Ktery IC original Seat SPORT nebo China

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Elvis
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 27 dub 2008, 10:34
Odpovědi: 0

Ktery IC original Seat SPORT nebo China

Příspěvek od Elvis »

Mam dva chladice Original Seat SPORT a nejaky neoriginal jak ja rikam made in China. Ale nevim ktery mam napasovat do auta ktery mi ten vzduch schladi vic. A tak se ptam jestli by nekdo treba nemel vice zkusenosti.

Obrázek
VW Golf 4 TDI 81kw - trysky PP 764 + hlava 12mm, 3x off, velke sani velky IC + Turbo VB. O odpruzeni se stara firma Kony :-)
Elvis
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 27 dub 2008, 10:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Elvis »

Obrázek
Obrázek
VW Golf 4 TDI 81kw - trysky PP 764 + hlava 12mm, 3x off, velke sani velky IC + Turbo VB. O odpruzeni se stara firma Kony :-)
Rosma
Přispěvovatel
Příspěvky: 776
Registrován: 31 bře 2007, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Rosma »

ten origo má větší plochu takže bych to viděl tak
VW passat 1.9TDI 81kw
G3 tdi-gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 16 srp 2007, 11:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou

Příspěvek od G3 tdi-gti »

fabricky dil= nejlepsi doplnek,co se tyce kvality,provedeni a funkctnosti,a je jeste vetsi tak nevim proc vahas.
Ps na kolik vysel ten origo?
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION

G3 TDI GT... :-)

G3 TDI GTI ... :-))
Elvis
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 27 dub 2008, 10:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Elvis »

tak proc vaham jako vetsi plochu ma ale zase ta cina je sirsi a tak nevim ktery ale asi mas pravdu jo a cenu to uz bohuzel nevim presne uz mi tady lezi dlouho ale asi okoko 6tis jsem to kdesi vyhrabal.
VW Golf 4 TDI 81kw - trysky PP 764 + hlava 12mm, 3x off, velke sani velky IC + Turbo VB. O odpruzeni se stara firma Kony :-)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Elvis píše:tak proc vaham jako vetsi plochu ma ale zase ta cina je sirsi a tak nevim ktery ale asi mas pravdu jo a cenu to uz bohuzel nevim presne uz mi tady lezi dlouho ale asi okoko 6tis jsem to kdesi vyhrabal.
určitě origo, i kdyby měl trochu menší objem, pořád máš šaci že byl navržen lépe a vydrží více než "no name" IC
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Stingray »

urcite cina pretoze ide o dve rozdielne konstrukcie

ten origo seat sport je totalna blbost pretoze sa zaklada na konstrukcii vodnych chladicov - tj. profilova trubka alias tube/fin.....

china IC je v tomto porovnani to najlepsie co mozes mat pretoze ide o skladanu konstrukciu - bar/plate co je najlepsia konstruckia na trhu zvlast pre idealne prudenie na stycnych plochach.....
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Je fakt, že v těch no name je uvnitř kanálů naohýbaná hliníková oština, takže ta výměna tepla tam bude větší.
Jinak co se týče kvality, tak pmčr jich už jezdí dost a neslyšel jsem, že by s nimy byl problém, ba bych řekl, že jsou velice poctivě udělaný. Pár mi jich rukama prošlo, takže vím o čem mluvím.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
G3 tdi-gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 16 srp 2007, 11:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou

Re: re

Příspěvek od G3 tdi-gti »

Stingray píše:urcite cina pretoze ide o dve rozdielne konstrukcie

ten origo seat sport je totalna blbost pretoze sa zaklada na konstrukcii vodnych chladicov - tj. profilova trubka alias tube/fin.....

china IC je v tomto porovnani to najlepsie co mozes mat pretoze ide o skladanu konstrukciu - bar/plate co je najlepsia konstruckia na trhu zvlast pre idealne prudenie na stycnych plochach.....
To chces rict ze ten ze seatu nema v kanalkach tu vostinu????
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION

G3 TDI GT... :-)

G3 TDI GTI ... :-))
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Nechci zakládat nový téma tak se zeptam zde. Mělo by tohle nějakej přínos v porovnání se sériovym IC z Octavie I ? Rozměry jádra jsou 370x125x90mm. Obrázek
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Elvis
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 27 dub 2008, 10:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Elvis »

tak kdyby jsi nechal prevazit vystupy na jednu stranu tak by se efektyvita chlazeni zvetsila a urcite to bude lepsi nez originales serie. To je teda muj nazor
VW Golf 4 TDI 81kw - trysky PP 764 + hlava 12mm, 3x off, velke sani velky IC + Turbo VB. O odpruzeni se stara firma Kony :-)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Elvis píše:tak kdyby jsi nechal prevazit vystupy na jednu stranu tak by se efektyvita chlazeni zvetsila a urcite to bude lepsi nez originales serie. To je teda muj nazor
Myslel jsem tak jak to je. Bez úprav. Ten chladič má o necelou půlku větší plochu než ten z OI a proto mě zajímá srovnání. Hlavně mě zajímá jakou roli hraje to, že je hliníkovej. Asi teda nemá uvnitř voštinu, ale tu asi nemá ani ten origo z OI...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

zalezi jak moc pudes s tlakem nahoru,ale jestli nemas v planu nejaky extremy, tak si myslim, ze uplne v pohode, hlavne by se mohl do ty O1 dobre davat. je to o umisteni, kdyz mas velkej a vetsinu schovanou tak ten efekt stejne neni takovej.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

flekyc píše:zalezi jak moc pudes s tlakem nahoru,ale jestli nemas v planu nejaky extremy, tak si myslim, ze uplne v pohode, hlavne by se mohl do ty O1 dobre davat. je to o umisteni, kdyz mas velkej a vetsinu schovanou tak ten efekt stejne neni takovej.
Tlak do 1.6 baru, 1749VA... Na to by ten IC měl stačit ne? Spousta lidí s timhle turbem jezdí i sériovej IC.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Markus01 píše:
flekyc píše:zalezi jak moc pudes s tlakem nahoru,ale jestli nemas v planu nejaky extremy, tak si myslim, ze uplne v pohode, hlavne by se mohl do ty O1 dobre davat. je to o umisteni, kdyz mas velkej a vetsinu schovanou tak ten efekt stejne neni takovej.
Tlak do 1.6 baru, 1749VA... Na to by ten IC měl stačit ne? Spousta lidí s timhle turbem jezdí i sériovej IC.
a trysky ? hlava v cerpadle ? aby to nehulilo ... v lete serie kouri jak prase
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“