Stránka 2 z 2
Napsal: 24 srp 2006, 12:36
od mvolesko
me teda GT2052V pri 1600ot tlaci uz 1.5baru, a na plyn umi reagovat celkem pohotove (samozdrejme pomalejs nez GT1749VA nebo dokonce VNT15) ale clovek musi pocitat stim ze si to trochu zakouri nez se to roztoci, jde to i bez koure ale pak je tam opravdu prodleva jak u staryho bentzinovyho turbo motoru
Napsal: 24 srp 2006, 18:39
od Forest
Tak proc si furt tak stezujes, ze to je do 2000 otacek mrtvy a do 2500 liny?

Napsal: 24 srp 2006, 20:48
od Kornout
mvolesko píše:me teda GT2052V pri 1600ot tlaci uz 1.5baru, a na plyn umi reagovat celkem pohotove (samozdrejme pomalejs nez GT1749VA nebo dokonce VNT15) ale clovek musi pocitat stim ze si to trochu zakouri nez se to roztoci, jde to i bez koure ale pak je tam opravdu prodleva jak u staryho bentzinovyho turbo motoru
To už jsi takto poladil tu čtyřkolku?
Napsal: 24 srp 2006, 21:27
od mvolesko
Kornout píše:mvolesko píše:me teda GT2052V pri 1600ot tlaci uz 1.5baru, a na plyn umi reagovat celkem pohotove (samozdrejme pomalejs nez GT1749VA nebo dokonce VNT15) ale clovek musi pocitat stim ze si to trochu zakouri nez se to roztoci, jde to i bez koure ale pak je tam opravdu prodleva jak u staryho bentzinovyho turbo motoru
To už jsi takto poladil tu čtyřkolku?
ne ja ji jen odladuju

Napsal: 24 srp 2006, 22:21
od mvolesko
Forest píše:Tak proc si furt tak stezujes, ze to je do 2000 otacek mrtvy a do 2500 liny?

protoze to nahore jede tak super ze se ti zda ten spodek linej, ale byl jsem ujisten par lidmi ze to jede brutalne i dole, asi uz jsem ztoho nemocnej

Napsal: 25 srp 2006, 00:15
od Forest
alibisto

Napsal: 25 srp 2006, 13:14
od scream
stačí změnit uhel pohledu. tím větším lagem dostavá ten motor alespoň nějakej charakter.
