Napsal: 27 črc 2008, 22:22
a jakou ty popravený turba mají vůli (rotor?) 

no ubýval tím výfukem samozřejmě a s každým povolením olejového potrubí. Hlavně teď už to ani nevyjelo, jen to běželo na volnoběh a za 2 minuty šel nový olej z výfukové roury, která byla předtím vytřená a vymytá.MirekX píše:a ubýval olej s těma vyměněnýma turbama?
Taky si myslím, že než se sání a výfuk vyčistí, takto může trvat dost dlouho (několik desítek km)
Ale kde? Dal jsem tam výfuk bez turba a motor nic nevyhazuje. Ten olej se tam bere 100% skrz turbo. Jestli je i zrepasovaný turbo špatný zjistím, když ho dám na jinej motor....Obi píše:Problém máš v motoru ne v turbu.
A co kdybys nezapojoval tu zpětnou hadici na olej od turba a nechal jí jen tak volně do nějakýho kýble, případně k tomu ještě měřit tlak oleje na vtupu do turba a uvidíš co to bude dělat. Samozřejmě je potřeba adekvátně za chodu ten olej dolívat z5. Nebo mě napadá ještě jedna věc a to že bys turbo nezapojoval do svodů a do sání a neroztáčel ho a nechat přes něj jen tlačit olej a pak se to musí někde ukázat.Jednatel píše:Ale kde? Dal jsem tam výfuk bez turba a motor nic nevyhazuje. Ten olej se tam bere 100% skrz turbo. Jestli je i zrepasovaný turbo špatný zjistím, když ho dám na jinej motor....Obi píše:Problém máš v motoru ne v turbu.
Hm, to ztrátový mazání mě taky napadlo nějak vyzkoušet, ale tam proteče opravdu hodně oleje za minutu.....Defmanik píše:A co kdybys nezapojoval tu zpětnou hadici na olej od turba a nechal jí jen tak volně do nějakýho kýble, případně k tomu ještě měřit tlak oleje na vtupu do turba a uvidíš co to bude dělat. Samozřejmě je potřeba adekvátně za chodu ten olej dolívat z5. Nebo mě napadá ještě jedna věc a to že bys turbo nezapojoval do svodů a do sání a neroztáčel ho a nechat přes něj jen tlačit olej a pak se to musí někde ukázat.Jednatel píše:Ale kde? Dal jsem tam výfuk bez turba a motor nic nevyhazuje. Ten olej se tam bere 100% skrz turbo. Jestli je i zrepasovaný turbo špatný zjistím, když ho dám na jinej motor....Obi píše:Problém máš v motoru ne v turbu.
Tak jedině zapojit jen do okruhu mazání neroztáčet ho a koukat co se v něm bude dít. A jako pojistku bych těsně před něj dal ještě manometr a měřil reálnej tlak oleje co do něj teče. Může se stát že se ti třeba na chvilku sekne redukčák a vlítne ti tam velkej tlak a to turbo to rozvalí.Jednatel píše:Hm, to ztrátový mazání mě taky napadlo nějak vyzkoušet, ale tam proteče opravdu hodně oleje za minutu.....Defmanik píše:A co kdybys nezapojoval tu zpětnou hadici na olej od turba a nechal jí jen tak volně do nějakýho kýble, případně k tomu ještě měřit tlak oleje na vtupu do turba a uvidíš co to bude dělat. Samozřejmě je potřeba adekvátně za chodu ten olej dolívat z5. Nebo mě napadá ještě jedna věc a to že bys turbo nezapojoval do svodů a do sání a neroztáčel ho a nechat přes něj jen tlačit olej a pak se to musí někde ukázat.Jednatel píše: Ale kde? Dal jsem tam výfuk bez turba a motor nic nevyhazuje. Ten olej se tam bere 100% skrz turbo. Jestli je i zrepasovaný turbo špatný zjistím, když ho dám na jinej motor....
To poslední turbo jsem vlastně takhle na volnoběh nechal, vůbec to nevyjelo z dílny. Výfuk byl jen roura za turbem a pak už nic. Po 2 minutách vytek první čůrek! oleje z konce tý výfukový roury.