Stránka 2 z 2

Napsal: 04 srp 2006, 00:02
od mvolesko
titan0306 píše:Jak je to u převodovky u silniční motorky?Tam jde taky řadit nahoru bez spojky.

i dolu ale motorka ma malej tocivej moment i malou hmotnost a stejne ta spojka tim trpi

jestli chces neco dela kolem prevodovky aby si byl rychlejsi na sprintech kup zasperovanej diferak (cca 30-40kc)

Napsal: 04 srp 2006, 06:36
od Stingray
scream píše:zapalování se nevypíná....
Si si istý tým čo tvrdíš?? Lebo napr. MoTec, Haltech, Autronic najú práve túto funkciu určenú pre nesynchrónne prevodovky.......

Napsal: 04 srp 2006, 06:51
od Rybízek
Stingray píše:
scream píše:zapalování se nevypíná....
Si si istý tým čo tvrdíš?? Lebo napr. MoTec, Haltech, Autronic najú práve túto funkciu určenú pre nesynchrónne prevodovky.......
Vypína se na strašne malou chvíly je to v závislosti na otačkách motoru a daném převodovém stupni

Re: Sekvenční převodovka na TDI

Napsal: 05 srp 2006, 16:46
od serviceMan
titan0306 píše:Jde mi o to abych mohl zařadit bez ubrání plynu.Ne páčky pod volantem,klacek dopředu dozadu.
Uvítám veškeré info + cca cenová relace + výrobce
Myslíš třeba DSG do Octavie A5 103kW TDi PD? Nebo je to málo... :D

Napsal: 06 srp 2006, 04:42
od Forest
Jen tak pro info, smer "DSG" je mylny a ma velice kratkou cesticku - DSG je limitovano krouticim momentem 350Nm. ...ale treba bude lip (noteeth) : http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... ticle=9360