Stránka 2 z 2

Napsal: 24 srp 2006, 12:36
od mvolesko
me teda GT2052V pri 1600ot tlaci uz 1.5baru, a na plyn umi reagovat celkem pohotove (samozdrejme pomalejs nez GT1749VA nebo dokonce VNT15) ale clovek musi pocitat stim ze si to trochu zakouri nez se to roztoci, jde to i bez koure ale pak je tam opravdu prodleva jak u staryho bentzinovyho turbo motoru

Napsal: 24 srp 2006, 18:39
od Forest
Tak proc si furt tak stezujes, ze to je do 2000 otacek mrtvy a do 2500 liny? (noteeth)

Napsal: 24 srp 2006, 20:48
od Kornout
mvolesko píše:me teda GT2052V pri 1600ot tlaci uz 1.5baru, a na plyn umi reagovat celkem pohotove (samozdrejme pomalejs nez GT1749VA nebo dokonce VNT15) ale clovek musi pocitat stim ze si to trochu zakouri nez se to roztoci, jde to i bez koure ale pak je tam opravdu prodleva jak u staryho bentzinovyho turbo motoru
To už jsi takto poladil tu čtyřkolku?

Napsal: 24 srp 2006, 21:27
od mvolesko
Kornout píše:
mvolesko píše:me teda GT2052V pri 1600ot tlaci uz 1.5baru, a na plyn umi reagovat celkem pohotove (samozdrejme pomalejs nez GT1749VA nebo dokonce VNT15) ale clovek musi pocitat stim ze si to trochu zakouri nez se to roztoci, jde to i bez koure ale pak je tam opravdu prodleva jak u staryho bentzinovyho turbo motoru
To už jsi takto poladil tu čtyřkolku?
ne ja ji jen odladuju :)

Napsal: 24 srp 2006, 22:21
od mvolesko
Forest píše:Tak proc si furt tak stezujes, ze to je do 2000 otacek mrtvy a do 2500 liny? (noteeth)
protoze to nahore jede tak super ze se ti zda ten spodek linej, ale byl jsem ujisten par lidmi ze to jede brutalne i dole, asi uz jsem ztoho nemocnej :)

Napsal: 25 srp 2006, 00:15
od Forest
alibisto :P

Napsal: 25 srp 2006, 13:14
od scream
stačí změnit uhel pohledu. tím větším lagem dostavá ten motor alespoň nějakej charakter. 8)