Ktery IC original Seat SPORT nebo China

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

flekyc píše:
Markus01 píše:
flekyc píše:zalezi jak moc pudes s tlakem nahoru,ale jestli nemas v planu nejaky extremy, tak si myslim, ze uplne v pohode, hlavne by se mohl do ty O1 dobre davat. je to o umisteni, kdyz mas velkej a vetsinu schovanou tak ten efekt stejne neni takovej.
Tlak do 1.6 baru, 1749VA... Na to by ten IC měl stačit ne? Spousta lidí s timhle turbem jezdí i sériovej IC.
a trysky ? hlava v cerpadle ? aby to nehulilo ... v lete serie kouri jak prase
S764 a 10mm
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Vasekk
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 13 říj 2006, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vasekk »

nechceš tu čínu prodat?
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Re: re

Příspěvek od toby66kw »

G3 tdi-gti píše:
Stingray píše:urcite cina pretoze ide o dve rozdielne konstrukcie

ten origo seat sport je totalna blbost pretoze sa zaklada na konstrukcii vodnych chladicov - tj. profilova trubka alias tube/fin.....

china IC je v tomto porovnani to najlepsie co mozes mat pretoze ide o skladanu konstrukciu - bar/plate co je najlepsia konstruckia na trhu zvlast pre idealne prudenie na stycnych plochach.....
To chces rict ze ten ze seatu nema v kanalkach tu vostinu????
Tak co tím chtěl básník říct :? ( povedat )
ten origo sem měl v ruce voštiny tam jsou ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Elvis
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 27 dub 2008, 10:34
Odpovědi: 0

Re: re

Příspěvek od Elvis »

toby66kw píše:
G3 tdi-gti píše:
Stingray píše:urcite cina pretoze ide o dve rozdielne konstrukcie

ten origo seat sport je totalna blbost pretoze sa zaklada na konstrukcii vodnych chladicov - tj. profilova trubka alias tube/fin.....

china IC je v tomto porovnani to najlepsie co mozes mat pretoze ide o skladanu konstrukciu - bar/plate co je najlepsia konstruckia na trhu zvlast pre idealne prudenie na stycnych plochach.....
To chces rict ze ten ze seatu nema v kanalkach tu vostinu????
Tak co tím chtěl básník říct :? ( povedat )
ten origo sem měl v ruce voštiny tam jsou ;)
Jenom v tom NO NAME jsou trosku vic hustejsi
VW Golf 4 TDI 81kw - trysky PP 764 + hlava 12mm, 3x off, velke sani velky IC + Turbo VB. O odpruzeni se stara firma Kony :-)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“