Jezdíte někdo na chipovaným 2.0 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tyhle motory jsou celkem vpohode,az na odchazejici tlumeni v setrvaku a u prvnich 103kW vada v prosakovani nafty okolo vstrikovacu.Ale to uz je pry vyreseno.Chipovat to jde bez problemu, ale neni to tak jednoduchy a prehravat data z jednotky do jednotky uz vubec ne.Tohle fungovalo u EDC15.Tyhle silnejsi pouzivaji jednotky Siemens a slabsi Bosch EDC16 i Siemens, zalezi na vyrobci.Jinak Skodovacky 1.9 TDi 77kW PD maji chybu v sw, projevuje se to mirnym skubanim na 2-3 kvalt okolo 2000ot a mirnem plynu.Servisy to ted prehravaji za upravenou.Takze kdo to ma upraveny tak budou mit original.Tak bacha na garancky, zrejme to udelaj automaticky.
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
- Radek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 618
- Registrován: 23 bře 2006, 08:43
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Re: Jezdíte někdo na chipovaným 2.0 TDI
Ano mam Audi A3 rok 04 je to dovz s Rakouskav je tam chip od ABT a mam pocit že jsem s tak přijemnym autem jaště asi nejezdil.RJarda_V píše:Ahoj jezdíte někdo s tímto motorem a chipem? Jaké máte zkušenosti.
Díky Jarda
- fabiátor
- Moderátor
- Příspěvky: 1258
- Registrován: 23 led 2006, 14:59
- Bydliště: Střední Čechy a Šumava
Odpovědi: 0
No Vojta ma asi tak trochu pravdu. Je to jednoduchy, jestlize jsou Skodovky poskladany z VW dilu, pak je logicky ze vetsi zkusenosti najdes v nemecku. Zvlast s novinkama, ktery nejdriv prodavaj tam a pak teprv jdou i do koncernovych aut. Ostatne predpokladam, ze by sem treba Reesha neco napsal kdyby vedel co a jak.jirkaK píše:to Vojta : všude tady čtu oslavný písně, jak jsou u Dieselpower nejlepší, ale když se má něco udělat pořádně, tak se musí ke kvalitním firmám do Německa ?! No to tu moc hezkou reklamu neděláš.
Mám GV 103kw, zatím bez čipu. Přemýšlel jsem o něm a zaujala mě firma oettinger (www.oettinger.de), tak po záruce se možná uvidí.
K DSG - maximální hodnota krouťáku, na kterou je stavěný, je 380Nm.
K DSG - maximální hodnota krouťáku, na kterou je stavěný, je 380Nm.
mám OCT ll 4x4 2.0 TDI, zatím žádná pecka, auto je ale v záběhu, má najeto 10 tis Km. oproti G4 81 Kw je sice linearnější ale díky filtru DPF (asi)
je línější od spodku. Během jara plánuju čip, tak uvidíme co to vydrží...? Největší obavy mám z toho FILTRU...! Jinak spotřeba je taky úplně jinde zatím cca 7-8 l
Jinak pohodlý a jízdní vlastnosti skvělé!!!.


OCTAVIA ll 4x4 2.0 TDI