Stránka 2 z 4

Napsal: 01 bře 2009, 00:47
od Tomas.cz
A byla tam uložená nějaká chybová hláška?

Napsal: 01 bře 2009, 00:58
od misa.89
myslíš nastavovač množství? Ale to by mělo hlásit chybu. Jakou máš spotřebu? Nezměnila se ted? ne podle palubáku, ale podle tankování

Napsal: 01 bře 2009, 11:29
od cupra165
Chybova hlaska byla,kod vi kamarad,co to zjistoval,cekam az mi ji da,jinak spotreba klidna jizda 4.5 l . Nechapu,ujel sem 200km bez problemu od vymeny naft. filtru . Jinak aditivum Vif je super,auto mnohem tisseji startuje a chod motoru je taky o dost tissi,spotreba sla o pul litru dolu

VIF

Napsal: 01 bře 2009, 12:32
od Toledak
Ahoj, kde se ten zázrak dá koupit, musím ho objednávat někde na netu, nebo se prodává třeba na pumpách.

Napsal: 01 bře 2009, 12:51
od stofane
Kúpiš ho v hocijakej predajni s náhradnými dielmi resp. príslušenstvom, s tým nebudeš mať problém, je to taká biela plechovica v tvare valca, keď sa v predajni na to opýtaš určite budú vedieť čo chceš.......

Napsal: 01 bře 2009, 12:56
od Toledak
stofane píše:Kúpiš ho v hocijakej predajni s náhradnými dielmi resp. príslušenstvom, s tým nebudeš mať problém, je to taká biela plechovica v tvare valca, keď sa v predajni na to opýtaš určite budú vedieť čo chceš.......
OK, zkusím to ve Štanglu, mám u nich luxusní slevy.

Napsal: 01 bře 2009, 13:41
od cupra165
Stangl nebo ja ho kupoval na Benzine plzen Olympia,jen ta cena 265,- od Stangla je to urco levnejsi

Napsal: 02 bře 2009, 09:50
od cupra165
Tak na cerpadlo to nastesti nevypada,dnes se superVag em zjistilo ventil N75 nahodila zavada,rele zhavicich svicek, a neco se zpetnyma plynama,zrejme EGR,ktere mam vsak jiz 7 rok uplne rozpojene. Jinak udelal se vymaz a auto uz zase jede jak ma. kamarad rika zatuhla regulace lopatek..co vy na to? Daji se zatuhle lopatky odstranit kdyz budu casto akcelerovat do maxima? pripadne nevite,kdo v okoli Plzne by ho byl schopny vycistit? Bohuzel ho nejsem schopny vyndat ven :-(
Ta puvodni zavada ohledne toho cerpadla byla zrejme zaneseny naftovy filtr,ktery je ted uz vymeneny :)

Napsal: 30 dub 2009, 19:58
od cupra165
Zdravim,tak me lapalie pokracuji a prosim o radu,jak dale postupovat a co je pravda.
Auto sem mel ted 5 tydnu mimo provoz a pri pokusu nastartovat auto startuje a po dosahnuti cirka 950 otacek okamzite chcipne.Nepomaha ani noha na plynu. Startovat sem zkousel nekolikrat,zavdzdusnene to neni. Hlasi to chybu mnozstvi paliva, horni dolni mez. nastavovač množství paliva N146.

jeden mechanik mi rika ze je tam jehla,ktera je zatuhla a je potreba repase v hodnote kolem 6000.- Druhy mechanik mi rika ze tam zadna jehla neni a je vadny chcipak. Pritom pri zhaveni je na nem citit,ze je funkci. Pry ho zkusi rozebrat a vycistit a cerpadlo jemne poklepat. Muzete mi prosim rict,zda motor ASV seat 1.9 TDi 2001 ma jehlu nebo nema a jak dal v mem pripade postupovat? Komu mam verit? Dekuji moc vsem za ochotu . Jinak cerpadlo ma najeto 115 000km nafta shell.

Napsal: 01 kvě 2009, 06:10
od Toledak
Těžko si vybrat, který z mechaniků kecá, že?No ale každopádně nic co by se dalo nazvat jehlou se v naftovém čerpadle nenachází.Píše ti to nastavovač množství a ten v čerpadle je, konkrétně je to ta hlíníková kostka na čerpadle, vede do ní takový tlustý svazek asi o 7mi drátech.A pokud ti nejde přidat, viděl bych problém tam.Myslím, že nejlepší řešení je vyměnit naftové čerpadlo, myslím, že zde v sekci bazar určitě na nějaké narazíš a i za velmi dobrou cenu, prodávají se tak od 3 do 6ti tis.Když tak zkus ještě zkontrolovat zdechací klapku před EGR ventilem, jestli nezůstává v nějaké přivřené poloze.

Napsal: 01 kvě 2009, 17:06
od Zdeněk M
Toledak píše:Těžko si vybrat, který z mechaniků kecá, že?No ale každopádně nic co by se dalo nazvat jehlou se v naftovém čerpadle nenachází.Píše ti to nastavovač množství a ten v čerpadle je, konkrétně je to ta hlíníková kostka na čerpadle, vede do ní takový tlustý svazek asi o 7mi drátech.A pokud ti nejde přidat, viděl bych problém tam.Myslím, že nejlepší řešení je vyměnit naftové čerpadlo, myslím, že zde v sekci bazar určitě na nějaké narazíš a i za velmi dobrou cenu, prodávají se tak od 3 do 6ti tis.Když tak zkus ještě zkontrolovat zdechací klapku před EGR ventilem, jestli nezůstává v nějaké přivřené poloze.
JJ,chybu smazat ,skusit nastartovat a znovu nacist,pokud nechytne. Jinak mam ten samotny vrch.

Napsal: 02 čer 2009, 20:40
od cupra165
Abych to dokoncil,od roku 2006 behem zimy minimalne 1x auto znicehonic ztratilo vykon,po chvilce samo zdechavalo,blikala kontrolka zhaveni,druhy den start a vse v pohode.V roce 2009 to poprve zacalo ukazovat na VAG-u zaclo ukazovat nastavovac mnozstvi paliva..nicmene pokud se s autem jezdilo casto,tak nebyl nikde problem.Zacal sem uspesne pouzivat VIF aditiva a motor si krasne predl.Zacatkem dubna sem mel nehodu a auto bylo odstavene 1 mesic....po mesici uz sem ho nebyl schopny nastartovat,vzdy zdechl..resume -vymena cerpadla a uz si zase prede jako kote

Pokud jezdite mene casto,doporucuji silne aditiva nepouzivat

Napsal: 02 čer 2009, 22:11
od Toledak
cupra165 píše:Abych to dokoncil,od roku 2006 behem zimy minimalne 1x auto znicehonic ztratilo vykon,po chvilce samo zdechavalo,blikala kontrolka zhaveni,druhy den start a vse v pohode.V roce 2009 to poprve zacalo ukazovat na VAG-u zaclo ukazovat nastavovac mnozstvi paliva..nicmene pokud se s autem jezdilo casto,tak nebyl nikde problem.Zacal sem uspesne pouzivat VIF aditiva a motor si krasne predl.Zacatkem dubna sem mel nehodu a auto bylo odstavene 1 mesic....po mesici uz sem ho nebyl schopny nastartovat,vzdy zdechl..resume -vymena cerpadla a uz si zase prede jako kote

Pokud jezdite mene casto,doporucuji silne aditiva nepouzivat
Používám také VIF, ale je na něm napsáno že naftu stabilizuje a prodlužuje její skladovatelnost, proto si nemyslím, že by byl problém v aditivu.Chtělo by to rozebrat to tvé původní čerpadlo a mrknout co v něm je vadné, aby se alespoň trošku určila příčina.

Napsal: 03 čer 2009, 06:33
od Hobby
Dlouhodobě na tyto problémy používám čistič palivových systémů od firmy Wynns obchodní značení 467.Stojí 197 Kč a mám s ním dobré skušenosti.Beru ho z Autocory.

Napsal: 08 črc 2009, 08:43
od Demoskinos
Tak mam uplně stejný problémy jako CUPRA 165. Akorád na dodávce. Je to už v servisu a lámou si tam nad tím hlavy :D Tak jsem zvědavej na kolik to vyjde. :(