive v jakém časovém intervalu se tam ta nafta dostane... a v tom už je podstatný rozdíl :D Větší dírou to tam dostaneš v kratším časovém intervalu... (noteeth) pochopitelně uvažujeme za stejného otevíracího tlaku...

Napsal: 19 čer 2008, 18:59
od honzamares
Vzhledem k tomu že neměním časování ventilu tak přece o ten čas zase až tak nejde ne ?

Napsal: 23 čer 2008, 22:16
od roti
MareC3k píše:AEL nema VGT turbo, je tam take iste obtokove turbo ako v AAT. Ja mam konkretne vo svojom turbo KKK K14.
Ono pokial das podlahu pri 1200ot. tak urcite zahuli... ale ked to potiahnes do 2200 a az tak das podlahu tak turbo uz davno tlaci naplno a hulit az tak nebude
ok diky za vysvetleni. jeste se chci zeptat, v hadici pred IC je cernej olej, je to tim, ze turbo tece?na turbu byl delanej repas (zatim sem s tim najezdil tak 30.000km) jinak na 15.000km si to veme tak 0.5l oleje, vubec nedolivam

Napsal: 24 čer 2008, 23:21
od roti
tak sem tam nechal v boschu namontovat ty S520, ale do sedacky me to netlaci:) nevim, jestli se da rozpoznat deklarovanych 25-30ps. ale motor prede pekne, predtim to bylo takovy mlaceni a taky prestal hulit. jinak vykon je trosku lepsi

Napsal: 25 čer 2008, 17:20
od KaCzaba
jeste sehnat jeden obal-vstrik a jde se taky na vymenu.mam doma vstriky ze 4valce a nechci byt nepojizdny chvili nez se to vymeni a sesteluje

Napsal: 25 čer 2008, 22:18
od roti
KaCzaba píše:jeste sehnat jeden obal-vstrik a jde se taky na vymenu.mam doma vstriky ze 4valce a nechci byt nepojizdny chvili nez se to vymeni a sesteluje
a jake das?S520 nebo S764?

Napsal: 25 čer 2008, 23:16
od Slavkov
... nebo PP764? :D... a FW update (noteeth)