Intercooler na 1,6 TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
INTERCOOLER
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 zář 2006, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od INTERCOOLER »

A bypass to je co? Neni to ten regulator s membranou a hřidelkou na klapku v turbu (mezi turbem a vyfukem). Jak ho odpojim? A kdyz ho odpojim, tak nesk..vim neco,ja totiz nemam budiky na tlak. (hm)A nestaci jen skratit tu hřidelku?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

INTERCOOLER píše:A bypass to je co? Neni to ten regulator s membranou a hřidelkou na klapku v turbu (mezi turbem a vyfukem). Jak ho odpojim? A kdyz ho odpojim, tak nesk..vim neco,ja totiz nemam budiky na tlak.
jo to je ono, prostě omezuje tlak. pokud budeš často šlapat na plyn a držet to dlouho tak skurvíš jak turbo, ale asi aji těsnění pod hlavou (možná celej motor) a i převodovka to bude mít rychlej za sebou. pokud se budeš chovat k tomu slušně tak to vydrží. já už najel 15tis. km (1,6TD- 105k a 200Nm, tlak 2bary).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
INTERCOOLER
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 zář 2006, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od INTERCOOLER »

Tak jen zvysim davku na čerpadle :( , snad to i pomuze pri startu za tepla. Diky za rady. ;) ;) ;)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

INTERCOOLER píše:Tak jen zvysim davku na čerpadle :( , snad to i pomuze pri startu za tepla. Diky za rady. ;) ;) ;)
vzýší se ti volnoběh, pokud ho necháš tak se starty zlepší, ale volnoběh bys měl 1000-1200ot. což je zbytečný. pokud snížíš volnoběh, tak starty zůstanou jaký sou.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
INTERCOOLER
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 zář 2006, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od INTERCOOLER »

To nevadi.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

pak je to OK, já mám volnoběh kolem 950ot, kvůli pravidelnosti běhu a vybracím.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
josh
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 08 srp 2006, 08:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od josh »

Kecal jsem, budu tam mit asi tech 51kw, je to prekopavka z 1.6D.
Ted uvazuju o 1.9TDi, ale treba to nebude nutne, treba se staci jen postourat v te 1.6.Ale co vsechno......uz se to urcite tady x krat resilo, ale moc tady nechodim, tak to jeste nemam tady v oku ;)
Seat Toledo --> cca 100kw
Milan
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 23 led 2006, 18:44
Odpovědi: 0
Bydliště: cca Brno

Příspěvek od Milan »

44kW pokud se nepletu tak nepa na cerpadle regulaci v zavislosti na tlaku tuba a to je taky jeden z duvodu proc to tolik nejede.
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

Milan píše:44kW pokud se nepletu tak nepa na cerpadle regulaci v zavislosti na tlaku tuba a to je taky jeden z duvodu proc to tolik nejede.
tak tak :)
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no pokud startuje spatne za tepla tak to chce spis udelat nejprve cerpadlo a pak teprv premyslet o dalsich zmnenach
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“