Startování TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

masa
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 21 črc 2008, 05:14
Odpovědi: 0

Startování TDI

Příspěvek od masa »

Zdravím odborníky, chci se zeptat na problém: Octávka 1,9 TDI 81 kW startuje až po delším točení - cca 2-3 sec. Čím teplejší, tím horší. Údajně je to startérem, že točí pomalu. Je to možné?, popř.řeší tento problém oprava (uhlíky)?
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1932

přistě si nejdřív projeď forum
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
masa
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 21 črc 2008, 05:14
Odpovědi: 0

Re

Příspěvek od masa »

OK, sorry, díky za připomínku, jenomjsem tam jaksi nevyčet, jestli opravdu na ten problém stačí oprava/výměna startéru?
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

u

Příspěvek od toby66kw »

Tos četl špatně startérem to není je to startovací dávkou spravíš to vagem,relátken,nebo čipem :)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Začal bych od toho nejlacinějšího a to je zvednutí startovací dávky na max. když nepomůže tak prověřit baterku, starter a když nepomůže ani tohle tak se to dá ošetřit v softu, relátkem nebo výměnou vstřikovacího čerpadla. ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33656
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nahlaš kolik má akumulátor při startu napětí, já mám ještě jeden nápad pro ty co se neumí dopracovat k VAG, starter je pro ně drahý a baterku mají i novou ale na nic 8,7V, tlačítko na relátko žhavení a žhavte si podle potřeby miloš
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Repase startéru nezaškodí - výměna pouzder, případně uhlíků a vyčištění.

Jinak v drtivé většině případů je to způsobeno nedostatkem paliva ve startovací dávce - VAGem se jednoduše zvýší.

Řešil jsem tentýž problém - repase startéru nepomohla, po zvýšení startovací dávky vše OK.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

kdyby jsi tam měl startér bosh,tak tam dej Valeo.točí uplně jinak a tu dávku zvedni
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mě větší dávka Vagem nepomohla
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33656
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek77 píše:Repase startéru nezaškodí - výměna pouzder, případně uhlíků a vyčištění.

Jinak v drtivé většině případů je to způsobeno nedostatkem paliva ve startovací dávce - VAGem se jednoduše zvýší.

Řešil jsem tentýž problém - repase startéru nepomohla, po zvýšení startovací dávky vše OK.
marku já taky neměl zrovna vždy štěstí v té dávce, třeba o tom starteru valeo jsem slyšel, zrovna auto automechanika, taky řešil vždy došlo ke zlepšení ale start nebyl na brnk po montáži starteru valeho přestala koktávka koktat a startuje za tepla na brnk prej miloš
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 726
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Já musím dávat startér Bosch na repas každý rok. To teflonové pouzdro nic nevydrží.
Na otázku Valeo mi mechanik řekl, že tam sice jsou ložiska, ale odchází prý zase něco jiného a dražšího, takže je to fuk.
Ale dávku jsem si nechal trochu zvýšit a od té doby zatím taky nemám problém s teplým startem.
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

zkus vzít do petky ledovou vodu a zchlad rozdělovací hlavu na čerpadle ,jestli to pomůže tak už čerpadlo začíná mlít z posledního
Ondra
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 05 lis 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Ondra »

a když nepomůže ani tohle tak se to dá ošetřit v softu.

Zajímalo by mě jak?? Můžeš to prosím trochu upřesnit?
Octavia L&K, TDI 81 kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud by nepomohl startér ani zvednutí dávky na VAGu tak bych doporučil relé pro teplý start, je to jednoduché a levné když je čerpadlo horší.
masa
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 21 črc 2008, 05:14
Odpovědi: 0

Re

Příspěvek od masa »

Díky za odpovědi, udělám repas startéru a dávku na VAG a uvidim.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“