Stránka 2 z 3
Napsal: 18 pro 2008, 22:29
od orza vw
proměř taky jestli piny na vstrikovacich nejsou zkratovany na kostru pak je to jasny
Napsal: 19 pro 2008, 09:05
od GAGOGAGU
Hodnoty všetkých vstrekovačov (odpor) je 195-196k ohmov. Takže zháňam r.j. 03G 906 018AC prosím ponuky. (nová moj nákup 24500.-cz -10 percent).
Napsal: 19 pro 2008, 09:36
od Ficek_007

a nezkusí a nezkusí ... neměř odpory, je to zbytečný ... zdělej víko ventilů a postupně odpojuj a připojuj štekry od vstřiků, uvidíš že to chytne

prostě vstřik se šluslej a hoblbne jednotku jak tady již zaznělo ... je to poslední dobou častá závada ...
Napsal: 19 pro 2008, 12:09
od 944
Jojo,sundej dekl

Nr.1
Napsal: 19 pro 2008, 20:15
od GAGOGAGU
Chlapci ste Nr.1 tak som dal na vás a tu je výsledok pri odpojenom 3 vstreku motor naštartoval. Dúfam že sa niekedy cez leto stretneme a patrične sa odvďačím. Ešte raz ďakujem teraz budem machrovať aký som mechanik a ako tomu rozumiem-to srandujem ale aspoň vidieť ako silné a rýchle je toto fórum na informácie a odborníkov. Je to ozaj mocná zbraň či už pre začínajúcich alebo skúsených opravárov!
Napsal: 19 pro 2008, 20:42
od cosby
Jo,tady jsou opravdu chytří kluci,naštěstím.
Napsal: 20 pro 2008, 15:23
od 944
Jojo kdyby jsi viděl co já jsem s tím natrápil....ale zase si to ted dobře pamatuju

Tak teď já......
Napsal: 20 bře 2009, 14:30
od autoelektrika
Pročítám si tuto debatu,dost jste mi poradili,ale jen chci říct ostatním co budou mít problém na tom silnějším motoru cca 170ps,tak když odejde vstřik tak to nejde zjistit odpojováním který je v háji.Po veškerém trápení s těmato dvouma závadama stojí momentálně ve VW u Horejska a prý jsou u tohoto silnějšího motoru (dvouvačkového) jiné vstřiky a nikdo v CZ a ani v NĚMECKU neumí vyzkoušet který vstřik je v háji.... .V Bosch v praze to viděli a pouze se usmáli a udělali pápá.Ve VW říkají pouze všechny 4 vstřiky za 4500,-Euro

.Ještě jedna si myslím důležitá poznámka-majitel natankoval na nějaké pumpě ONO,a najej 30km a auto se zastavilo.Údajně jsou snad všechny vstřiky v háji,ale tomu se mi nechce věřit,že by odešli najednou.
Do auta dali z jiného auta vstřiky a auto běží.Kdyby jste někdo věděl o těchto vstřikách,tak dejde vědět.Je to komplet Siemens.
info@autovklidu.cz
Napsal: 20 bře 2009, 16:55
od Audi A4
4500euro? pěkná pálka
Napsal: 20 bře 2009, 17:21
od Ficek_007
to se mi nezdá že by 125kw tedy BMR bylo nějak odlišný, ty špryce jsou stejný jen jsou silnější . A motor je stejnej jak BKP - 103 kw
Napsal: 20 bře 2009, 18:14
od TDI tech
Nie, niesu rovnake. Spodok mozno hej ale hlava je trosku ina, aby to ani nahodou nepasovalo a BMR ma piezoelektricky ovladane vstrekovace a BKP elektromagneticky. Skus odpojit piezovstrek za jazdy a vmomente ho usmrtis, preto sa to neda skusat takym sposobom.
Napsal: 20 bře 2009, 19:01
od autoelektrika
TDI tech píše:Nie, niesu rovnake. Spodok mozno hej ale hlava je trosku ina, aby to ani nahodou nepasovalo a BMR ma piezoelektricky ovladane vstrekovace a BKP elektromagneticky. Skus odpojit piezovstrek za jazdy a vmomente ho usmrtis, preto sa to neda skusat takym sposobom.
Přesně,máš pravdu,přesně tak to je.To jsem přesně slyšel z Bosch a z VW.
Napsal: 20 bře 2009, 20:15
od Ficek_007
BKP i BMR mají piezo vstřiky pánové ....
Napsal: 20 bře 2009, 20:21
od cosby
BMP už né

Napsal: 20 bře 2009, 20:22
od Ficek_007
Ano a BMM atd...