Stránka 2 z 7

Napsal: 25 bře 2009, 20:32
od tuner
Mě to dělaly brzdovy destičky.Dal jsem jinou značku a ok.

Napsal: 26 bře 2009, 07:42
od golfgti16v
zkus to pořadne projet kolikrat když jsem mnenil desky tak si to sedalo i 200 km

Napsal: 26 bře 2009, 07:48
od nogis
mají za se sebou 10tkm, tak si už není co sedat. ;)

Napsal: 26 bře 2009, 08:20
od Tomas.cz
Viděl bych to na nový hlavní brzdový válec.

Napsal: 26 bře 2009, 18:43
od mr.bora
a nemáš to zavzdušněný?? sic je to blbá otázka,ale bratr na golfu měl něco podobného,jezdil s tým dlooouho a nedávno to ovzdušnil přes vag a vše ok.. :?

Napsal: 26 bře 2009, 20:00
od vencavw
Několikrát se mi stalo že při našlapávání brzd po vyměně destiček se pokazil hlavní brzdový válec. Tak jestli nemáš něco podobného!?

Napsal: 26 bře 2009, 21:02
od stefi
mne sa presne toto stalo si 3 krat 2 PASSATY a jeden GOLF IV po kompletnej vymene dosticiek majitelom vozidla im vzdy padal pedal akoby tam bol vzduch pri prvom passate som vymenil hl brzdovy valec,jednotku ABS a nic potom som po rade kolegu zablendoval zadnu brzdovu trubku raz na jednej raz na druhej strane a pedal ztvrdol normalne po vymene vadneho strmena bolo vsetko ok,ale moze to byt len moj pripad problem moze fakt robit aj hl br valec,prip zle odvz ABS

Napsal: 08 črc 2010, 17:55
od nogis
Trochu to po roce oživím, protože mi pár věcí stále vrtá hlavou. Pořád ty brzdy řeším, za tu dobu jsem dal nový hl. brzdový válec, posilovač, vyměnil jsem destičky (Ferodo Premier -> Ferodo Thermo... -> Zimmermann), ale nic moc to nepřineslo. Jen jsem dal dopředu 312mm brzdy, tak je to trochu lepší. Zkoušel jsem vyměnit ŘJ ABS, ale měla jiný číslo a nějak se nesnesla s autem. Teď mám slíbenou se správným, tak uvidíme. Ale vrtá mi hlavou, že kdykoliv odvzdušňuji brzdy (což dělám cca 1x za měsíc, protože pořád něco zkouším), tak ze systému teče kapalina barvou podobná vyjetýmu oleji. Zkoušel jsem různý výrobce, ale po měsíci je vždycky černá jak bota. Další věc je, že o víkendu jsem měnil zadní desky, tak jsem rovnou zkusil vyměnit i třmeny (někdo tu tvrdil, že ty moje jsou k.o.) a výsledek je, že abslolutně přestala brzdit ruční brzda (nikdy jsem ale nebyl schopnej zabrzdit auto v kopci tak, aby neujelo.) Seřídil jsem ji, takže pěkně zabírá na třech zubech, ale jediný, jak za jízdy poznám, že jsem ji zatáhnul je, že se rozsvítí kontrolka. Nic víc. Jasný, že si to trochu sedne, ale tohle je extrém. Je možný, že to dělají ty kotouče Zimmermann? Nic víc mě už nenapadá. Je to, jak kdyby po nich desky klouzaly... :roll:

Napsal: 08 črc 2010, 18:16
od Tomas.cz
Co se týče podtalku / tandem / to je u tebe v pořádku? A posilovač brzd, ten jsi ještě neměnil ne?

Ale s tou ručkou to nechápu, jakou máš mezeru mezi packou třmenu a třmenem, je to popsaný i v dp jak nastavit ruční brzdu u třmenu, má tam být cca 1mm-2mm nebo kolik.

Já mám vzadu kotouče origo vw / made in bosnia and herzegovina (noteeth) / a desky ferodo DS a ručka jde jak bejk.

Napsal: 08 črc 2010, 18:45
od nogis
Tandem je ok, ale je taky měněnej. Posilovač je novej. Na to seřízení podle DP mrknu, to jsem nevěděl, že něco takovýho jde najít. Když vzpomenu na GIV co jsem měl, tak tam jsem za jízdy ručkou normálně zastavil kola, tady jedu vesele dál...

Napsal: 08 črc 2010, 20:44
od fukmen
Ty vole ty máš prostě peška, to tvoje auto je snad zakletý :D A nebude brzdit a nebude

Re: Bora po výměně brzd nebrzdí

Napsal: 08 črc 2010, 21:21
od josef10
nogis píše:Dal jsem komplet nový brzdy a auto nebrzdí. Čekal jsem, že si to sedne, ale už jsem nalítal cca 10tkm, takže je asi něco špatně. Pedál je gumový, s trochou síly jde prošlápnout až k podlaze, celkově je to jak když šlapu do ho..a. Je docela problém dostat auto do smyku. Tipoval bych to na hl. brzdový válec, ale zaráží mě, že to předtím brzdilo normálně a hlavně, když brzdím a sepne ABS, tak to brzdí normálně a jakmile se vypne, pedál se zase propadne. Když několikrát našlapu, tak v přístrojovce jako něco lupne a pedál zůstane dole „zaseknutý“ a pomalu se vrací nahoru. Několikrát jsem to odvzdušňoval a nic. Je to Bora ASZ, s ESP, kotouče Zimmermann, desky Ferodo Premier, nová kapalina 5.1, podtlak neutíká, tandem OK. Radili mi dát tam posilovač z OII, že to pomůže, ale nevím co by to obnášelo. Díky

Když několikrát našlapu, tak v přístrojovce jako něco lupne ....

Tomu nerozumim co lupne v pristrojovce? Jako nejake rele? Normalne jsi vpredu zatlacil pistky a prestalo auto brzdit?

Napsal: 08 črc 2010, 21:55
od Jaroušek
koupil jsem G IV,280 mm staré orezlé kotouče , desky 30%, brzdilo to ale jak šlak.jen jsem se dotknul. Nu což, je třeba do toho vrazit prachy, ne???koupil jsem new vrtané zimermany, ferodo desky, výsledek, vžádném případě to už tak nebrzdilo.tak výměna zadku-pořád to samé.pak jsem tam hodil 288 origo a najednou to začlo brzdit. souhrnem : již nikdy nebudu experimentovat a vždy koupím origo( hlavně co se týče brzd, filtrů atd.) toť má drahá zkušenost

Napsal: 08 črc 2010, 22:02
od jericho-3
Když ti černá kapalina,rozleptavá se ti hadice...Šlápni a pozoruj hadici,jestli se ti nenafukuje/krade tlak/ nebo se při tom nehýbe..Zkusil bych zaslepovat jednotlivá kola a zjištovat při kterém zaslepení pedál ztvrdne...A tam je závada...

Napsal: 08 črc 2010, 22:04
od josef10
napr. origo kotouce na octavii I jsou TRW. A ty same kotouce koupim o polovinu levneji nez ve skodovce zabalene v krabicce s logem VW, SKODA, SEAT..... Nevidim duvod proc nakupovat kotouce u zlodeju ve Skodovce...