Stránka 2 z 2

Napsal: 24 pro 2008, 21:20
od Petr H.
(LOL) zase omyl ventilátor hnanej klíňákem měl jisté nepřekonatelné výhody!! i když taky nevýhody ... (noteeth) tak ale nemáš karton před celým chladičem a jsi měkoň a neumíš se za jízdy zízat na teploměr.. 8)
:( ale žaluzka na dálkový vovládání z kabiny.... to ještě nikdo nepřekonal... (rofl) ... joo to byly časy.. vohřejváčky do motoru... dvou plotýnkovej vařič pod motorem.... nakopl jsi auto a šel sis dát kafe...

Napsal: 26 pro 2008, 20:08
od slovacek.milos
Petr H. píše:(LOL) zase omyl ventilátor hnanej klíňákem měl jisté nepřekonatelné výhody!! i když taky nevýhody ... (noteeth) tak ale nemáš karton před celým chladičem a jsi měkoň a neumíš se za jízdy zízat na teploměr.. 8)
:( ale žaluzka na dálkový vovládání z kabiny.... to ještě nikdo nepřekonal... (rofl) ... joo to byly časy.. vohřejváčky do motoru... dvou plotýnkovej vařič pod motorem.... nakopl jsi auto a šel sis dát kafe...
tak jsem to dnes zkoumal ten papír před chladičem žádný zázrak, něco to pomůže a určitě netáhne tak na čerpadlo miloš

Napsal: 15 led 2009, 23:11
od js b
no těch omylú je víc např.motor sdi samozřejmě MÁ váhu vzduchu :)

Napsal: 16 led 2009, 08:48
od slovacek.milos
js b píše:no těch omylú je víc např.motor sdi samozřejmě MÁ váhu vzduchu :)
prosímtě kde se taková váha vzduchu u fábky SDi nachází to by mě zajímalo díky moc miloš

Napsal: 18 led 2009, 19:42
od slovacek.milos
asi omyl co? miloš

Napsal: 19 led 2009, 11:57
od karel.tdi
je tam neco ako vaha nasavaneho vzduchu
hned za filtrem každé moderni motor mosí met vahu vzduchu pokad je rizen elektronicky akoze ma ridici jednotko
KAREL

Napsal: 19 led 2009, 14:41
od slovacek.milos
karel.tdi píše:je tam neco ako vaha nasavaneho vzduchu
hned za filtrem každé moderni motor mosí met vahu vzduchu pokad je rizen elektronicky akoze ma ridici jednotko
KAREL
karle SDi fábie váhu nemá a co si myslíš že je váha tak to je klapka ta je tam aby se nepřetěžoval rozvodový řemen,

množství vzduchu si řj vypočítá podle otáček

váhu má TDi miloš