
Zkušenosti s BMW 525 TDS sem s nimi
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
- rasol
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24 zář 2006, 10:45
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
TDS motor
Dvorky, pred tromi tyzdnami som Ti tu:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 7&start=60
napisal, ze sa mas pripravit na dobru pakaren s tds motorom v pripade, ze chces jazdit na olej a uz je to tu.
Prichadzaju poruchy na ktore som Ta upozornoval. Preco si sa nepoucil na chybach druhych? Prajem Ti skore a najma lacne odstranenie zavad, ale fakty a skusenosti inych nepustia. Zachvilu motor bude len z tazkostami spalovat cistu naftu a teple starty na naftu budu nemozne.
Daj pokoj oleju v tomto motore kym je cas, inak Ta opravy budu stat viac ako keby si jazdil na tu najdrahsiu naftu. Poruchy sa periodicky opakuju. To auto Ti zozerie nervy a peniaze az nakoniec budes rad, ze sa ho zbavis.
to mynames :
predstavu o tom co je PAN AUTO mam asi inu, v skutocnosti je starsie BMW s tds -ovym motorom dobra hurka a v nespolahlivosti ho predbehne asi len Ford Mondeo 1,8 TD. Kolko si najazdil na RO na svojom?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 7&start=60
napisal, ze sa mas pripravit na dobru pakaren s tds motorom v pripade, ze chces jazdit na olej a uz je to tu.
Prichadzaju poruchy na ktore som Ta upozornoval. Preco si sa nepoucil na chybach druhych? Prajem Ti skore a najma lacne odstranenie zavad, ale fakty a skusenosti inych nepustia. Zachvilu motor bude len z tazkostami spalovat cistu naftu a teple starty na naftu budu nemozne.
Daj pokoj oleju v tomto motore kym je cas, inak Ta opravy budu stat viac ako keby si jazdil na tu najdrahsiu naftu. Poruchy sa periodicky opakuju. To auto Ti zozerie nervy a peniaze az nakoniec budes rad, ze sa ho zbavis.
to mynames :
predstavu o tom co je PAN AUTO mam asi inu, v skutocnosti je starsie BMW s tds -ovym motorom dobra hurka a v nespolahlivosti ho predbehne asi len Ford Mondeo 1,8 TD. Kolko si najazdil na RO na svojom?
Držím sa hesla: Nehádaj sa s blbcom, mohol by ťa pomýliť
Můžu jen souhlasit s Rasolem, TDS na olej to je tragédie zlatý bmw 2.4d, td ale jen s mechanickým cerpadlem. Tdso mi stojí 4měsíce pred barákem protože se na tom furt něco se.e. Radši jezdím jen s pežotem 1,9D a s T3 MTDI. Už na něj nemám nervy , chodím okolo něj a ani se na něj nemůžu podívat. Měl jsem spoustu bavoráků ale TDS mě zklamalo. Dostane brzo flexou a potáhne do šrotu.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 15 pro 2007, 19:15
- Bydliště: Benešov u Prahy
Odpovědi: 0
Hale a není to právě tím,že takto experimentuješ s alternativními palivy.Já teda nevím,ale docela by mě zajímal pohled do motoru po sundání hlavy po určitém kilometrovém proběhu na třeba burákový olej.Přijde mi,že tam přece jsou jiný produkty či meziprodukty hoření než asi u nafty jiný teploty atp. a někde to tam musí něco dělat.
Todle by mě nebavilo pořád se v tom vrtat,že něco zas odešlo či odchází no a ta spolehlivost.To abys vozil baždet ND a kupu nářadí,že někde budeš něco léčit.
Já mám taky traktora TDS,jezdím furt na naftu a zatím dobrý na to že jsem to před rokem koupil za 30K to fakt funkci plní dobře,akorád jsem přetěsnil vstřikovací čerpadlo,ale s tímto problémem jsem to už koupil proto taková cena.Nevím jak to frajer předemnou mohl vydržet s tím takhle jezdit,všude smrděla nafta v kabině a po chvilce jízdy smrdíš i sám,vrazí se to hned do hadrů a vlasů no jak na traktoru.
Todle by mě nebavilo pořád se v tom vrtat,že něco zas odešlo či odchází no a ta spolehlivost.To abys vozil baždet ND a kupu nářadí,že někde budeš něco léčit.
Já mám taky traktora TDS,jezdím furt na naftu a zatím dobrý na to že jsem to před rokem koupil za 30K to fakt funkci plní dobře,akorád jsem přetěsnil vstřikovací čerpadlo,ale s tímto problémem jsem to už koupil proto taková cena.Nevím jak to frajer předemnou mohl vydržet s tím takhle jezdit,všude smrděla nafta v kabině a po chvilce jízdy smrdíš i sám,vrazí se to hned do hadrů a vlasů no jak na traktoru.

- rasol
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24 zář 2006, 10:45
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
to Bosis:
asi musim citovat sam seba:
Dvorky, daj vediet, ako Ti ide auto, ked najazdis cca 50 tis. km na olej, pretoze Ta cakaju pri motore TDS poruchy, ktorym sa v pripade RO jednoducho nevyhnes.
Daj pokoj oleju v tomto motore kym je cas, inak Ta opravy budu stat viac ako keby si jazdil na tu najdrahsiu naftu. Poruchy sa periodicky opakuju. To auto Ti zozerie nervy a peniaze az nakoniec budes rad, ze sa ho zbavis.
Napisal som, ze predovsetkym v pripade pouzitia RO vznikaju tieto rizika. Ale ako sam uvadzas, aj Tvoje auto malo poskodene vstrekovacie cerpadlo. To bol ten najlepsi pripad, ze si to vyriesil len vymenou tesneni za par korun a neboli poskodene elementy. Je to skratka choroba tychto motorov a RO to len urychluje. Povypytuj sa majitelov tds motorov, ktori najazdili viac tisic kilometrov a vsetci Ti potvrdia, ze mali problemy s cerpadlom aj ked jazdili na naftu. Opakujem, RO to len urychli. V kazdom pripade si stojim za svojim, ze to je to nespolahlivy hnoj.
asi musim citovat sam seba:
Dvorky, daj vediet, ako Ti ide auto, ked najazdis cca 50 tis. km na olej, pretoze Ta cakaju pri motore TDS poruchy, ktorym sa v pripade RO jednoducho nevyhnes.
Daj pokoj oleju v tomto motore kym je cas, inak Ta opravy budu stat viac ako keby si jazdil na tu najdrahsiu naftu. Poruchy sa periodicky opakuju. To auto Ti zozerie nervy a peniaze az nakoniec budes rad, ze sa ho zbavis.
Napisal som, ze predovsetkym v pripade pouzitia RO vznikaju tieto rizika. Ale ako sam uvadzas, aj Tvoje auto malo poskodene vstrekovacie cerpadlo. To bol ten najlepsi pripad, ze si to vyriesil len vymenou tesneni za par korun a neboli poskodene elementy. Je to skratka choroba tychto motorov a RO to len urychluje. Povypytuj sa majitelov tds motorov, ktori najazdili viac tisic kilometrov a vsetci Ti potvrdia, ze mali problemy s cerpadlom aj ked jazdili na naftu. Opakujem, RO to len urychli. V kazdom pripade si stojim za svojim, ze to je to nespolahlivy hnoj.
Držím sa hesla: Nehádaj sa s blbcom, mohol by ťa pomýliť
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 15 pro 2007, 19:15
- Bydliště: Benešov u Prahy
Odpovědi: 0
Máš pravdu "nespolehlivý hnoj" ale mně to zatím fakt jezdí.Prodávat to nemá cenu nikdo to jednak nechce a ještě se pak s někým dohadovat o nějaký záruce u motoru s najetýma 600 tis. kilometrů.Já to dojezdím úplně do mrtva dokad to bude jezdit.Hlavně žádné velké investice to se fakt nevyplatí vyloženě jen držet při životě.Jezdím s tím max do 3000 ot/min dost to šetřím ,samo mám odpojený EGR nebo už by nebylo průchozí sání no a jezdím za cca 7.5l/100km takže zatím to jde.
Zajímalo by mne teda jen pro zajímavost jaká je spotřeba na ten burák a co tam máš za speciální úpravy.
Zajímalo by mne teda jen pro zajímavost jaká je spotřeba na ten burák a co tam máš za speciální úpravy.
Ono s tím Bmw je to trochu problematický, To auto když bylo nový tak stálo přes meloun, takže si ho kupovaly podnikatelé a lidi co opravdu potřebovaly auto na dlouhý trasy, takže nebyl problém na tom autě najet 100tisíc km ročně pak to za dva roky vrátily lízingovce a vzaly si jiný. Auto bylo skoro nový takže se stočil tachák a prodalo se za raketu. a pokud to mělo víc takových majitelů tak se člověk nemůže divit že to auto po 15-ti letech má najeto meloun a pak je jasný že se to furt sere. Znám i člověka kterej si kupoval TDSo nový v krámě v 94roce a auto měl 7let najeto přes půl mega a nikdy na tom neměl potřebu měnit žádný věci jako čerpadlo, hlavu. Já na jezdím taky až 70tisíc km ročně a to všechno na olej, ale né s tdsem. Zlatej pežot, 1,9d sice to je zastaralá hajtra ale odveze mě kam potřebuju a nic na tom nemusím dělat. Já na Tdso nacpal po upravách čerpadlo z 2,4td mechaniku, takže to začlo konečně trochu jezdit, ale teď zas pro změnu to ztratilo tlaky na dvouch válcích, takže na tohle auto to chce nervy. Potřebuju jezdit a né se vtom hrabat. Ale na tomhle autě se člověk opravdu naučí opravovat všechno možný.
Pro bosise- Pokud chceš vidět rozebranej motor kterej má najeto 450tis km a z toho 120tis km na olej- beru to podle tacho třeba to má najeto víc tak se můžeš přijet podívat, hlava vypadá stejně jako když sundám hlavu z auta co jezdí na naftu, rozdíl na tom nevidím.
Pro bosise- Pokud chceš vidět rozebranej motor kterej má najeto 450tis km a z toho 120tis km na olej- beru to podle tacho třeba to má najeto víc tak se můžeš přijet podívat, hlava vypadá stejně jako když sundám hlavu z auta co jezdí na naftu, rozdíl na tom nevidím.
Bosis píše:A to čerpadlo z tý 2.4td tam normálně pasovalo,jako přírubou a kuželem na řetěz. kolo,nebo si tam dělal nějaké dopřizpůsobovací práce?
A jinak to šlape na tohle čerpadlo normálně či tam bylo něco nenormálního v běhu co jsi ještě doupravoval?
Skoro tam pasuje

Rídící jednotku jsem vyndal, žhavení jsem si udělal už dávno přes tlačítko a relátka, protože mi dýlka žhavení nestačila, při startu na olej jsem si potřeboval žažhavit i u teplýho motoru a to TDSo neumí. K čerpadlu mám jen jeden drát a to je spínané + od spínačky. Ten kužel je stejnej. Jestli se vrátím zítra za světla tak to vyfotím. TDSo s plynovým lankem to se jen tak nevidí.
to Rasol:
no ale já jsem zatím na čerpadle neměnil žádný těsnění. Jezdím normálně na čistej olej. Je sice blbý, že v nouzy když bych tam potřeboval dát naftu, nebo něco řidšího to začne dělat neplechu, ale pokud jezdím jen na olej tak bez problémů. Přišel jsem na to vlastně náhodou jelikož jak ted začalo být chladněji, tak ten olej těžce prochází přes hadičky z nádrže k filtrům. Tak jsem to naředil a tak jsem na to přišel. Trochu mně to tedy pozlobilo pač jsem se s takovou závadou ještě nesetkal, ale při trochu uvažování je to vlastně logický. Je vůle v tom pístku ve vysokotlaký části. Olej to pěkně vytěsní a je po problému. Je blbý že musím chodit ještě do práce kam dojíždím právě bávíčkem a proto se mu nemůžu věnovat tak často a udělat přestavbu najednou se vším šudy, ale myslím, že časem to vše bude. Teď v týdnu chci ještě dát větší potrubý cca 10 nebo 12 tku hadici a možná vymyslím ještě nějaký vnitřní vyhřívání tý hadice asi odporovým drátem, ale to se musí ještě nějak promyslet. Všechny úpravy se snažím dělat doma své pomocí a zatím to jde. Mám najeto kolem 10 tis s tím, že s úpravama jsem začal až teď co je chladněji. Ano uznávám starter odešel přesně jak jsi uváděl, ale můžu si za to sám pospíchal jsem a tak jsem startoval a startoval až se upálil zřejmně uhlík. To co ale utočil za to klobouk dolu to jsem asi ani nenejezdil na kole a že jsem něco najezdil
. Sehnal jsem jinej za 2 tis a ten starej myslím zvládnu opravit sám. Čerpadlo mám taky do náhrady za 4 tis pro případ že by to stávající totálně vypovědělo službu ale zatím šlape, tak není důvod ho měnit. Jo a myslím že tomu napomohlo i těch 150 l lehce vyjetýho oleje co jsem projel (sice jsem ho ředil ale i tak vyjeťák nebrat) potřeboval jsem se ho ale zbavit
. Takže budu průběžně informovat
investice po 10 tis km - startér - 2 000,- Kč přední horní ramena 3 500,- ( spotřební matroš a už byly vytlučený při koupy) ještě je prasklá pravá pružina, ale zatím žádná jiná na obzoru
úspora : průměrná spotřeba cca 8/100 takže 800 l x průměrná cena mého paliva 13,5 /l = 10 800 za pohoné hmoty. Pokud by to bylo na naftu tak 800 * průměrně asi tak 28,5 = 22 800 - 10 800 = 12 000 takže zatím jsem ušetřil 12 000!!!! Kč na 10 000 km na pohoné hmoty. No uvidíme jak to bude dál. Určitě si přeji aby již žádné závady nebyly ale necháme se překvapi.
Jinak na Escortu 1,8 Td jsem najezdil něco přes 120 000 Km během 4 let. Závad jak máku ale vše jsem opravoval sám. Vím co umí olej a nebojím se toho
no ale já jsem zatím na čerpadle neměnil žádný těsnění. Jezdím normálně na čistej olej. Je sice blbý, že v nouzy když bych tam potřeboval dát naftu, nebo něco řidšího to začne dělat neplechu, ale pokud jezdím jen na olej tak bez problémů. Přišel jsem na to vlastně náhodou jelikož jak ted začalo být chladněji, tak ten olej těžce prochází přes hadičky z nádrže k filtrům. Tak jsem to naředil a tak jsem na to přišel. Trochu mně to tedy pozlobilo pač jsem se s takovou závadou ještě nesetkal, ale při trochu uvažování je to vlastně logický. Je vůle v tom pístku ve vysokotlaký části. Olej to pěkně vytěsní a je po problému. Je blbý že musím chodit ještě do práce kam dojíždím právě bávíčkem a proto se mu nemůžu věnovat tak často a udělat přestavbu najednou se vším šudy, ale myslím, že časem to vše bude. Teď v týdnu chci ještě dát větší potrubý cca 10 nebo 12 tku hadici a možná vymyslím ještě nějaký vnitřní vyhřívání tý hadice asi odporovým drátem, ale to se musí ještě nějak promyslet. Všechny úpravy se snažím dělat doma své pomocí a zatím to jde. Mám najeto kolem 10 tis s tím, že s úpravama jsem začal až teď co je chladněji. Ano uznávám starter odešel přesně jak jsi uváděl, ale můžu si za to sám pospíchal jsem a tak jsem startoval a startoval až se upálil zřejmně uhlík. To co ale utočil za to klobouk dolu to jsem asi ani nenejezdil na kole a že jsem něco najezdil


investice po 10 tis km - startér - 2 000,- Kč přední horní ramena 3 500,- ( spotřební matroš a už byly vytlučený při koupy) ještě je prasklá pravá pružina, ale zatím žádná jiná na obzoru
úspora : průměrná spotřeba cca 8/100 takže 800 l x průměrná cena mého paliva 13,5 /l = 10 800 za pohoné hmoty. Pokud by to bylo na naftu tak 800 * průměrně asi tak 28,5 = 22 800 - 10 800 = 12 000 takže zatím jsem ušetřil 12 000!!!! Kč na 10 000 km na pohoné hmoty. No uvidíme jak to bude dál. Určitě si přeji aby již žádné závady nebyly ale necháme se překvapi.
Jinak na Escortu 1,8 Td jsem najezdil něco přes 120 000 Km během 4 let. Závad jak máku ale vše jsem opravoval sám. Vím co umí olej a nebojím se toho

Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 15 pro 2007, 19:15
- Bydliště: Benešov u Prahy
Odpovědi: 0
Hale a ten vyjetej olej si nějak čistil magnetem od těch kovových pilin,či "salám banán na to".
No ten motorák ,tak ten ten motor zakarbonovat musel.Ten hoří přeci při vyšší teplotě +ty různá aditiva,no nevim nevim.Ale zase tady psali o dekarbonizačních účincích vody vstřikované krátkodobě do sání u teplého motoru,tak jedině to tam ještě přidělat.
Tedy úsporu máš,ale asi bych se bál.Ale bávo máš hezký s těma M5 sekerama,já mám taky širokou masku ale sedana.
No ten motorák ,tak ten ten motor zakarbonovat musel.Ten hoří přeci při vyšší teplotě +ty různá aditiva,no nevim nevim.Ale zase tady psali o dekarbonizačních účincích vody vstřikované krátkodobě do sání u teplého motoru,tak jedině to tam ještě přidělat.
Tedy úsporu máš,ale asi bych se bál.Ale bávo máš hezký s těma M5 sekerama,já mám taky širokou masku ale sedana.
- rasol
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24 zář 2006, 10:45
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
to Dvorky:
vymeny tesneni som myslel u Bosisa. Teba to este len caka, stvrdnu tesnenia pod hlavou elektroniky a cerpadlo zacne tiect. Tesnenia su minimalna polozka, na Slovensku obe spolu 200 korun, ale cloveka to naserie. No a tym, ze to ide na olej relativne bez problemov a na naftu nie, je jasne ze Ti to cerpadlo da bye bye. Akonahle zacnes lepsie prihrievat olej a tym zmenis viskozitu, dojazdil si. Netvrdim, ze sa neda v priamych nakladoch usetrit na palive, ale spocitaj si aj zabity cas, ktory venujes autu a strach z toho, ze nevies kde Ta auto necha a prijdes k inym cislam.
Inak, to mechanicke cerpadlo je genialny napad, skoda ze mam automat, neradilo by to. Takze aj ja som u tohto auta momentalne na naftu a cakam na zufalca, ktory ho odomna kupi. Nikto to totiz nechce, tie auta idu pod cenu napriek tomu ze v inzeratoch najdes ceny vysoko prekracujuce realnu hodnotu. Robim s motormi a toto bol moj zivotny omyl.
Samozrejme Ti prajem, aby si nemal s autom problemy, ale nakoniec prides k tomu ze budes jazdit na naftu, alebo auto predas. V tomto Ti nedavam viac ako 15 tis. km.
vymeny tesneni som myslel u Bosisa. Teba to este len caka, stvrdnu tesnenia pod hlavou elektroniky a cerpadlo zacne tiect. Tesnenia su minimalna polozka, na Slovensku obe spolu 200 korun, ale cloveka to naserie. No a tym, ze to ide na olej relativne bez problemov a na naftu nie, je jasne ze Ti to cerpadlo da bye bye. Akonahle zacnes lepsie prihrievat olej a tym zmenis viskozitu, dojazdil si. Netvrdim, ze sa neda v priamych nakladoch usetrit na palive, ale spocitaj si aj zabity cas, ktory venujes autu a strach z toho, ze nevies kde Ta auto necha a prijdes k inym cislam.
Inak, to mechanicke cerpadlo je genialny napad, skoda ze mam automat, neradilo by to. Takze aj ja som u tohto auta momentalne na naftu a cakam na zufalca, ktory ho odomna kupi. Nikto to totiz nechce, tie auta idu pod cenu napriek tomu ze v inzeratoch najdes ceny vysoko prekracujuce realnu hodnotu. Robim s motormi a toto bol moj zivotny omyl.
Samozrejme Ti prajem, aby si nemal s autom problemy, ale nakoniec prides k tomu ze budes jazdit na naftu, alebo auto predas. V tomto Ti nedavam viac ako 15 tis. km.
Držím sa hesla: Nehádaj sa s blbcom, mohol by ťa pomýliť