Co je moc,to je moc

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Zdeněk M píše:
passik 94 píše:
1pavel píše:Vem osmičku vrták a odvrtej hlavičku , máš to hned a bez násilí , po sundání řemenice zbytek vytočíš rukou .[/


No vidíš,dobrej nápad ;) Akorát že když jsem tam čuměl,bojim se abych nena..dal tu řemenici.
Když tam budeš řezat tu jemnou osmicku tisícihran,tak je jedno že sou ty díry kulatý,jak jí tam narežes tak se proříznou nový a povolís to. Mě to zatím slo na vseh co sem delal. :)
Řemenici nic neuděláš protože díra po šestihranu ti vrták nastředí a vrtáš průměr osum do šroubu M 8 , po odvrtání hlavy se ti jen začne točit na vrtáku a nic neponičíš . Další věc je , že jsem opatrný na nářadí a určitě bych ho nenatlokal do šroubu a taky se mě nelíbí bouchat na kliku.
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

1pavel píše:
Zdeněk M píše:
passik 94 píše: Když tam budeš řezat tu jemnou osmicku tisícihran,tak je jedno že sou ty díry kulatý,jak jí tam narežes tak se proříznou nový a povolís to. Mě to zatím slo na vseh co sem delal. :)
Řemenici nic neuděláš protože díra po šestihranu ti vrták nastředí a vrtáš průměr osum do šroubu M 8 , po odvrtání hlavy se ti jen začne točit na vrtáku a nic neponičíš . Další věc je , že jsem opatrný na nářadí a určitě bych ho nenatlokal do šroubu a taky se mě nelíbí bouchat na kliku.

To mě zase jo, protože neni třeba do toho zas tak řezat, jde to dobře, tisícihran z toho pak vytáhneš rukou a je to jednodušší a hlavně rychlejší. Zkus a uvidíš. Osvedčený ;) Obrázek
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

vrtačkou je to taky hned
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

chosepm píše:
1pavel píše:
Zdeněk M píše: Řemenici nic neuděláš protože díra po šestihranu ti vrták nastředí a vrtáš průměr osum do šroubu M 8 , po odvrtání hlavy se ti jen začne točit na vrtáku a nic neponičíš . Další věc je , že jsem opatrný na nářadí a určitě bych ho nenatlokal do šroubu a taky se mě nelíbí bouchat na kliku.

To mě zase jo, protože neni třeba do toho zas tak řezat, jde to dobře, tisícihran z toho pak vytáhneš rukou a je to jednodušší a hlavně rychlejší. Zkus a uvidíš. Osvedčený ;) Obrázek
No vydíš že to šlo. ;) ;)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

(rofl) no já to dělam leta, já s tim neměl problém
***VAG,PSA,Renault***
passik 94
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 15 říj 2008, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od passik 94 »

Zdeněk M píše:
chosepm píše:
1pavel píše:
To mě zase jo, protože neni třeba do toho zas tak řezat, jde to dobře, tisícihran z toho pak vytáhneš rukou a je to jednodušší a hlavně rychlejší. Zkus a uvidíš. Osvedčený ;) Obrázek
No vydíš že to šlo. ;) ;)
Přesně tak jsem to udělal,a je fakt že se do toho tolik řezat nemusí.Jde to tam naklepat celkem lehce.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“