Commonrail

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Fazeey
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fazeey »

go.vojta píše:no to je celkem jednoduché. vem si budík na podtlak a diag. sedni si do auta a jed to projet. podtlak napoj na tu hadičku co vede k bance na turbu. a krásně uvidíš jestli ventilek reguluje dobře nebo je problém v turbu. když ti střída ventilu ukáže, že to začíná stahovat podtlak a na budíku se nic dít nebude, tak je problém ve ventilku, nebo se signálem od řídící jednotky. když podlak bude klesat a plnící tlak přestu bude nahoře, je problém s lopatkama..
:wink: taky mě napadlo, zkusim.. nevíš v jakym rozmezí se řádově ten podtlak pohybuje? abych nekoupil měřič s kterym to nehejbne a nebo bude pořád na maximu. dik
530d .. DP renegade
Uživatelský avatar
Fazeey
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fazeey »

tak už to mám několik dní zapojený a nejsem z toho moc moudrej, přijde mi jako že někdy je špatnej signal z ŘJ a někdy že je něco špatně na tý pixle co ovládá táhlo lopatek, nebo přidřený lopaty.. ten podtlak při nastartování je -65kpa, při regulaci když se přesáhne tlak -35kpa, při přeřazní to lítá skoro na 0. Někdy když to vezmu tak tlak jde nahoru přes 1.5, podtlak je na -35 ale tlak stale stoupa, takže by to vypadalo jako by byly zadreny lopatky a ta plechovka regulace ze by sla do nulovy polohy hodně pomalu... ale zas někdy je tam tlak 1.3 a podtlak zůstává na -40kpa a níž se nedostane takže tlak stoupá pořád, i když hooodně pomalu.. zkusim ještě sehnat jednu tu regulační plechovku, třeba bude tahle nějaká špatná, ale už ničemu nevěřim
530d .. DP renegade
Sonic
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 zář 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sonic »

Zkouknul bych tu pixlu jestli neni rozpadlá... A pak jestli je ten ventil 100% napájenej...
Uživatelský avatar
Fazeey
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fazeey »

Sonic píše:Zkouknul bych tu pixlu jestli neni rozpadlá... A pak jestli je ten ventil 100% napájenej...
pixla byla OK, stejně sem ji vyměnil kdyby něco, ventil je určo napájenej jinak by nedával správně podtlak.. ale zjistil jsem něco jinýho, má to souvislost s EGR, jestli to bude tim a rozchodim to tak o tomhle sraní snad napíšu knihu :D
530d .. DP renegade
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Čím to bylo?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Odpovědět

Zpět na „BMW“