
Ktery IC original Seat SPORT nebo China
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ktery IC original Seat SPORT nebo China
Mam dva chladice Original Seat SPORT a nejaky neoriginal jak ja rikam made in China. Ale nevim ktery mam napasovat do auta ktery mi ten vzduch schladi vic. A tak se ptam jestli by nekdo treba nemel vice zkusenosti.


VW Golf 4 TDI 81kw - trysky PP 764 + hlava 12mm, 3x off, velke sani velky IC + Turbo VB. O odpruzeni se stara firma Kony 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
tak proc vaham jako vetsi plochu ma ale zase ta cina je sirsi a tak nevim ktery ale asi mas pravdu jo a cenu to uz bohuzel nevim presne uz mi tady lezi dlouho ale asi okoko 6tis jsem to kdesi vyhrabal.
VW Golf 4 TDI 81kw - trysky PP 764 + hlava 12mm, 3x off, velke sani velky IC + Turbo VB. O odpruzeni se stara firma Kony 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
určitě origo, i kdyby měl trochu menší objem, pořád máš šaci že byl navržen lépe a vydrží více než "no name" ICElvis píše:tak proc vaham jako vetsi plochu ma ale zase ta cina je sirsi a tak nevim ktery ale asi mas pravdu jo a cenu to uz bohuzel nevim presne uz mi tady lezi dlouho ale asi okoko 6tis jsem to kdesi vyhrabal.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
re
urcite cina pretoze ide o dve rozdielne konstrukcie
ten origo seat sport je totalna blbost pretoze sa zaklada na konstrukcii vodnych chladicov - tj. profilova trubka alias tube/fin.....
china IC je v tomto porovnani to najlepsie co mozes mat pretoze ide o skladanu konstrukciu - bar/plate co je najlepsia konstruckia na trhu zvlast pre idealne prudenie na stycnych plochach.....
ten origo seat sport je totalna blbost pretoze sa zaklada na konstrukcii vodnych chladicov - tj. profilova trubka alias tube/fin.....
china IC je v tomto porovnani to najlepsie co mozes mat pretoze ide o skladanu konstrukciu - bar/plate co je najlepsia konstruckia na trhu zvlast pre idealne prudenie na stycnych plochach.....
...to be or not to be... - faster
Je fakt, že v těch no name je uvnitř kanálů naohýbaná hliníková oština, takže ta výměna tepla tam bude větší.
Jinak co se týče kvality, tak pmčr jich už jezdí dost a neslyšel jsem, že by s nimy byl problém, ba bych řekl, že jsou velice poctivě udělaný. Pár mi jich rukama prošlo, takže vím o čem mluvím.
Jinak co se týče kvality, tak pmčr jich už jezdí dost a neslyšel jsem, že by s nimy byl problém, ba bych řekl, že jsou velice poctivě udělaný. Pár mi jich rukama prošlo, takže vím o čem mluvím.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Re: re
To chces rict ze ten ze seatu nema v kanalkach tu vostinu????Stingray píše:urcite cina pretoze ide o dve rozdielne konstrukcie
ten origo seat sport je totalna blbost pretoze sa zaklada na konstrukcii vodnych chladicov - tj. profilova trubka alias tube/fin.....
china IC je v tomto porovnani to najlepsie co mozes mat pretoze ide o skladanu konstrukciu - bar/plate co je najlepsia konstruckia na trhu zvlast pre idealne prudenie na stycnych plochach.....
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION
G3 TDI GT...
G3 TDI GTI ...
)
G3 TDI GT...

G3 TDI GTI ...

Myslel jsem tak jak to je. Bez úprav. Ten chladič má o necelou půlku větší plochu než ten z OI a proto mě zajímá srovnání. Hlavně mě zajímá jakou roli hraje to, že je hliníkovej. Asi teda nemá uvnitř voštinu, ale tu asi nemá ani ten origo z OI...Elvis píše:tak kdyby jsi nechal prevazit vystupy na jednu stranu tak by se efektyvita chlazeni zvetsila a urcite to bude lepsi nez originales serie. To je teda muj nazor
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
zalezi jak moc pudes s tlakem nahoru,ale jestli nemas v planu nejaky extremy, tak si myslim, ze uplne v pohode, hlavne by se mohl do ty O1 dobre davat. je to o umisteni, kdyz mas velkej a vetsinu schovanou tak ten efekt stejne neni takovej.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Tlak do 1.6 baru, 1749VA... Na to by ten IC měl stačit ne? Spousta lidí s timhle turbem jezdí i sériovej IC.flekyc píše:zalezi jak moc pudes s tlakem nahoru,ale jestli nemas v planu nejaky extremy, tak si myslim, ze uplne v pohode, hlavne by se mohl do ty O1 dobre davat. je to o umisteni, kdyz mas velkej a vetsinu schovanou tak ten efekt stejne neni takovej.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
a trysky ? hlava v cerpadle ? aby to nehulilo ... v lete serie kouri jak praseMarkus01 píše:Tlak do 1.6 baru, 1749VA... Na to by ten IC měl stačit ne? Spousta lidí s timhle turbem jezdí i sériovej IC.flekyc píše:zalezi jak moc pudes s tlakem nahoru,ale jestli nemas v planu nejaky extremy, tak si myslim, ze uplne v pohode, hlavne by se mohl do ty O1 dobre davat. je to o umisteni, kdyz mas velkej a vetsinu schovanou tak ten efekt stejne neni takovej.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation