Jezdíte někdo na chipovaným 2.0 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jezdíte někdo na chipovaným 2.0 TDI
Ahoj jezdíte někdo s tímto motorem a chipem? Jaké máte zkušenosti.
Díky Jarda
Díky Jarda
já osobní zkušenost nemám, ale od kámoše ze servisu jsem slyšel. že nic moc...1.9TDI s upravou na 120kW je oki, ale 2.0 na zhruba 132kW nic moc...ale neberte moji info za jednoznačnou, třeba to nakonec ani tak není.. 

Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Já už s ním jel. s alteou. Ten motor v sérii, jede fakt dobře a má skvělej průběh. táhne od nízkých otáček až do omezovače. S čipem to jede líp, ale řekl bych, že už se ten průbeh zhoršil. dost to kope jak začne tahat turbo, ale každopádně to už jede dost. Ale měl tam normální čip. ještě mohl mít ostřejší čip, ale měl z toho strach. u tohohle motoru bych se toho nebál.. zvláštní je, že ta altea jela nenačipovaná min jak určitě těžší taky nenačipovanej 5 golf 20tdi 4motion, a oktávka 20tdi jela ještě víc jak ten golf.. a přitom ta altea má málo najeto a nic jí není. ale jela zatím nejmín co jsem s 20 tdi jel..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Nemuzes srovnavat stare 2,0TDI PD a to nove ...je to neco uplne jineho (pokud jsem to dobre pochopil, chces si koupit Octu s tim novym TDIckem)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
myslím, že 2,0 TDI se čipuje na více než 170 konígo.vojta píše:Proč myslíš, že je to něco úplně jiné. ten motor bude stejný, tipuju akorát jiné turbo a soft, asi aji trysky. 2.0tdi je bohatě dimenzovanej. tech 170 koní skousne v pohodě jenom úpravou softweru.

ovšem načipovaný 170 koňoví bych si nechal líbit ještě víc

2.0 TDI se čipuje na cca 180 - 185 PS a 380 - 400 Nm (liší se u různých úpravců). Jaký jsou konstrukční změny u tohoto motoru se sériovým výkonem 170 PS oproti 140 PS mi nedokázal nikdo přesně říct, přesto, že jsem se dotazoval v Boleslavi, u dovozce VW nebo u Cimbu. Dostal jsem jen mlhavý odpovědi. Cimbu např tvrdí, že je to především v SW. Jediný, co jsem se dověděl v Boleslavi je, že jsou jiný vstřikovače. Jinak mám s upraveným 2.0 TDI najeto cca 60 t. km. Rád bych si vyměnil názory s někým, kdo ho má taky, ale zatím jsem na nikoho nenarazil. Bohužel se ale naopak setkávám s neověřenými a trochu pomatenými informacemi, jako např. v některých zdejších příspěvcích. 

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Ten filtr to nezníčí, akorát se bude pořád zasírat a tím pádem brzdit, nejlepší je ten filtr vykopnout uplně, což je ale problém kvůli záruce, jedině udělat nějakej mezikus s závitama na čidla tlaku a ten tam zatím vrazit.go.vojta píše:Hm. možná bude lepší ten 103kw motor a nechat ho dobře čipnout, než ten 125kw. ten už má v sérii částicovej filtr a tam už čip není dobrej nápad. ten filtr to zničí. jedině to nechat čipnout od kvalitních firem v německu. ale to je pálka.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
To není o reklamě.. u nás asi větší experty na úpravy tdi než v dieselpoweru nenajdeš. Ale po pravdě nevím jak se zatím perou s tímhle motorem a jestli mají dobrej soft na tento motor. u toho 125kw mororu bude určitě lepší ten filtr nějak vyndat a nezničit udělat mezikus a v případě závady a nutnosti reklamace ho dát zpátky. a nechát nahrát origo soft.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS