Chci zvýšit výkon Octavie 1.9TDi 81Kw,anevím jak na to
Moderátoři: šulda, Moderátoři
asi tak nějak se to dá jednoduše říct...subz3ro_tdi píše:S tym vykonom vsetko zalezi kolko si ochotny do toho investovat.... vyse 200 konovych Octavii je len na tomto fore peknych par kuskovtopdiesel píše:Myslíš že s ASV dostanu 180 PS, podle mně kdybych s toho dostal 150 PS tak by to byl slušnej výkon a tatínek mi už nic nekoupí jelikož 8.let se krmín sám.
Já to beru tak že než bych ladil Octu tak ji radči odpálím a a vezmi si leasing na 5 bramboráka aspoň 525 d spíš bych 530 d-tam není co ladit už v základu to jede jako čert.toto se dá z De dotáhnout za 350.tis Kč
Dalsia hromada 180 a viac konovych...
S tym BMW ti to nikto neberie, to je uplne ine vozenie - podvozkom aj zadnym nahonom, ale tvoja predstava kupit 5 rocnu karu v DE a vozit sa je mylna, tie auta vyzaduju dalsie investicie ktore ta budu stat dalsiu hromadu penazi.... a pri beznych opravach zaplatis za nahradne diely a servis min. 2,5x tolko co u VW koncernu...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Trefa za tři body
Kamarád si před pár rokama přivez 528 a to bylo furt řečí že koupí vejfuk a muziku a já nevim co všechno... pak musel taky do servisu, za béňo taky málo neplatil. Cena toho auta navíc rapidně klesla a on to má už jenom z toho důvodu že je mu líto peněz co do toho dal. Vejfuk ani muzika nejsou. BMW odpočívá doma protože majitel staví barák a na machrování už nejsou prostředky:)

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
A kolko najazdil na tom km? Mohol sa vozit taxikom a vyslo by ho to lacnejsieMarkus01 píše:Trefa za tři bodyKamarád si před pár rokama přivez 528 a to bylo furt řečí že koupí vejfuk a muziku a já nevim co všechno... pak musel taky do servisu, za béňo taky málo neplatil. Cena toho auta navíc rapidně klesla a on to má už jenom z toho důvodu že je mu líto peněz co do toho dal. Vejfuk ani muzika nejsou. BMW odpočívá doma protože majitel staví barák a na machrování už nejsou prostředky:)

Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Nevim kolik najel. Málo zas ne, neměl jiný auto. Chvíli měl pajero ale to prodal protože potřeboval money. Jako je to pěkný auto. má to M paket, leštěný pavučiny 17", výbavu to má taky pěknou. Nicméně bych to nechtěl kvůli těm nákladům na provoz. Mě by se líbila A6 C4 2.5 tdi quattro. Jenom musim našetřit a taky nasbírat info na případný laděnímisoVW píše:A kolko najazdil na tom km? Mohol sa vozit taxikom a vyslo by ho to lacnejsieMarkus01 píše:Trefa za tři bodyKamarád si před pár rokama přivez 528 a to bylo furt řečí že koupí vejfuk a muziku a já nevim co všechno... pak musel taky do servisu, za béňo taky málo neplatil. Cena toho auta navíc rapidně klesla a on to má už jenom z toho důvodu že je mu líto peněz co do toho dal. Vejfuk ani muzika nejsou. BMW odpočívá doma protože majitel staví barák a na machrování už nejsou prostředky:)

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Oktu bych si nechal. Turbo je tam zatim 81 ale chci 96. Pak pořešit IC, PP764 a soft. No a pak se ozve spojka a shoří brzdy...Pája 19 píše:Šetříš na A6, ne? A když už, tak to chce všecko najednou. Do agru hned najednou turbo, vstřiky a soft. Jinak je to vyhazování peněz za málo muziky.

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
KDYŽ SI STIM TU PRÁCI DÁŠ TAK UVIDÍŠ JAK MÁLO AUT TI BUDE V SERPENTÍNÁCH A KOPCÍCH STAČIT A TO JE PAK DOCELA PŘÍJEMNY POCIT VYDĚT FRAJERY V NOVYCH AUTECH JAK JSOU Z TOHO VYJEVENÝ PROTOŽE MAŠ JEN OBYČ AUTO.
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Ono na PP764 by stačilo i 1749VA, ale když dáš VB tam máš zase potenciál do budoucna ( třeba na Race 520 a 12mm hlavu ).
Někde byl graf od Sokoldy a i s turem VA měl 163ps jestli se nepletu.
Já osobně mám doma upravenou jednotku na: PP764, turbo 1749VB, sání ASZ s C čidlem, až seženu turbo tak namontuju a jsem zvědav, spojku mám dobrou a chladič voda/olej jsem dal už větší.
Někde byl graf od Sokoldy a i s turem VA měl 163ps jestli se nepletu.
Já osobně mám doma upravenou jednotku na: PP764, turbo 1749VB, sání ASZ s C čidlem, až seženu turbo tak namontuju a jsem zvědav, spojku mám dobrou a chladič voda/olej jsem dal už větší.