Intercooler na 1,6 TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

josh
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2006, 08:37
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Intercooler na 1,6 TD

Příspěvek od josh »

Zdar chlapi, mam golfa II 1,6TD (44kw :cry: ). O kolik se mi zvedne vykon s intercoolerem? Ma to vubec vyznam ho tam davat?? Dik za odpovedi.
Seat Toledo --> cca 100kw
josh
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2006, 08:37
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od josh »

Asi je to blbost ho tam cpat, ze??
Ale ja si stejne myslim, ze trosku by to pomohlo 8-)
Seat Toledo --> cca 100kw
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

josh píše:Asi je to blbost ho tam cpat, ze??
Ale ja si stejne myslim, ze trosku by to pomohlo 8-)
v lete to mozna nejakej konik prida, ale spis to ani nepoznas, musis hlavne zvednout tlak turba, pridat trochu naftu na cerpadle a pak to pojede lip, vyplati se dat vykonejsi turbo, nebo to stary moc dlouho nevydrzi

proste IC bez ostatnich veci je nanic
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Homeless
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Odpovědi: 0
Registrován: 04 srp 2006, 14:24
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvek od Homeless »

Jestli máš motor 1V a máš tam ten katalyzátor, tak by ti dost pomohlo ho vykopnout a dát tam místo něj rezonátor.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

44kw je 60k, turbo tlačí možná 0,3b, totálně to nemá cenu
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
INTERCOOLER
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 10:16

Příspěvek od INTERCOOLER »

Ja mam B3 1.6TD IC = 59kw, ze by IC pridalo 15kw :? , to je blbost, ze jo.
Uživatelský avatar
Homeless
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Odpovědi: 0
Registrován: 04 srp 2006, 14:24
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvek od Homeless »

1.6 TD má v základu 51kW a ta 59kW se liší tím IC, tryskama, turbem a nastavením čerpadla.
1.6 TD 44kW je omezená verze s katalyzátorem.
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

Homeless píše:1.6 TD má v základu 51kW a ta 59kW se liší tím IC, tryskama, turbem a nastavením čerpadla.
1.6 TD 44kW je omezená verze s katalyzátorem.
V čem jsou jine trysky?????
Uživatelský avatar
Homeless
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Odpovědi: 0
Registrován: 04 srp 2006, 14:24
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvek od Homeless »

Maj větší dávkování nafty při stejný době vstřiku a možná i jinej úhel rozstřiku, ale tim si nejsem jistej.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tak tak ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
MichalXT
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 19:35

Příspěvek od MichalXT »

Já jsem ho dal na 1,9TD (G3) a znát to bylo :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

MichalXT píše:Já jsem ho dal na 1,9TD (G3) a znát to bylo :)
to možná, já to nepoznal (i když 105k a tlak 1,8b), ale ten borec má 44kw, a turbo dává tlak asi 0,3baru, to prostě nemá cenu.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
INTERCOOLER
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 10:16

Příspěvek od INTERCOOLER »

A jestli jen zvysit davku na čerpadle bez zvyseni tlaku v turbu, pomuze to vykonu?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

trochu jo, ale pokud bys vyřadil bypass, tak by to bylo hodně znatelný.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
INTERCOOLER
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 10:16

Příspěvek od INTERCOOLER »

A bypass to je co? Neni to ten regulator s membranou a hřidelkou na klapku v turbu (mezi turbem a vyfukem). Jak ho odpojim? A kdyz ho odpojim, tak nesk..vim neco,ja totiz nemam budiky na tlak.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“