Startování TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33952
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Pokud by nepomohl startér ani zvednutí dávky na VAGu tak bych doporučil relé pro teplý start, je to jednoduché a levné když je čerpadlo horší.
a jak to myslíš, já tak že upravím relé žhavení na malé zvonkové tlačítko, vrtnu vlevo do sloupku řízení levou rukou zatlačím raz dva tři a pravou rukou šup a jedu, fígl je stejně jenom v tom že TDi za tepla nežhaví před startem a motor počátá s min 870 otáčkama starteru a správnou dávkou jen tak chytne, náprava tohoto stavu je i nákladná jak pro koho metr drátu a tlačítko vyjde na čtyřicet korun miloš
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ten startér roztočí motor na 870ot/min a víc ??

Tady nejde o žhavení, po dobu dokaď se altík nedává proud a tedy se motor netočí tak do kabelu z čidla teploty vody vřazen odpor a jednotka si myslí že teplota vody je třeba kolem nuly proto zvedne startovací dávku. Jinak relé s odporem jde pořídit do 100kč.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33952
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Ten startér roztočí motor na 870ot/min a víc ??

Tady nejde o žhavení, po dobu dokaď se altík nedává proud a tedy se motor netočí tak do kabelu z čidla teploty vody vřazen odpor a jednotka si myslí že teplota vody je třeba kolem nuly proto zvedne startovací dávku. Jinak relé s odporem jde pořídit do 100kč.

no já stím starterem to mám od elektrikáře autorservisu škoda že točí 900 otáček za minutu a když točí pod 870 nedojde k zápalné teplotě při teplém motoru , informace nic moc protože starter nemá otáčkoměr,

no ale jestli nejde o žhavení tak stačí počkat a jak vidíš na vagu 70 stupnů v měřených hodnotách tak koktávka chytne, nikdy jsem to neměřil ale nad 80 prostě asi nežhaví když počkách dvacet minut a chytne asi žhaví, já to měl snad jen čtyřikrát dvakrát pomohla dávka, jednou jsem tam přidal snad 4000 a víc už to nešlo a nic pomohl zas akumulátor, nedávno jsem přidal asi 1500 a super ale pak volal že to nepomohlo to si myslím že právě co jsem to dělal spadla teplota, nejsem odborním zrovna na TDi proto jsem chodím nejvíc dělám felicie miloš
Mik
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02 led 2007, 14:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Pov. Bystrica

Příspěvek od Mik »

slovacek.milos píše:
Tomas.cz píše:Ten startér roztočí motor na 870ot/min a víc ??

Tady nejde o žhavení, po dobu dokaď se altík nedává proud a tedy se motor netočí tak do kabelu z čidla teploty vody vřazen odpor a jednotka si myslí že teplota vody je třeba kolem nuly proto zvedne startovací dávku. Jinak relé s odporem jde pořídit do 100kč.

no já stím starterem to mám od elektrikáře autorservisu škoda že točí 900 otáček za minutu a když točí pod 870 nedojde k zápalné teplotě při teplém motoru , informace nic moc protože starter nemá otáčkoměr,

no ale jestli nejde o žhavení tak stačí počkat a jak vidíš na vagu 70 stupnů v měřených hodnotách tak koktávka chytne, nikdy jsem to neměřil ale nad 80 prostě asi nežhaví když počkách dvacet minut a chytne asi žhaví, já to měl snad jen čtyřikrát dvakrát pomohla dávka, jednou jsem tam přidal snad 4000 a víc už to nešlo a nic pomohl zas akumulátor, nedávno jsem přidal asi 1500 a super ale pak volal že to nepomohlo to si myslím že právě co jsem to dělal spadla teplota, nejsem odborním zrovna na TDi proto jsem chodím nejvíc dělám felicie miloš
Neviem čo máš na mysli či otáčky štartéra alebo motora pri štartovaní. Ale štartovacie otáčky motora na ktoré roztáča štartér motor isto nie sú 900ot/min. Tu sa niečo podobné riešilo http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 8ky+motoru
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

čerpadlo? ee, dával jsem NOVOU rozdělovací hlavu a větší (11mm+ VAGem start dávka na max) a starty za tepla se skoro nezměnili (až tak na po 4s), relé s odporem na čidlo teploty a starty na drb!
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Hlavu sis měnil sám nebo u někoho?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to sem dadši předal mistru Humlovi.
(zkoušel sem to doma na starém čerpadle a už mě nešlo složit- a to nejsu gramlavej)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: Startování TDI

Příspěvek od TDI tech »

masa píše:Zdravím odborníky, chci se zeptat na problém: Octávka 1,9 TDI 81 kW startuje až po delším točení - cca 2-3 sec. Čím teplejší, tím horší. Údajně je to startérem, že točí pomalu. Je to možné?, popř.řeší tento problém oprava (uhlíky)?
Nizke tlaky vo valcoch! Podpalene vyfukove ventyly. Velmy casta choroba hlavne od r.v. 2000. Made in Turkey co sa da od toho cakat. Supni tam hlavu made in Germany a budes mat pokoj na vecne veky.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Startování TDI

Příspěvek od Smoke »

jojo píše:
masa píše:Zdravím odborníky, chci se zeptat na problém: Octávka 1,9 TDI 81 kW startuje až po delším točení - cca 2-3 sec. Čím teplejší, tím horší. Údajně je to startérem, že točí pomalu. Je to možné?, popř.řeší tento problém oprava (uhlíky)?
Nizke tlaky vo valcoch! Podpalene vyfukove ventyly. Velmy casta choroba hlavne od r.v. 2000. Made in Turkey co sa da od toho cakat. Supni tam hlavu made in Germany a budes mat pokoj na vecne veky.

nízké tlaky? to by dělalo i za studena, nemělo by to vliv na odpojení čidla teploty ne?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Re: Startování TDI

Příspěvek od misoVW »

Smoke píše:
jojo píše:
masa píše:Zdravím odborníky, chci se zeptat na problém: Octávka 1,9 TDI 81 kW startuje až po delším točení - cca 2-3 sec. Čím teplejší, tím horší. Údajně je to startérem, že točí pomalu. Je to možné?, popř.řeší tento problém oprava (uhlíky)?
Nizke tlaky vo valcoch! Podpalene vyfukove ventyly. Velmy casta choroba hlavne od r.v. 2000. Made in Turkey co sa da od toho cakat. Supni tam hlavu made in Germany a budes mat pokoj na vecne veky.

nízké tlaky? to by dělalo i za studena, nemělo by to vliv na odpojení čidla teploty ne?
presne tak! robi to cerpadlo. Nafte s teplotou klesa viskozita. Mal som Cordobu TDI, tiez problem s teplymi startami, vyriesilo sa to , ked som do nadrze nalial naftu zmiesanu s rastlinnym olejom.(cca 5 dielov nafty a 1 diel oleja) Olej je hustejsi a v cerpadle utesni netesnosti. Skuste to niekto a uvidite.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No dobře je vyběhanější čerpadlo, tak dám relé pro telý start a frčím dál.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Už to tu bylo několikrát probíráno furt dokola.Octavia I má problém se startování už z výroby.Model do 2001 mají špatný soft v jednotce.Od modelu 2002 to bylo odstraněno a tak všechny startuji /pokud je vše OK/na drnknutí.U modelů do 2001 je potřeba přehrát soft a je vše OK.Už jsem to dělal na několika octávii a vždy to na 100%pomohlo.Zvýšení startovací dávky pomůže jen částečně,někdy vůbec. :) :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: Startování TDI

Příspěvek od TDI tech »

jojo píše:
masa píše:Zdravím odborníky, chci se zeptat na problém: Octávka 1,9 TDI 81 kW startuje až po delším točení - cca 2-3 sec. Čím teplejší, tím horší. Údajně je to startérem, že točí pomalu. Je to možné?, popř.řeší tento problém oprava (uhlíky)?
Nizke tlaky vo valcoch! Podpalene vyfukove ventyly. Velmy casta choroba hlavne od r.v. 2000. Made in Turkey co sa da od toho cakat. Supni tam hlavu made in Germany a budes mat pokoj na vecne veky.
Zmeraj tlaky za tepla. Chvilka prace a hned vies na com si.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

sharik4x4 píše:Už to tu bylo několikrát probíráno furt dokola.Octavia I má problém se startování už z výroby.Model do 2001 mají špatný soft v jednotce.Od modelu 2002 to bylo odstraněno a tak všechny startuji /pokud je vše OK/na drnknutí.U modelů do 2001 je potřeba přehrát soft a je vše OK.Už jsem to dělal na několika octávii a vždy to na 100%pomohlo.Zvýšení startovací dávky pomůže jen částečně,někdy vůbec. :) :)
přesně tak, hlavní problém je v softu, s tím vyběháním čerpadla se mi to taky moc nezdá, jsou auta, který jezdí jak prase, ale nastartujou ;)
Ondra
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 05 lis 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Ondra »

přesně tak, hlavní problém je v softu.

Najde se někdo zkušený v okolí Vyškova či Brna,který by dokázal vyladit soft,ať se to startování zlepší??? Kolik by to stálo???

Díky
Octavia L&K, TDI 81 kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“