Intercooler na 1,6 TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- INTERCOOLER
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 08 zář 2006, 10:16
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
jo to je ono, prostě omezuje tlak. pokud budeš často šlapat na plyn a držet to dlouho tak skurvíš jak turbo, ale asi aji těsnění pod hlavou (možná celej motor) a i převodovka to bude mít rychlej za sebou. pokud se budeš chovat k tomu slušně tak to vydrží. já už najel 15tis. km (1,6TD- 105k a 200Nm, tlak 2bary).INTERCOOLER píše:A bypass to je co? Neni to ten regulator s membranou a hřidelkou na klapku v turbu (mezi turbem a vyfukem). Jak ho odpojim? A kdyz ho odpojim, tak nesk..vim neco,ja totiz nemam budiky na tlak.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- INTERCOOLER
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 08 zář 2006, 10:16
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
vzýší se ti volnoběh, pokud ho necháš tak se starty zlepší, ale volnoběh bys měl 1000-1200ot. což je zbytečný. pokud snížíš volnoběh, tak starty zůstanou jaký sou.INTERCOOLER píše:Tak jen zvysim davku na čerpadle, snad to i pomuze pri startu za tepla. Diky za rady.
![]()
![]()
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň