Chci zvýšit výkon Octavie 1.9TDi 81Kw,anevím jak na to

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
kubajz1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od kubajz1 »

sorry
Octava-81Kw AHF EGR-off
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

subz3ro_tdi píše:
topdiesel píše:Myslíš že s ASV dostanu 180 PS, podle mně kdybych s toho dostal 150 PS tak by to byl slušnej výkon a tatínek mi už nic nekoupí jelikož 8.let se krmín sám.
Já to beru tak že než bych ladil Octu tak ji radči odpálím a a vezmi si leasing na 5 bramboráka aspoň 525 d spíš bych 530 d-tam není co ladit už v základu to jede jako čert. ;) toto se dá z De dotáhnout za 350.tis Kč ;)
S tym vykonom vsetko zalezi kolko si ochotny do toho investovat.... vyse 200 konovych Octavii je len na tomto fore peknych par kuskov ;) Dalsia hromada 180 a viac konovych...
S tym BMW ti to nikto neberie, to je uplne ine vozenie - podvozkom aj zadnym nahonom, ale tvoja predstava kupit 5 rocnu karu v DE a vozit sa je mylna, tie auta vyzaduju dalsie investicie ktore ta budu stat dalsiu hromadu penazi.... a pri beznych opravach zaplatis za nahradne diely a servis min. 2,5x tolko co u VW koncernu...
asi tak nějak se to dá jednoduše říct...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
marekTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 04 zář 2008, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipany SK

Příspěvek od marekTDI »

BMW = budes mat velmi velky vydavky :D
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Trefa za tři body :) Kamarád si před pár rokama přivez 528 a to bylo furt řečí že koupí vejfuk a muziku a já nevim co všechno... pak musel taky do servisu, za béňo taky málo neplatil. Cena toho auta navíc rapidně klesla a on to má už jenom z toho důvodu že je mu líto peněz co do toho dal. Vejfuk ani muzika nejsou. BMW odpočívá doma protože majitel staví barák a na machrování už nejsou prostředky:)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Markus01 píše:Trefa za tři body :) Kamarád si před pár rokama přivez 528 a to bylo furt řečí že koupí vejfuk a muziku a já nevim co všechno... pak musel taky do servisu, za béňo taky málo neplatil. Cena toho auta navíc rapidně klesla a on to má už jenom z toho důvodu že je mu líto peněz co do toho dal. Vejfuk ani muzika nejsou. BMW odpočívá doma protože majitel staví barák a na machrování už nejsou prostředky:)
A kolko najazdil na tom km? Mohol sa vozit taxikom a vyslo by ho to lacnejsie :-D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

misoVW píše:
Markus01 píše:Trefa za tři body :) Kamarád si před pár rokama přivez 528 a to bylo furt řečí že koupí vejfuk a muziku a já nevim co všechno... pak musel taky do servisu, za béňo taky málo neplatil. Cena toho auta navíc rapidně klesla a on to má už jenom z toho důvodu že je mu líto peněz co do toho dal. Vejfuk ani muzika nejsou. BMW odpočívá doma protože majitel staví barák a na machrování už nejsou prostředky:)
A kolko najazdil na tom km? Mohol sa vozit taxikom a vyslo by ho to lacnejsie :-D
Nevim kolik najel. Málo zas ne, neměl jiný auto. Chvíli měl pajero ale to prodal protože potřeboval money. Jako je to pěkný auto. má to M paket, leštěný pavučiny 17", výbavu to má taky pěknou. Nicméně bych to nechtěl kvůli těm nákladům na provoz. Mě by se líbila A6 C4 2.5 tdi quattro. Jenom musim našetřit a taky nasbírat info na případný ladění ;)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Jinak tady pán se ptal jestli pořídit S764 nebo PP764. Já bych byl pro PP a to ani ne kvůli výkonovýmu potenciálu ale kvůli povrchový úpravě. Co vy na to? Taky o nich přemejšlim do AGR. :)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3705
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Šetříš na A6, ne? A když už, tak to chce všecko najednou. Do agru hned najednou turbo, vstřiky a soft. Jinak je to vyhazování peněz za málo muziky.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14460
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Když tam dáš ty PP764 budeš mít výhodu na budoucí úpravu, třeba ve spojení s turbem a sáním z ASZ.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Pája 19 píše:Šetříš na A6, ne? A když už, tak to chce všecko najednou. Do agru hned najednou turbo, vstřiky a soft. Jinak je to vyhazování peněz za málo muziky.
Oktu bych si nechal. Turbo je tam zatim 81 ale chci 96. Pak pořešit IC, PP764 a soft. No a pak se ozve spojka a shoří brzdy... :D
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

KDYŽ SI STIM TU PRÁCI DÁŠ TAK UVIDÍŠ JAK MÁLO AUT TI BUDE V SERPENTÍNÁCH A KOPCÍCH STAČIT A TO JE PAK DOCELA PŘÍJEMNY POCIT VYDĚT FRAJERY V NOVYCH AUTECH JAK JSOU Z TOHO VYJEVENÝ PROTOŽE MAŠ JEN OBYČ AUTO.
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Jo to jo, hlavně dobrej podvozek je fajn věc. Jaká je výkonová hladina sestavy: AGR+PP764+1749VB+FMIC? Co jsem koukal na grafy tak by to mělo bejt cca 160ps. Je to tak?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Markus01 píše:Jo to jo, hlavně dobrej podvozek je fajn věc. Jaká je výkonová hladina sestavy: AGR+PP764+1749VB+FMIC? Co jsem koukal na grafy tak by to mělo bejt cca 160ps. Je to tak?
Jj, 160-165 PS.
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14460
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ono na PP764 by stačilo i 1749VA, ale když dáš VB tam máš zase potenciál do budoucna ( třeba na Race 520 a 12mm hlavu ).
Někde byl graf od Sokoldy a i s turem VA měl 163ps jestli se nepletu.

Já osobně mám doma upravenou jednotku na: PP764, turbo 1749VB, sání ASZ s C čidlem, až seženu turbo tak namontuju a jsem zvědav, spojku mám dobrou a chladič voda/olej jsem dal už větší.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Všem se omlouvám mělo tam být VA :) Prostě z 96ky jak jsem psal nahoře...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“