Stránka 2 z 3
Napsal: 27 srp 2009, 20:16
od misoVW
neboj, nie je to az take strasne, das novy cooler, iny motor a auto zas bude behat jak nove. Horsie by bolo, keby sa Ti to stalo na V6 TDI, to by stalo ine peniaze.
Napsal: 27 srp 2009, 20:18
od Slajchy
Motor splašíš za 10 k tomu koupíš VA a ze starýho motoru budeš mít nahradní díly.

Napsal: 27 srp 2009, 20:20
od koco
jo jo, alebo kúpit blok a VAčko (hlava bude asi o.k.) a poskladat to.
Napsal: 27 srp 2009, 20:22
od placaak
když by to bylo tak jak píšete nebylo by to zase tolik hrozný ...

Napsal: 27 srp 2009, 20:23
od Ladas
co tam máš za kód motoru?
Napsal: 27 srp 2009, 20:25
od placaak
jediný co jsme ted schiopen vyčíst z techničáku je 1,9 tdi 81 kw, typ ASV rv 2001
Napsal: 27 srp 2009, 20:26
od Ladas
to je postačující těch tu najdeš dost

Napsal: 27 srp 2009, 20:27
od placaak
OK jestli na foru tak juknu

Napsal: 27 srp 2009, 20:45
od MirekX
že to nezdechla chcípací klapka

Napsal: 27 srp 2009, 20:51
od Ladas
nemá šanci je to pod tlaken a aerosou olje ji přetáhne možná že růčo by to šlo ale tím mini podtlakem na to zapomeň...
Napsal: 27 srp 2009, 20:52
od Zdeněk M
MirekX píše:že to nezdechla chcípací klapka

Taky sem si rikal, jednomu se to stalo na dalnici do kopce,jel 120 a najednou to zaclo pokuřuvat modře a zrychlovat, prej to nak jede,sundal nohu s plynu a furt to zrychlovalo , 160 a pak se bal,co stím je , tak zajel do odstavnýho vyřadil a vrrrrm pres 5000ot/min tak zhasnul klíckem a do 2sekund to chcíplo.

pak vytah merku a sucho,tak to odtah.
Napsal: 28 srp 2009, 07:23
od cupra165
A pak se tomu rika jeden z nejspolehlivejsich motoru

uz nikdy nechci diesel

Napsal: 28 srp 2009, 07:24
od misoVW
skor by som napisal: Uz nikdy nejazdit do autorizaku!
Napsal: 28 srp 2009, 07:31
od pmmoto
cupra165 píše:A pak se tomu rika jeden z nejspolehlivejsich motoru

uz nikdy nechci diesel

A až ti řeknou u benzíňáku, že tam nemáš olej v motoru, ale že to nevadí a ty ho zadřeš, tak budeš jezdit na

kole ne...
Napsal: 28 srp 2009, 07:36
od cupra165
Nechci vyvolavat flame ale mel sem bmw 328i 160 000km a o nejakem turbu,vaze vzduchu,vstrikovacim cerpadle apod. ficurach sem si mohl nechat zdat,ze by se mi nekde neco vysypalo..kdyz to vidim,kolik je moznych zavad u koncernu,je mi z toho spatne

Sorry za muj vylev,ale uz sem to nekde musel vyblejt

Vim ze placu tady na nespravnem hrobe a kor na tomto foru,ale uz z toho zacinam byt pomalu hotovy..