BÍLEJ PAK ČERNEJ KOUŘ A KONEC

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

placaak
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2009, 17:01

BÍLEJ PAK ČERNEJ KOUŘ A KONEC

Příspěvek od placaak »

Asi 14 dní mi hučela v motoru jakoby meluzína ve VW nám řekli že je děravej intercooler, ale že by to neřešil, přesto jsem ho koupil a o víkendu chtěl vyměnit. Dneska ouha po cestě do práce vypovědělo turbo. Potom divnej zvuk bílej následovně černej kouř, auto i po vypnutí klíčku v plných točkách a černej dým asi po 3-5 minutách auto zhaslo. Celej vnitřek motoru byl vystříkanej chladící kapalinou a nádržka prázdná. V servisu mi řeki že se rozlítlo turbo. Asi mpřed měsícem mi maník dalal těsnění pod hlavou.
TEĎ JEN ČEKÁM CO VŠECHNO JE V HÁJÍ....
NEVÍ NĚKDO ČÍM BY TO MOHLO ? :(
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Teda tomu kdo by mi řekl že když mám děravej IC a abych to neřešil bych urazil hlavu...

Ojnice nevyletěla?

Jinak předběžně to bude na nový turbo a kompletně vyčistit vzduchové vedení od oleje a zbytku turba.
Ale je mi divnej ten bílej dým, jestli i tím nepovolilo těsnění pod hlavou.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Všechno je to tím děravým coolerem oddělal jsi turbo a jestli ti to vrčelo 3 minuty v plnejch točkách tak máš ojnici venku z bloku a to jestli někdo dělal hlavu je jedno protože to nejni příčina týhle poruchy...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
placaak
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2009, 17:01

Příspěvek od placaak »

TA OJNICE VENKU ZNAMENÁ MOTOR KAPUT ?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo úplně
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Tak vítej v klubu.Nasálo to olej z turba a máš minimálně ohlé ojnice a turbo KO.Zháněj nový motor.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

presne ako pise Ladas, pricina je dieravy cooler. Turbo sa snazi tlacit poziadavku a musi ovela viac tlacit ako normalne, ma vacsie otacky. Preto sa rozletelo a olej sa zacal tlacit do sania, dostal sa do valcov a kvapalina je nestlacitelna. Skor mi je cudne, preco si este jazdil na aute, ked si vedel ze turbo je KO a este si ho aj vytacal do otacok....
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
placaak
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2009, 17:01

Příspěvek od placaak »

právě protože mi to hučelo tak jsem s tím zajel do VW, kde mi neřekli že je turbo KO a že se s tím může něco stát, ale řekli mi že by to neměnili že to není zase nic tolik vážnýho ... kdyby mi řekl, může ti odejít turbo tak to samo nechám vyměnit ...
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

tak chod teraz tam, vypýtaj si šéfa a povedz mu nech vymení personál, a nech ti zoženú nový motor ;)
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
placaak
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2009, 17:01

Příspěvek od placaak »

něco podobnýho chci zítra udělat ... ale pokud bych nic nevyhádal ... nemá někdo typ kde sehnat motor ... nebo řešení jsou inzeráty díky
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

myslím, že si moc nepomožeš, ale určite by som tam išiel, nahodil takýto :x face a pekne im prehovoril do duše, a hlavne nech je tam vela zákazníkov čo to budú počut.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

Nevyhádáš vubec nic! I když máš něco v ruce, tak to jde hodně špatně, natož když v ruce nemáš nic. Pochybuju, že by ti dali písemě, že se s prasklim coolerem nemuže nic stát!
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
placaak
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2009, 17:01

Příspěvek od placaak »

Bohužel máš asi pravdu ... chjo .. mno nic peníze nejsou všechno ... musím to nechat uvést do pojízdnýho stavu ... já blbec kdybych z vlastní vůle pro jistotu ten intercooler neměl koupenej a nechtěl ho o víkendu měnit ... (wallbash)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nebo jsi to měl zdechnout přes kvalt ;)
placaak
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2009, 17:01

Příspěvek od placaak »

v tu chíli jsme byl rád že jsem zajel ke krajnici, vytáhl klíček vzal mobila utekl z auta volat hasiče .... :(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“