Stránka 2 z 3

Napsal: 05 led 2009, 18:16
od jordee_23
L_u_c_k_y_n píše:
netopier píše:daj tam z fabie ATD a to musi vydrzat..a rovno je tam jednohmota
a to ATD jde jen vyměnit sadu za tu stávající a není potřeba něco přizpůsobovat?myslim že Ladas tady nákou ATD prodával tak se bych mu rovnou zkusil napsat...
musis zohnat jednohmotu zotrvak + nezabudnut na srobiky :O) a potom na to spojkovy set ATD a budes spokojny :)

Napsal: 05 led 2009, 18:50
od netopier
ale ATD set pre mna znamena zotrvak, lamela pritlacak lozisko... zotrval ATD je jednohmota nie? tak to musi pasovat ci som vedla?

Napsal: 05 led 2009, 19:02
od Tomas.cz
Jo pasuje.

Já jsem koupil jednohmotu za 1000kč a lamelu s přítlačákem extra.

Napsal: 05 led 2009, 19:27
od jordee_23
netopier píše:ale ATD set pre mna znamena zotrvak, lamela pritlacak lozisko... zotrval ATD je jednohmota nie? tak to musi pasovat ci som vedla?
jasne .

no ja som kupil zotrvak osobitne ...

a potom LUKspojkovu sadu 623308400 = lamela,pritlacak, lozisko.
Odporucil ju HUML, a ma skusenosti na rozdavanie !

Napsal: 15 led 2009, 19:03
od dongrofo
Na planuvanu upravu: s764, turbo96kw, IC sharan a chip, bude stacit kupit spojkovu sadu LUK 623308400 a vyriesim stym: dvojhmotu na jednohmotu a budem mat spojku co vydrzi ten vykon a krutak???

Napsal: 15 led 2009, 19:19
od Tomas.cz
Vím o kombinaci PP764, turbo ARL, sání z ASZ a jezdil na origo spojku, držela, ale setrvák strašně klepal.

Napsal: 27 led 2009, 09:42
od DEEJAYvenca
Zdravím vás. měl bych takovej dotaz.
Mam A4 TDI AFN , trysky sprint 764, najeto skoro 270tis km, plánuju Chip. jen přemejšlim jestli dát eště větší turbo (passat 96kW) jakej by tam byl rozdíl v nárůstu výkonu a momentu? díky za vaše názory.

Napsal: 27 led 2009, 11:59
od dongrofo
No popisalo sa uz toho vela na tento druh zvysenia, staci dat vyhladat... Ale ak das turbo 96kw a chip, pocitaj s vetsim IC a ani spojka uz nebude stihat. Podla mna max 150-160 koni a 350-380 nm dostanes touto upravou. Postup trisky, turbo, ic a nakonec chip... a spojka :) Ja planjem rovnaku upravu... Verim ze rozdiel bude dostatocne citelny :D

Napsal: 28 led 2009, 21:21
od DEEJAYvenca
Mě by zajímalo kam se dostanu s tryskama 764 a chipem , a nebo s tryskama 764 , turbem 96 a chipem, ... to sem tu nikde nenašel.. a asi by to mohlo bejt i dobrý z hlediska údržby, ta výměna turba.

Napsal: 28 led 2009, 21:28
od Branislav Farkaš
DEEJAYvenca píše:Mě by zajímalo kam se dostanu s tryskama 764 a chipem , a nebo s tryskama 764 , turbem 96 a chipem, ... to sem tu nikde nenašel.. a asi by to mohlo bejt i dobrý z hlediska údržby, ta výměna turba.
Nazdar, tá prvá alternatíva by mala byť do 145PS/okolo 320-340Nm a druhú alternatívu opísal môj bratranec dongrofo o tri riadky vyššie. Údržba je rovnaká, akurát rozdiel je v tom, že keď ti to prdne zháňaš iné turbo :)

Napsal: 28 led 2009, 22:47
od dongrofo
Presne tak ;)

Napsal: 28 led 2009, 22:51
od Thopr
DEEJAYvenca píše:Mě by zajímalo kam se dostanu s tryskama 764 a chipem , a nebo s tryskama 764 , turbem 96 a chipem, ... to sem tu nikde nenašel.. a asi by to mohlo bejt i dobrý z hlediska údržby, ta výměna turba.
Tuto kombinaci měl Sokolda na AFN a na brzdě měl 158ps a 370 nm...

Napsal: 28 led 2009, 23:03
od Branislav Farkaš
Thopr píše:
DEEJAYvenca píše:Mě by zajímalo kam se dostanu s tryskama 764 a chipem , a nebo s tryskama 764 , turbem 96 a chipem, ... to sem tu nikde nenašel.. a asi by to mohlo bejt i dobrý z hlediska údržby, ta výměna turba.
Tuto kombinaci měl Sokolda na AFN a na brzdě měl 158ps a 370 nm...
tak to je slušné. Ako spojka? Všetko v pohode? Ja som si zohnal z AXR, malo by to bzť to isté, ako ATD. Buď tento alebo budúci týždeň sa chystám do tej Opavy, nieje problém dohodnúť sa s tým chlapíkom kedykoľvek?

Napsal: 04 úno 2009, 18:39
od majoTDI
Ahojte, ja mam PP 764, turbo Superb 130PS, samozrejme cip, turbo tlaci kratkodobo 1,5 bar, vykon odhadujem na 150PS a krutak na 350Nm, spojka este povodna origo, zatial ani raz nesmykla, aj sprinty som daval a pohoda, asi mam stastie. Ale dvojhmota uz ma dost, na 4-ke a 5-ke to z nizkych otacok velmi netlacim , uz na pol plynu sa jemne zachveje, tak nechcem ju drazdit, hehe. Jednohmota je uz ale pripravena v garazi...

Napsal: 04 úno 2009, 18:44
od Thopr
majoTDI píše:Ahojte, ja mam PP 764, turbo Superb 130PS, samozrejme cip, turbo tlaci kratkodobo 1,5 bar, vykon odhadujem na 150PS a krutak na 350Nm, spojka este povodna origo, zatial ani raz nesmykla, aj sprinty som daval a pohoda, asi mam stastie. Ale dvojhmota uz ma dost, na 4-ke a 5-ke to z nizkych otacok velmi netlacim , uz na pol plynu sa jemne zachveje, tak nechcem ju drazdit, hehe. Jednohmota je uz ale pripravena v garazi...
Ahoj, sice nevím, jak máš udělaný soft a IC, ale výkon bych počítal trochu větší... a krouťák možná taky...