Stránka 2 z 2

Napsal: 21 pro 2008, 20:48
od Andre
Měl jsem taky v ruce turbo, co mělo výstup na klasickou hadici a stejný kompresor jako 130HP turbo, ale už nepamatuju, co na něm bylo za číslo.

Napsal: 21 pro 2008, 22:30
od BH motor
;)

Napsal: 20 říj 2016, 19:42
od xjuras
Ahoj, mám dotaz ohledně rozdílů motorů v A4 1,9TDI 96kW AVF a 85KW BKE. Jaké tam jsou rozdíly, má 96kW větší turbo a celé sací potrubí? Přijde mi, že ta 96kW verze má lepší rozběh z nízkých otáček. Mám 85kW chiplejch. Když přidám plyn při ustálených 1500ot, tak je línější. Když překvaltuji, spadnou otáčky k 1500 a sešlápnu plyn, tak se motor rozbíhá lépe, než při přidání plynu z ustálených 1500 otáček. Říkám si, jestli by stálo za zkoušku zkusit vyměnit sací potrubí z 96kW verze? Sání z 85kW motoru má elektronický EGR ventil a 96kW má podtlakový. Děkuji za rady

Napsal: 20 říj 2016, 23:23
od Dymák
8 (slovy osm) let starý téma je stále aktuální....
ANO, 96kw má jiný (větší) sání, fitrbox, trysky, cooler, turbo....
pouhou změnou trubky od sání nic nezlepšíš