Bora po výměně brzd nebrzdí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Mě to dělaly brzdovy destičky.Dal jsem jinou značku a ok.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

zkus to pořadne projet kolikrat když jsem mnenil desky tak si to sedalo i 200 km
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

mají za se sebou 10tkm, tak si už není co sedat. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Viděl bych to na nový hlavní brzdový válec.
mr.bora
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 27 črc 2007, 07:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Kravaře u Op..

Příspěvek od mr.bora »

a nemáš to zavzdušněný?? sic je to blbá otázka,ale bratr na golfu měl něco podobného,jezdil s tým dlooouho a nedávno to ovzdušnil přes vag a vše ok.. :?
Passat B6 variant CBBB..mini soft,dsg,dpf,navi,atd.. 😊
vencavw
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 15 srp 2008, 15:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vencavw »

Několikrát se mi stalo že při našlapávání brzd po vyměně destiček se pokazil hlavní brzdový válec. Tak jestli nemáš něco podobného!?
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

mne sa presne toto stalo si 3 krat 2 PASSATY a jeden GOLF IV po kompletnej vymene dosticiek majitelom vozidla im vzdy padal pedal akoby tam bol vzduch pri prvom passate som vymenil hl brzdovy valec,jednotku ABS a nic potom som po rade kolegu zablendoval zadnu brzdovu trubku raz na jednej raz na druhej strane a pedal ztvrdol normalne po vymene vadneho strmena bolo vsetko ok,ale moze to byt len moj pripad problem moze fakt robit aj hl br valec,prip zle odvz ABS
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Trochu to po roce oživím, protože mi pár věcí stále vrtá hlavou. Pořád ty brzdy řeším, za tu dobu jsem dal nový hl. brzdový válec, posilovač, vyměnil jsem destičky (Ferodo Premier -> Ferodo Thermo... -> Zimmermann), ale nic moc to nepřineslo. Jen jsem dal dopředu 312mm brzdy, tak je to trochu lepší. Zkoušel jsem vyměnit ŘJ ABS, ale měla jiný číslo a nějak se nesnesla s autem. Teď mám slíbenou se správným, tak uvidíme. Ale vrtá mi hlavou, že kdykoliv odvzdušňuji brzdy (což dělám cca 1x za měsíc, protože pořád něco zkouším), tak ze systému teče kapalina barvou podobná vyjetýmu oleji. Zkoušel jsem různý výrobce, ale po měsíci je vždycky černá jak bota. Další věc je, že o víkendu jsem měnil zadní desky, tak jsem rovnou zkusil vyměnit i třmeny (někdo tu tvrdil, že ty moje jsou k.o.) a výsledek je, že abslolutně přestala brzdit ruční brzda (nikdy jsem ale nebyl schopnej zabrzdit auto v kopci tak, aby neujelo.) Seřídil jsem ji, takže pěkně zabírá na třech zubech, ale jediný, jak za jízdy poznám, že jsem ji zatáhnul je, že se rozsvítí kontrolka. Nic víc. Jasný, že si to trochu sedne, ale tohle je extrém. Je možný, že to dělají ty kotouče Zimmermann? Nic víc mě už nenapadá. Je to, jak kdyby po nich desky klouzaly... :roll:
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co se týče podtalku / tandem / to je u tebe v pořádku? A posilovač brzd, ten jsi ještě neměnil ne?

Ale s tou ručkou to nechápu, jakou máš mezeru mezi packou třmenu a třmenem, je to popsaný i v dp jak nastavit ruční brzdu u třmenu, má tam být cca 1mm-2mm nebo kolik.

Já mám vzadu kotouče origo vw / made in bosnia and herzegovina (noteeth) / a desky ferodo DS a ručka jde jak bejk.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Tandem je ok, ale je taky měněnej. Posilovač je novej. Na to seřízení podle DP mrknu, to jsem nevěděl, že něco takovýho jde najít. Když vzpomenu na GIV co jsem měl, tak tam jsem za jízdy ručkou normálně zastavil kola, tady jedu vesele dál...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
fukmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 17 dub 2009, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SČ - Mimoň

Příspěvek od fukmen »

Ty vole ty máš prostě peška, to tvoje auto je snad zakletý :D A nebude brzdit a nebude
S-Max 2,0Tdci Titanium, exVW TOURAN 2,0TDI Highline, ex BMW 330i Touring
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Re: Bora po výměně brzd nebrzdí

Příspěvek od josef10 »

nogis píše:Dal jsem komplet nový brzdy a auto nebrzdí. Čekal jsem, že si to sedne, ale už jsem nalítal cca 10tkm, takže je asi něco špatně. Pedál je gumový, s trochou síly jde prošlápnout až k podlaze, celkově je to jak když šlapu do ho..a. Je docela problém dostat auto do smyku. Tipoval bych to na hl. brzdový válec, ale zaráží mě, že to předtím brzdilo normálně a hlavně, když brzdím a sepne ABS, tak to brzdí normálně a jakmile se vypne, pedál se zase propadne. Když několikrát našlapu, tak v přístrojovce jako něco lupne a pedál zůstane dole „zaseknutý“ a pomalu se vrací nahoru. Několikrát jsem to odvzdušňoval a nic. Je to Bora ASZ, s ESP, kotouče Zimmermann, desky Ferodo Premier, nová kapalina 5.1, podtlak neutíká, tandem OK. Radili mi dát tam posilovač z OII, že to pomůže, ale nevím co by to obnášelo. Díky

Když několikrát našlapu, tak v přístrojovce jako něco lupne ....

Tomu nerozumim co lupne v pristrojovce? Jako nejake rele? Normalne jsi vpredu zatlacil pistky a prestalo auto brzdit?
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

koupil jsem G IV,280 mm staré orezlé kotouče , desky 30%, brzdilo to ale jak šlak.jen jsem se dotknul. Nu což, je třeba do toho vrazit prachy, ne???koupil jsem new vrtané zimermany, ferodo desky, výsledek, vžádném případě to už tak nebrzdilo.tak výměna zadku-pořád to samé.pak jsem tam hodil 288 origo a najednou to začlo brzdit. souhrnem : již nikdy nebudu experimentovat a vždy koupím origo( hlavně co se týče brzd, filtrů atd.) toť má drahá zkušenost
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když ti černá kapalina,rozleptavá se ti hadice...Šlápni a pozoruj hadici,jestli se ti nenafukuje/krade tlak/ nebo se při tom nehýbe..Zkusil bych zaslepovat jednotlivá kola a zjištovat při kterém zaslepení pedál ztvrdne...A tam je závada...
nepropadat panice...
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

napr. origo kotouce na octavii I jsou TRW. A ty same kotouce koupim o polovinu levneji nez ve skodovce zabalene v krabicce s logem VW, SKODA, SEAT..... Nevidim duvod proc nakupovat kotouce u zlodeju ve Skodovce...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“