nove vstriky na 2.5TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

nove vstriky na 2.5TDI

Příspěvek od roti »

chystam se vymenit na audi C4 vstriky za nove. je tam 5 vstriku a je to 2.5TDI 85kW.uz mi do hodne huli cerne a je to takovy liny.stejne pokud jsou ty vstriky puvodni, tak budou ko, uz to ma 310tis km.
muze mi pls nekdo poradit co tam dat za vstriky, kde je koupit, atd? diky
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

nikdo neporadi??
bylo mi receno, ze tam mam dat sprint 520 s 30ps. na 764 to ma pry mekky pisty a turbo bez lopatek, coz ma za nasledek huleni.
ale kazdej tu doporucuje sprint 764, tak nevim. kolik ps prida 764?

diky za odpovedi
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Dej Sprint 520 nebo nepatrně větší Sprint 502. Trysky koupíš u Dieselpower.
Obrázek
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

Dukes píše:Dej Sprint 520 nebo nepatrně větší Sprint 502. Trysky koupíš u Dieselpower.
ok, diky.
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

jaky byly kody motoru u techto 5valcu,zajima me hlavne ktere meli mekke pisty.

konkretne A6 115HP rok 95 ted ten kod nevim presne ale mel bych mit neco jako AAO??
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
pajascz
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2008, 12:39

Příspěvek od pajascz »

KaCzaba píše:jaky byly kody motoru u techto 5valcu,zajima me hlavne ktere meli mekke pisty.

konkretne A6 115HP rok 95 ted ten kod nevim presne ale mel bych mit neco jako AAO??
Pokud to mas 5-ti valec, tak kod motoru mas AAT (8/91-7/94) nebo ABT(6/91-7/92)...
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

jj tak ma to AAT.

a bude vedet nekdo jak je to s temi pisty,obdobne jako je tomu u 4V 1Z?

Nebo to platilo u 5V jen u starsich modelu poslednich 100?
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

KaCzaba píše:jj tak ma to AAT.

a bude vedet nekdo jak je to s temi pisty,obdobne jako je tomu u 4V 1Z?

Nebo to platilo u 5V jen u starsich modelu poslednich 100?
maji mekky pisty, ale pokud tam das S520, tak se nic nestane. u S764 bych uz mel strach, navic to pri nich poradne huli, protoze to nestiha obtokove turbo.
mam koupeny ty S520, ale jeste nebyl cas to tam dat, ale snad do 14dnu. a prida to 25-30ps, takze doporucuji vymenit. navic vstriky by se mely menit po 100.000km a troufam si tvrdit, ze spoustu motoru ma jeste puvodni.
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jen žádnou paniku (LOL) Pokud vím, tak 1Z byl utaven při poněkud extrémním počínání (plná 5 cca 20minut při 5000ot/min).
Neznám nikoho, kdo by ho odepsal při běžném provozu s občasným využitím natuněného maxima :D Pokud se to někomu takto podařilo, tak dejte vědět :o
GIV Variant TDi ???kW
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

roti píše:... navic vstriky by se mely menit po 100.000km
A to se píše kde? :o
GIV Variant TDi ???kW
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Slavkov píše:
roti píše:... navic vstriky by se mely menit po 100.000km
A to se píše kde? :o
trysky vydržej v poho někdy i přes půl milionu, takže žádnou paniku, ale když si chceš být na tuty jistej, tak by se "měly" měnit po 150tis. , pak nebudeš mít ztrátu výkonu, a předejdeš tomu aby ti trysky časem teba odešly a třeba propáliy píst... :) ale vůbec bych se něčeho takového nebál, pokud nemáš čip, tak jezdit a jezdit, dokud to de a neměnit.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Já jsem v pohodě, jenom se ptám, když tady někdo šíří "poplašnou zprávu" (LOL)

Kdyby to bylo opodstatněné, tak by to logicky bylo v garančkách při 90tkm nebo 120tkm apod. :D
Osobně mám 245tkm a práší jak za mlada a nekapou :D... nicméně tam půjdou PP764 :)
GIV Variant TDi ???kW
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Slavkov píše:Já jsem v pohodě, jenom se ptám, když tady někdo šíří "poplašnou zprávu" (LOL)

Kdyby to bylo opodstatněné, tak by to logicky bylo v garančkách při 90tkm nebo 120tkm apod. :D
Osobně mám 245tkm a práší jak za mlada a nekapou :D... nicméně tam půjdou PP764 :)
u mě maj 200 a půjdou tam S764 (noteeth)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
LuHill
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 30 dub 2006, 16:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od LuHill »

Slavkov píše:nicméně tam půjdou PP764 :)
vrele doporucuji 8)
VW Golf 3 TDi 3 dv.
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

LuHill píše:
Slavkov píše:nicméně tam půjdou PP764 :)
vrele doporucuji 8)
do 1.9 jiste

ja je chci davat do te 2.5 5V

co tedy myslite?
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“