Stránka 2 z 2

Napsal: 27 črc 2008, 22:22
od MirekX
a jakou ty popravený turba mají vůli (rotor?) :o

Napsal: 27 črc 2008, 22:42
od Jednatel
stejnou jako když přišly, malou radiální.

Napsal: 28 črc 2008, 05:02
od MirekX
a ubýval olej s těma vyměněnýma turbama?
Taky si myslím, že než se sání a výfuk vyčistí, takto může trvat dost dlouho (několik desítek km)

Napsal: 28 črc 2008, 08:48
od Jednatel
MirekX píše:a ubýval olej s těma vyměněnýma turbama?
Taky si myslím, že než se sání a výfuk vyčistí, takto může trvat dost dlouho (několik desítek km)
no ubýval tím výfukem samozřejmě a s každým povolením olejového potrubí. Hlavně teď už to ani nevyjelo, jen to běželo na volnoběh a za 2 minuty šel nový olej z výfukové roury, která byla předtím vytřená a vymytá.

Napsal: 28 črc 2008, 09:26
od Obi
Problém máš v motoru ne v turbu.

Napsal: 28 črc 2008, 12:28
od Jednatel
Obi píše:Problém máš v motoru ne v turbu.
Ale kde? Dal jsem tam výfuk bez turba a motor nic nevyhazuje. Ten olej se tam bere 100% skrz turbo. Jestli je i zrepasovaný turbo špatný zjistím, když ho dám na jinej motor....

Napsal: 28 črc 2008, 12:52
od Martin.R
Jednatel píše:
Obi píše:Problém máš v motoru ne v turbu.
Ale kde? Dal jsem tam výfuk bez turba a motor nic nevyhazuje. Ten olej se tam bere 100% skrz turbo. Jestli je i zrepasovaný turbo špatný zjistím, když ho dám na jinej motor....
A co kdybys nezapojoval tu zpětnou hadici na olej od turba a nechal jí jen tak volně do nějakýho kýble, případně k tomu ještě měřit tlak oleje na vtupu do turba a uvidíš co to bude dělat. Samozřejmě je potřeba adekvátně za chodu ten olej dolívat z5. Nebo mě napadá ještě jedna věc a to že bys turbo nezapojoval do svodů a do sání a neroztáčel ho a nechat přes něj jen tlačit olej a pak se to musí někde ukázat.

Napsal: 28 črc 2008, 12:58
od Jednatel
Defmanik píše:
Jednatel píše:
Obi píše:Problém máš v motoru ne v turbu.
Ale kde? Dal jsem tam výfuk bez turba a motor nic nevyhazuje. Ten olej se tam bere 100% skrz turbo. Jestli je i zrepasovaný turbo špatný zjistím, když ho dám na jinej motor....
A co kdybys nezapojoval tu zpětnou hadici na olej od turba a nechal jí jen tak volně do nějakýho kýble, případně k tomu ještě měřit tlak oleje na vtupu do turba a uvidíš co to bude dělat. Samozřejmě je potřeba adekvátně za chodu ten olej dolívat z5. Nebo mě napadá ještě jedna věc a to že bys turbo nezapojoval do svodů a do sání a neroztáčel ho a nechat přes něj jen tlačit olej a pak se to musí někde ukázat.
Hm, to ztrátový mazání mě taky napadlo nějak vyzkoušet, ale tam proteče opravdu hodně oleje za minutu.....
To poslední turbo jsem vlastně takhle na volnoběh nechal, vůbec to nevyjelo z dílny. Výfuk byl jen roura za turbem a pak už nic. Po 2 minutách vytek první čůrek! oleje z konce tý výfukový roury.

Napsal: 28 črc 2008, 13:15
od Martin.R
Jednatel píše:
Defmanik píše:
Jednatel píše: Ale kde? Dal jsem tam výfuk bez turba a motor nic nevyhazuje. Ten olej se tam bere 100% skrz turbo. Jestli je i zrepasovaný turbo špatný zjistím, když ho dám na jinej motor....
A co kdybys nezapojoval tu zpětnou hadici na olej od turba a nechal jí jen tak volně do nějakýho kýble, případně k tomu ještě měřit tlak oleje na vtupu do turba a uvidíš co to bude dělat. Samozřejmě je potřeba adekvátně za chodu ten olej dolívat z5. Nebo mě napadá ještě jedna věc a to že bys turbo nezapojoval do svodů a do sání a neroztáčel ho a nechat přes něj jen tlačit olej a pak se to musí někde ukázat.
Hm, to ztrátový mazání mě taky napadlo nějak vyzkoušet, ale tam proteče opravdu hodně oleje za minutu.....
To poslední turbo jsem vlastně takhle na volnoběh nechal, vůbec to nevyjelo z dílny. Výfuk byl jen roura za turbem a pak už nic. Po 2 minutách vytek první čůrek! oleje z konce tý výfukový roury.
Tak jedině zapojit jen do okruhu mazání neroztáčet ho a koukat co se v něm bude dít. A jako pojistku bych těsně před něj dal ještě manometr a měřil reálnej tlak oleje co do něj teče. Může se stát že se ti třeba na chvilku sekne redukčák a vlítne ti tam velkej tlak a to turbo to rozvalí.
Ty jsi vlastně někde výš psal že svody máš suchý co takže jediná možnost kudy to teče je turbínová komora.

Napsal: 27 čer 2011, 22:12
od Vmirda
prisels na to??

Napsal: 28 čer 2011, 00:36
od kaj87
Někdo už to psal tahá to z motoru tam je chyba...možná praskl kroužek..nebo se zapekl.

Napsal: 29 čer 2011, 02:18
od Jednatel
Ne, tolik oleje ti kroužkem neprojde, hlavně olej, který prolne do spalováku, se bude mít tendenci spíš spálit...
Mám dojem, že problém nastane, pokud se změní odtoková hadice. Např. se zamění orig. za dělanou hydraulickou. To české šroubení má často o něco menší průřez, než původní. Dále jsem udělal zkušenost, že jedno z turbodmychadel, která jsem tam během mojí anabáze taky namontoval (repasované) a teklo do výfuku, jsem po těch letech zase vyndal z regálu a dal ho na jiný motor (s orig. odtokovou hadicí), tak sice žere olej, ale nevyhazuje ho.
Taky jednou jsem na další motor namontoval čerstvě repasovaný turbo, který bezprostředně začlo vyhazovat olej, ale pak si to nějak "sedlo" a maká dobře. Čili není to úplně jednoduchý a bezproblémový obor...

Napsal: 09 kvě 2014, 05:57
od passsattt
ahoj mam stejny problem vyresil jsi to nejak

Napsal: 09 kvě 2014, 07:32
od jericho-3
Jak píše Martin.R napojit přepad turba do plechovky , odpojit turbo od sání a natočit. Je ale fakt, že to kolikrát chce kládu, aby zbytek oleje vylítal ven..A jak píše Miloš, že při 2000 ot. nesmí na bílém papíru být kapky oleje, je jen sen. Turbo pouští mlhu, kolikrát si říkám, jak je možné že ta "mlha" nechá nějaký olej ve vaně.. :)