nove vstriky na 2.5TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- roti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 305
- Registrován: 27 úno 2008, 08:15
- Bydliště: Praha, München
Odpovědi: 0
nove vstriky na 2.5TDI
chystam se vymenit na audi C4 vstriky za nove. je tam 5 vstriku a je to 2.5TDI 85kW.uz mi do hodne huli cerne a je to takovy liny.stejne pokud jsou ty vstriky puvodni, tak budou ko, uz to ma 310tis km.
muze mi pls nekdo poradit co tam dat za vstriky, kde je koupit, atd? diky
muze mi pls nekdo poradit co tam dat za vstriky, kde je koupit, atd? diky
- roti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 305
- Registrován: 27 úno 2008, 08:15
- Bydliště: Praha, München
Odpovědi: 0
nikdo neporadi??
bylo mi receno, ze tam mam dat sprint 520 s 30ps. na 764 to ma pry mekky pisty a turbo bez lopatek, coz ma za nasledek huleni.
ale kazdej tu doporucuje sprint 764, tak nevim. kolik ps prida 764?
diky za odpovedi
bylo mi receno, ze tam mam dat sprint 520 s 30ps. na 764 to ma pry mekky pisty a turbo bez lopatek, coz ma za nasledek huleni.
ale kazdej tu doporucuje sprint 764, tak nevim. kolik ps prida 764?
diky za odpovedi
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

- roti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 305
- Registrován: 27 úno 2008, 08:15
- Bydliště: Praha, München
Odpovědi: 0
maji mekky pisty, ale pokud tam das S520, tak se nic nestane. u S764 bych uz mel strach, navic to pri nich poradne huli, protoze to nestiha obtokove turbo.KaCzaba píše:jj tak ma to AAT.
a bude vedet nekdo jak je to s temi pisty,obdobne jako je tomu u 4V 1Z?
Nebo to platilo u 5V jen u starsich modelu poslednich 100?
mam koupeny ty S520, ale jeste nebyl cas to tam dat, ale snad do 14dnu. a prida to 25-30ps, takze doporucuji vymenit. navic vstriky by se mely menit po 100.000km a troufam si tvrdit, ze spoustu motoru ma jeste puvodni.
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
trysky vydržej v poho někdy i přes půl milionu, takže žádnou paniku, ale když si chceš být na tuty jistej, tak by se "měly" měnit po 150tis. , pak nebudeš mít ztrátu výkonu, a předejdeš tomu aby ti trysky časem teba odešly a třeba propáliy píst...Slavkov píše:A to se píše kde?roti píše:... navic vstriky by se mely menit po 100.000km

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
u mě maj 200 a půjdou tam S764Slavkov píše:Já jsem v pohodě, jenom se ptám, když tady někdo šíří "poplašnou zprávu"![]()
Kdyby to bylo opodstatněné, tak by to logicky bylo v garančkách při 90tkm nebo 120tkm apod.![]()
Osobně mám 245tkm a práší jak za mlada a nekapou... nicméně tam půjdou PP764

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5