osvětlení SPZ pálí žárovky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdravím, oživujem starú tému. Parkovačky v lete vydržali, teraz je s tým zase problém. Na baterke namerané 14.4V so zapnutými xenonmi a klimou. Každý mesiac mením parkovačku, raz jednu raz druhú a začali odchádzať aj v zadných svetlách. Nemôže to byť kusnutou voľnobežkou na altíku? Už mi to lezie na nervy 

Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Nie, odchádzajú hlavne parkovačky, je tam patka H6W. Ďalej dosť často 5W obrysové v zadných svetlách. V prístrojovke sú pravdepodobne LED, takže s tým je našťastie pokoj.kevino píše:ale odchadzaju len osv EC ?honza2 píše:na A4 musíš dát odpory ,řeší se to tak i v autoriz.servisech
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Nakoľko moje vercajch vybavenie spočíva v jednom multimetri, asi to bude problem. Pri najbližšom servise to pozrieme. Dik za tipJanosik93 píše:ja by som zmeral osciloskopom, čo je na baterke pri bežiacom motore, či tam náhodou niesu špičky....
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Pokud měřit, špičky, normální multimetr nezměří, převodník je pomalý, chce to MM s indikací špiček. Mimoto akumulátor je dokonalý stabilizátor. Pokud jsou tam špičky, může to být to např uvojněným kontaktem na baterce, ale to je vidět pouhým okem na osvětlení a nikdy se napětí nezvýší horentně.. Mimochodem zkoušel jsem spálit žárovku 3W, fungovala asi půl hodiny na 22V, pak mě to přestalo bavit a cca 5minut odolávala 36V.
Problém bude nejspíš v žárovkách, u mě to spravily origo Osram.
14,4V je přesně to, co má být.
Problém bude nejspíš v žárovkách, u mě to spravily origo Osram.
14,4V je přesně to, co má být.
G3 Variant synchro