osvětlení SPZ pálí žárovky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

dej si tam volt metr mer pri baterce a at ti nekdo nastartuje a jak moc to vyleti pozoruj to ba mohl byt duvod proc se to pali
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Napětím to není, odcházely by i žárovky v parkovačkách. Je to žárovkama, nesnášejí otřesy pri zabouchávání kufru.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
kaskader
Přispěvovatel
Příspěvky: 237
Registrován: 04 lis 2008, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od kaskader »

Zdravím, oživujem starú tému. Parkovačky v lete vydržali, teraz je s tým zase problém. Na baterke namerané 14.4V so zapnutými xenonmi a klimou. Každý mesiac mením parkovačku, raz jednu raz druhú a začali odchádzať aj v zadných svetlách. Nemôže to byť kusnutou voľnobežkou na altíku? Už mi to lezie na nervy (wallbash)
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
honza2
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 28 říj 2009, 14:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od honza2 »

na A4 musíš dát odpory ,řeší se to tak i v autoriz.servisech
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

nie je 14,4V vela?
Uživatelský avatar
kaskader
Přispěvovatel
Příspěvky: 237
Registrován: 04 lis 2008, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od kaskader »

honza2 píše:na A4 musíš dát odpory ,řeší se to tak i v autoriz.servisech
Aké odpory? myslím koľko Ohm?
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Uživatelský avatar
kaskader
Přispěvovatel
Příspěvky: 237
Registrován: 04 lis 2008, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od kaskader »

misoVW píše:nie je 14,4V vela?
podľa mňa normálka, nie?
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

honza2 píše:na A4 musíš dát odpory ,řeší se to tak i v autoriz.servisech
ale odchadzaju len osv EC ?
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od jadro19q »

pri-prekročený palubného napätia najprv odchádzajúcu maličké žiarovky čiže prestojov-ka (žiarovky ) a potom parkovačký / osvetlenie SPZ , poriadna kontrola palubného napätia , použiť viacero meracích prístrojov je možne že skresľuje merací prístroj
Uživatelský avatar
kaskader
Přispěvovatel
Příspěvky: 237
Registrován: 04 lis 2008, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od kaskader »

kevino píše:
honza2 píše:na A4 musíš dát odpory ,řeší se to tak i v autoriz.servisech
ale odchadzaju len osv EC ?
Nie, odchádzajú hlavne parkovačky, je tam patka H6W. Ďalej dosť často 5W obrysové v zadných svetlách. V prístrojovke sú pravdepodobne LED, takže s tým je našťastie pokoj.
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

ja by som zmeral osciloskopom, čo je na baterke pri bežiacom motore, či tam náhodou niesu špičky....
Uživatelský avatar
kaskader
Přispěvovatel
Příspěvky: 237
Registrován: 04 lis 2008, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od kaskader »

Janosik93 píše:ja by som zmeral osciloskopom, čo je na baterke pri bežiacom motore, či tam náhodou niesu špičky....
Nakoľko moje vercajch vybavenie spočíva v jednom multimetri, asi to bude problem. Pri najbližšom servise to pozrieme. Dik za tip
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

to ano...., ale pokial robíš len bežnú diagnostiku, uplne stačí i multimeter.. ociloskop je skor na zašité chyby:-)
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Pokud měřit, špičky, normální multimetr nezměří, převodník je pomalý, chce to MM s indikací špiček. Mimoto akumulátor je dokonalý stabilizátor. Pokud jsou tam špičky, může to být to např uvojněným kontaktem na baterce, ale to je vidět pouhým okem na osvětlení a nikdy se napětí nezvýší horentně.. Mimochodem zkoušel jsem spálit žárovku 3W, fungovala asi půl hodiny na 22V, pak mě to přestalo bavit a cca 5minut odolávala 36V.
Problém bude nejspíš v žárovkách, u mě to spravily origo Osram.
14,4V je přesně to, co má být.
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
kaskader
Přispěvovatel
Příspěvky: 237
Registrován: 04 lis 2008, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od kaskader »

Tie žiarovky H6W som už skúšal od všetkých možných výrobcov a stále to isté. Mimochodom najmenej vydržali kúpené v origo audi servise. Samozrejme boli najdrahšie. Riešenie by som videl v tých odporoch. Aké by mali mať parametre?
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“