přefiltrovaný vyjetý olej (polo/synt) míchaná s naftou

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

vanilka
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 02 črc 2008, 18:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko / Berounsko

Příspěvek od vanilka »

deflector píše: no ja mam udelanou zvlast nadrz na 25l...20l davam vyjeteho oleje a 5l benzinu abych to naredil a nebylo to tak huste..kazdopadne napred to ale samozdrejme startuju a a zahreju na naftu...zatim nemam vymenik,ale uz jej chystam a jak bude tak budu moct snizit mnozstvi benzinu...
..hale fakt to funguje? vyjetyho motorovyho oleje bych mel pro moje jezdeni prakticky nevycerpatelny mnozstvi, pak by uz jen stacilo separovat ten z "lepsich benzinaku", prohnat elektrostatickym filtrem, prilit trochu benalu a voala, jedeme. mam jen obavy z kourivosti a smradu..

EDIT:
..v servisu mame kotel s horakem na vyjetej motorovej olej. sezere to prakticky vsechno bez ohledu na viskozitu, spotreba cca 2-5l/hod v zavisloti na vykonu a ani to moc nekouri. princip je spalovani je relativne podobnej principu dieselovyho motoru - nejdriv to predehreje olej na 80°C, tak ho to prozene pres trysky se stlacenym vzduchem, ktery ten olej rozprasi no a nakonec tenhle aerosol zhavici spirala zapali..
Ludra
Přispěvovatel
Příspěvky: 298
Registrován: 08 říj 2007, 11:21
Odpovědi: 0
Bydliště: u Brna

benzin do vyj.ol.

Příspěvek od Ludra »

tak ten benzin do toho vyj.ol. mám teda dát či ne? tak 1:4, 1:5...protože soused je tesař a když nespotřebuje směs Naturalu95 s olejem2T ve své motorové pile do měsíce, vždy mě pár litrů té směsi dá, než by to vylil do kanálu.Má totiž STIHL a tam kvůli záruce musí užívat pouze jisté oleje a nevyužitou směs po měsíci zlikvidovat. Že bych tam tenhle benzin s trochou 2T teda nalil, do té syntetiky vyjeté, tak 1:5...Snad se to spálí OK.
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 12:05, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33912
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vanilka píše:
deflector píše: no ja mam udelanou zvlast nadrz na 25l...20l davam vyjeteho oleje a 5l benzinu abych to naredil a nebylo to tak huste..kazdopadne napred to ale samozdrejme startuju a a zahreju na naftu...zatim nemam vymenik,ale uz jej chystam a jak bude tak budu moct snizit mnozstvi benzinu...
..hale fakt to funguje? vyjetyho motorovyho oleje bych mel pro moje jezdeni prakticky nevycerpatelny mnozstvi, pak by uz jen stacilo separovat ten z "lepsich benzinaku", prohnat elektrostatickym filtrem, prilit trochu benalu a voala, jedeme. mam jen obavy z kourivosti a smradu..

EDIT:
..v servisu mame kotel s horakem na vyjetej motorovej olej. sezere to prakticky vsechno bez ohledu na viskozitu, spotreba cca 2-5l/hod v zavisloti na vykonu a ani to moc nekouri. princip je spalovani je relativne podobnej principu dieselovyho motoru - nejdriv to predehreje olej na 80°C, tak ho to prozene pres trysky se stlacenym vzduchem, ktery ten olej rozprasi no a nakonec tenhle aerosol zhavici spirala zapali..
a jak se ten kotel jmenuje já znám jen kotel že se olej čerpá na misku a tam hoří zatápí se naftou miloš
JanDiesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 29 čer 2006, 15:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zilina

Příspěvek od JanDiesel »

deflector píše:

tak to si na omylu...vyjty olej ma dokonce jeste nizsi emise nez nafta!! Mam to potvrzeno z VUT,kde jsme to zkouseli...jinak shodou okolnosti, me dne auto proslo emisema uplne v pohode i s olejem v nadrzi!
(LOL) mozes dolozit toto meranie?Ja mam inu skusenost...
AGR 66kW seria
vanilka
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 02 črc 2008, 18:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko / Berounsko

Příspěvek od vanilka »

slovacek.milos píše:a jak se ten kotel jmenuje já znám jen kotel že se olej čerpá na misku a tam hoří zatápí se naftou miloš
..zitra zjistim - jak horak, tak kotel. oboje se totiz kupovalo zvlast, jelikoz horak se prodaval samostatne a tys ho mohl dat na libovolnej univerzalni kotel (horkovzdusnej, teplovodni)..

EDIT:
..takze jsem to nasel uz dneska - http://www.port-teplice.cz/vyjete.htm..
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 06 dub 2008, 07:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od deflector »

radluk píše:deflector
at je to z jake skoly chce, to bych chtel videt, ty vysledky mereni :)
Kourivost to nemuze udelat, to se me nechce verit (noteeth)
Btw. jestli projde motor na MO na emisich, tak RO je podle toho jako cista voda :D
kdyz si vezmes se motorovy olej je to nejkvalitnejsi co se ziskava z ropy a nafta je jen "odpad" tak je to jasne...a proc se mot.olej nepouziva normalne? je husty a musi se tam davat neco na redeni (v nasem pripade benzin)..jinak, s tou kourivosti se muzu zarucit,ze je to lepsi nez s naftou..sice to obcas taky zahuli ale ne tak jak cista nafta...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 12:06, celkem upraveno 1 x.
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 06 dub 2008, 07:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od deflector »

radluk píše:a kde jsi ziskal informace, ze oleje jsou to nejkvalitnejsi, co se z nafty ziskava??? A co synteticke oleje hmmmmmmmm, ty uz jsou mene kvalitnejsi jak nafta???
Jo, a proc teda skodovky dymi jak dymovnice, kdyz zerou trochu vic olej... ???
to je jasne proc dymi vic..bohuzel to nejsou naftaky a maji jiny zpusob spalovani...synteticke oleje jsou a musi byt samozdrejme stejne neli vetsi kvality nez org.
chjo, ze se tu dycky najde nejaky chytrak....proste to zkus a uvidis..maximalne poseres cerpadlo :D
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 12:06, celkem upraveno 1 x.
jist
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 09 črc 2008, 21:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jist »

Měl jsem Uno 1.3 D a žralo 4l+2dcl oleje z motoru na sto a hulilo šedivý kouř jak blázen ale ten olej nebyl rozprášenej tryskou jenom tam vytek.Ale když se naředí a ještě ohřeje tak by to mělo být ok.Někde jsem četl že první diesly byly vymyšlený na olej (crazy)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33912
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jist píše:Měl jsem Uno 1.3 D a žralo 4l+2dcl oleje z motoru na sto a hulilo šedivý kouř jak blázen ale ten olej nebyl rozprášenej tryskou jenom tam vytek.Ale když se naředí a ještě ohřeje tak by to mělo být ok.Někde jsem četl že první diesly byly vymyšlený na olej (crazy)

jestli ti nepráší trysky a jen tečnou jak píšeš tak ti za chvíli poteče olej měrkou ven, přibívání oleje je průvodné znak že nepráší trysky miloš
jist
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 09 črc 2008, 21:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jist »

slovacek.milos píše:
jist píše:Měl jsem Uno 1.3 D a žralo 4l+2dcl oleje z motoru na sto a hulilo šedivý kouř jak blázen ale ten olej nebyl rozprášenej tryskou jenom tam vytek.Ale když se naředí a ještě ohřeje tak by to mělo být ok.Někde jsem četl že první diesly byly vymyšlený na olej (crazy)

jestli ti nepráší trysky a jen tečnou jak píšeš tak ti za chvíli poteče olej měrkou ven, přibívání oleje je průvodné znak že nepráší trysky miloš
Píšu že jsem ho "měl" už nemám ukradli mě ho a ten olej tekl kolem ventilových sedel
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 12:06, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33912
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:slovacek.milos
a jsme u toho? Proc by mu mel tect olej vanou ven, pozor at nevytopi barak doma (rofl) ( sranda )
Nedavno jsi urazel prizpevky, ktere narazely na spatne spalovani RO kdyz je nepredehraty - vstriky hure prasi, psalo se, ze RO muze nasledne redit motorovy olej, napsal jsi, ze jsme blazni, ze neexistuje atd... A ted pises to same, dokonce s naftou....
HH
(hm) radluk nesmíš být tak útlocitný (LOL) že bych urážel příspěvky, to bych tak neviděl, taky si občas nevidíš do huby,

stím prášením ti to upřesním takto pokud střik netěsní a odkapává, nafta se nespaluje a teče do oleje, pokud máš palivo olej stolní tak do motorového oleje teče olej stolní, stejný problém je u čtyřbodového vstřikování beznzínu, pokud vstřik odkapává zvětšuje se objem oleje až takzvaně teče měrkou, stím prášením jsem se možná špatně vyjádřil, a co se týče špatného spalování oleje na to je moc faktorů a třeba i špatný počátek vstřiku, to tečení jsi popisoval jako polimeraci, co měním olejů hodně a nějaký rozdíl nevidím, motory mám v pořádku miloš
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“