Commonrail
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Commonrail
Čus vyzná se někdo v CR? Mam problém s 530d, turbo mi moc tlačí a regulace jako by nefungovala. S haxnou od lopatek jde hejbat v poho, baňka byla taky v poho ale stejně sem ji vymněnil. Pak všechny podtlakový hadičky. Dal jsem jiný čidlo do sání, pořád nic. Poslední co sem vyměnil byl el. eventil na kterej je napojená ta baňka, a regulace začla fungovat v pohodě. Bohužel cca po měsíci to zase začlo tlačit moc, ventil jsem znova vyměnil a už žádná změnat, tak ani nevim jestli to že to začlo předtim regulovat bylo tim ventilem. Nechal jsem to projet na diagnostice, čidlo tlaku funguje(ukazuje to co budík v autě), atm. tlak to taky měří dobře. Tak nevim proč když se tlak vyšplhá na 1.1 bar tak to nezačne regulovat, ale nechá to klidně jit na 2bary. Co má ještě vliv na ovládání toho turba? Všechny díly od zdroje podtlaku az k ovládání turba jsou OK, Řj se taky tváří že hodnoty má správný, tak proč to nefunguje? Díky za poznatky
530d .. DP renegade
tak o to mi jde - z jakého čidla ta mylná informace jde, z čidla tlaku vše okPackage píše:pravdepodobne dostava riad,jednotka motora nejaku milnu informaciu a na zaklade toho zvysuje tlak...treba na diagnostiku a merane veliciny cidiel..pozerat co ktore cidlo posiela za udaje a potom to riesit...
530d .. DP renegade
ventil je ok ten sem kupoval teď novej, přívodní kabel mě taky napad, ten jsem zkoušel odpojit a má to stejnej výsledek jako když odpojim hadičku od regulace, proste se nenastavej lopatky.. ale kdyz ho připojim tak se nastavěj v poho, ventil otevře, .. doufám že jednotka to nebudeorigoš píše:To znamená, že je špatný buď ventil regulace, přívodní kabel, nebo jednotka. Zkus tam přehodit ventil, co ovládá EGR, měl by být stejný.

přijde mi že když nastartuju tak ventil v poho funguje, otevře se a podtlakem se nastavej lopatky, ale pak když za to vezmu tak ventil nestačí zavírat.. je možný aby se s zvyšujícíma se otáčkama zvyšoval i podtlak a ventil by pak nebyl schopnej tak rychle/vůbec zavírat??
530d .. DP renegade
mam ty ventily 3 z toho tenhle novej, řek bych že ten se může vyloučit (i když je divný že předtim to pomohlo, možna nahoda, to je prave divny).. vyndavat ten co je pro EGR to by muselo dolu sání atdorigoš píše:Může se klidně stát, že nový ventil nestíhá regulovat. Podle příznaků to na to i vypadá. Proto bych zkusil přehodit ten z AGR, který by měl být OK, jinak by se uložila chyba.
530d .. DP renegade
právě že mam origo.. z oktávky jsem tam taky mělorigoš píše:Jednou jsem se s tím taky nazlobil, ventil byl nový, ale neorigo. Chvíli to chodilo a pak zase problém. Zkusil jsem tam nabastlit N75 z Octávky a s ním to jelo. Nakonec to vyřešil origo z vrakoviště a ten nový mi vyreklamovali a vrátili peníze. Máš origo, nebo druhovýrobu?

530d .. DP renegade
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
no to je celkem jednoduché. vem si budík na podtlak a diag. sedni si do auta a jed to projet. podtlak napoj na tu hadičku co vede k bance na turbu. a krásně uvidíš jestli ventilek reguluje dobře nebo je problém v turbu. když ti střída ventilu ukáže, že to začíná stahovat podtlak a na budíku se nic dít nebude, tak je problém ve ventilku, nebo se signálem od řídící jednotky. když podlak bude klesat a plnící tlak přestu bude nahoře, je problém s lopatkama..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS