2x tdi jedno 300ps a druhé 330ps

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

lt.kubosh píše:Stingray> To si snad delas prdel? Ty tvrdis, ze pohledem do motoru ti nekdo zkopiruje svody apod. jo?
to si teda nerobím dokonca nato aby to skopírovali im stačili fotky ktoré som zverejnil.....
...to be or not to be... - faster
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Stingray píše:
váha píše:
Stingray píše:
NO ved o to mi ide a do konca roka tu budete mať vysledky z brzdy.....a cca v apríli výsledky z Fabie.......
a auto uvidíme kdy a kde?
vidieť?? tak to iba auto nechcem dopadnúť ako zo zvodmi že ich budú kopírovať tak ako sa stalo u jedného auta v CZ....účastníka Mimone
Nikdo Te nebude nutit otevirat kapotu, max. tak poradatel a to lze udelat po dohode v soukromi.

Co se svodu tyce - to byla hloupost a naivita toho, co je uverejnil (tusim Maxaci to meli na strankach, ne?).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Nikdo Te nebude nutit otevirat kapotu, max. tak poradatel a to lze udelat po dohode v soukromi.

Co se svodu tyce - to byla hloupost a naivita toho, co je uverejnil (tusim Maxaci to meli na strankach, ne?).[/quote]

Tak nejak Maxači to majú na webe......naivita to neviem ale možno tam bol aj nejaký umysel....
...to be or not to be... - faster
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

stingray: do mimone by si konecne uz mel prijet, protoze takovy prvenstvi ve sprintech je nejelpsi reklama a mnohokrat by se ti to zaplatilo, ale pokud nehces prijet tak to vidim tak ze zatim jsou to vsechno tvoje hezke sny a ne realita :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

mvolesko píše:stingray: do mimone by si konecne uz mel prijet, protoze takovy prvenstvi ve sprintech je nejelpsi reklama a mnohokrat by se ti to zaplatilo, ale pokud nehces prijet tak to vidim tak ze zatim jsou to vsechno tvoje hezke sny a ne realita :)
Moje okopírované zvody skončili na veľmi dobrom mieste na šprintoch v mimoni.......
...to be or not to be... - faster
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Stingray píše:
mvolesko píše:stingray: do mimone by si konecne uz mel prijet, protoze takovy prvenstvi ve sprintech je nejelpsi reklama a mnohokrat by se ti to zaplatilo, ale pokud nehces prijet tak to vidim tak ze zatim jsou to vsechno tvoje hezke sny a ne realita :)
Moje okopírované zvody skončili na veľmi dobrom mieste na šprintoch v mimoni.......
treba by ta octavka byla treti i kdyby mela standartni svody :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Na požádání soupeře musí účastníci sprintů umožnit prohlídku vozidla ( motoru ). To by si to musel pořádně zadeklovat. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

sting: no hele ja nevim. graf z brzdy si v corelu umim nechat udelat taky. Takže dokud tu pravděpodobně někdo neuvidí, že to nejsou jen silny kecy, ale že mas na to postavit něco co je uplne nekde jinde a vyhrava, tk ti to stejnew nikdo verit nebude si myslim. Sprintu je tu za rok spousta, takze mas možnost se ukazat.....
stribrnej
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2006, 06:58

Příspěvek od stribrnej »

na chvili otevru kapotu a uz to vedi i na slovensku ??:) :) :)
Pokud stihnem dodelat do mimone octavku, rad si to s tebou rozdam. Mam tam neco extra.. A mozna ze i oddelam zaves.. Jinak se noboj ze se kazdej pusti do lad. svodu, az zjisti co to obnasi tak od toho utece hodne daleko. Vim co rikam. Jeste neco, vsechno neni ve svodech ale v nastaveni vseho k vsemu. Ty jsou mozna dobry na spodek jinak bych za tu praci ocekaval vic.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Bóďa píše:Na požádání soupeře musí účastníci sprintů umožnit prohlídku vozidla ( motoru ). To by si to musel pořádně zadeklovat. :)
NE, tak to se mylis - je to tak, ze nekdo vyjadri pochybnosti nad spravnym zarazeni do kategorie a je na poradateli, aby on posoudil, zda ses nechal zaradit do spravne kategorie (a o tom, co videl pod kapotou by mel drzet jazyk za zuby) - nijak jinak :P

Zadny cumendo, spionaz...vycuranci, smejdilove a cumilove at tahnou! :x

Jsou tu vesmes kopirovaci, ktery se vydavaji vyslapanejma cestickama (seriove turbo, IC, trysky, chip nebo cerpadlo...kdo kdy udelal pro motor vice? hmmm?) a to stve predevsim Holze a nejen jeho :x . Clovek prosmejdi vsechny slepy ulicky a poradne za to zaplati, pak se mu neco podari, diky cemu ziska konkurencni vyhodu a hned se na nej lidi sesypou se slovy "ukaaaaz" ... a dalsi sezonu to maji za par kacek (wallbash)

V tomto se Stingrayovi nedivim, pokud by mi nekdo lezl pod kapotu (kdokoliv mimo poradatele) a z jineho duvodu, nezli posouzeni spravneho zarazeni do kategorie, tak mu ukazuju prostrednicek a kaslu na vse. ...tomu se totiz rika know-how!

Ale musim uznat, ze lidi tu maji pravdu - bylo by vhodne prijet a ukazat. Brzdy meri ruzne a na pozadani mohou namerit cokoliv, ale sprinty ukazi pravy vykon (noteeth) ... a uprimne, za me mohu rici, ze radeji ocenim Bodovu "krabici", ktera to nanda seriove Octavce, nezli totalne vykuchanou a odlehcenou Fabku.

Nicmene pokud tyto tendence zacnou nabyvat sirsich rozmeru, pristoupim i ja k radikalnim krokum (pricicim se memu presvedceni) (wallbash) ... a mooooznaaaa i zhubnu..teda, ehm zacnu hubnout :P (LOL)
Naposledy upravil(a) Forest dne 27 zář 2006, 22:34, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
mecsi
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 08:49
Bydliště: SK-DS

Příspěvek od mecsi »

stingray
keby ťa chcel niekto kopirovať, tak kúpi od teba 1 ks tuningu, rozobere to a je koniec tajných vecí. Tak sa to robý vo svete aj dnes.
Radšej prezentuj na zrazoch ináč nikto tomu neverí.
s pozdravom
Mecsi
Všetko ma zaujíma čo má motor a dá sa sním jazdiť. :)
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Know-how ti nikdo nevezme,pokud sám nechceš a na tom neni potřeba nic vokecávat,či psát nějaký skazky. Nevim proč Stingray něco nepředvede na sprintu a bude mít pokoj,takhle se do něj budou navážet pořád všichni,ale může si za to sám. No a navíc pokud uspěje,přinese mu to zakázky a prašulky. Know-how je sice to hlavní,ale nejdůležitější je umět to prodat,jak to uděláš je už zase úplně o něčem jiném (crazy) .
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Forest> Ja sice nevim kdo jsi ani co jsi ladil, ale je mi to vcelku jedno. Akorat dve veci vim jasne. Okopirovat svody na zaklade fotek si muze dovolit clovek, ktery ma know how prinejmensim velmi podobne autorovi tech svodu.

K pohledu pod kapotu - tezko obslehnes vacky, staly prevody, nastaveni prevodu v prevodovce, cely program v RJ. A verim, ze toto vsechno bude mit bajne "trisetkonoveauto" jinak.

Ohledne kopirovani napadu - bylo to, je a bude. A diky tomu existuje evoluce. Pokud jsi dobry, tak musis nadale prichazet s necim lepsim. V opacnem pripade bysme zustali u Windows 3.1

A to, ze tady ty nebo Stingray cintate neco o prymyslove spionazi a chcete to komercne prodavat, tak:
a) Nikdo nebrani na tu dokonalou ideu dat (C)
b) Az to prodate do USA a bude to fakt spica, tak verim, ze to nejaky tamni manik okopiruje. Jenze na rozdil od vas (nas) aususaku z SK nebo CZ na to nalepi "Made in USA" a 90% americkych patriotu si to koupi u nej.

Uz vubec nemluvim o extremu, ze kdyby si kazdy kdo ma nejakou dobrou ideu chtel uzurpovat jedinecnost, prvenstvi a unikatnost, tak jsme vsichni v hajzlu, protoze na ideu vstriknuti nafty do horkeho vzduchu by mela monopol rodina Dieselu a VW i se svymi TDI by byl hezka pohadka.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
m303
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2006, 23:42

Příspěvek od m303 »

Chcel by som par ludom odpovedat takze poporade :

Boda : Stingray je asi v mojom veku mozno trocha mladsi a ja mam vodicak uz 15 rokov. Tvoje prispevky, ktore som tu cital boli vzdy rozumne nechapem preco ta prave stingray tak hneva. Nesuhlasim s nim vo vsetkom ale taky zly ako ho vykreslujes nie je.

Scream : Daj mu sancu. Tvrdi ze to dokaze ale doteraz v podstate nemal prilezitost. Teraz ma dva motory tak chvilu pockaj a uvidime kde je pravda.

Alex : Z vlastnej skusenosti viem ze ludom je suma fuk odkial si ked mas nieco na ukazku co si spravil a vie to len par ludi vzbudis zaujem ver mi. Ten motor existuje momentalne je v Stingrayovej garazi a viem to preto lebo sme ho sami dvaja vykladali a vyplazol som zanho spolu zo 6 kvaltom a rj slusne, tazko zarobene prachy.

lt.kubosh :
a. Uplne kazdy normalny mechanik si s tym poradi
b. Nemyslim ked sa na tom bude jazdit normalne a nie len sprinty a zavody
c. Dokopy aj s autom menej ako 4 rocny passat
d. Ano bude, a o to ide chlape.
A hlavne citaj pozorne a pomaly aby si to co uz stingray napisal pochopil : nebude to mat ani jeden poondiaty plast. Vazna seriovka.

Vaha : Ak sa dielo podari tak kde a kedy budes chciet. Povedz zraz v ramci CZ alebo SK a pridem.

Forest : Jediny rozumne reagujuci opatrny clovek. Neviem na ake cisla sa sting dostane ale kazdemu koniku vyse 200 budem neskutocne rad. Inac to sa mi fakt lubi "pitomej chrochtl v G4 v kombajnu" V predchadzajucej mojej popolnici som takto upiekol boxstera automat a pohlad tej babenky bol presne taky aky vravis ?

mvolesko : Ak sa dielo podari kludne pridem. Nemusim vyhrat ono to ani s predokolkou a maximalne 17 palcakmi co tam obujem bude dost tazke ale naco vlastne. Hovorite ze graf si vyrobim v coreli a co takto video s casomierou ?

forest : tak za tento odstavec by si mal dostat metal.

Jsou tu vesmes kopirovaci, ktery se vydavaji vyslapanejma cestickama (seriove turbo, IC, trysky, chip nebo cerpadlo...kdo kdy udelal pro motor vice? hmmm?) a to stve predevsim Holze a nejen jeho. Clovek prosmejdi vsechny slepy ulicky a poradne za to zaplati, pak se mu neco podari, diky cemu ziska konkurencni vyhodu a hned se na nej lidi sesypou se slovy "ukaaaaz" ... a dalsi sezonu to maji za par kacek

A presne ako hovoris tiez ocenim radsej bodov bus ako nejake Lupo totalne odstrojene 4x4 s nitrom uplne nepouzitelne na cestu. A niekde sa urcite ukazem bud si isty ale este neviem ako vsetku tu silu dostat na cestu. ;)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

stribrnej píše:na chvili otevru kapotu a uz to vedi i na slovensku ??:) :) :)
Pokud stihnem dodelat do mimone octavku, rad si to s tebou rozdam. Mam tam neco extra.. A mozna ze i oddelam zaves.. Jinak se noboj ze se kazdej pusti do lad. svodu, az zjisti co to obnasi tak od toho utece hodne daleko. Vim co rikam. Jeste neco, vsechno neni ve svodech ale v nastaveni vseho k vsemu. Ty jsou mozna dobry na spodek jinak bych za tu praci ocekaval vic.
Mne bude stačiť ak povieš čo si použil za materiál na zvody.......304H, 304L, 316, 321??

Vieš aj prečo sú tie zvody tvarovo tak navrhnuté alebo si len copymaster - Hobbybastler?? Prečo asi majú veľmi dobrý zátah odspodku???


Mne ide o životnosť motora aby sa s tým dalo jazdiť aj do práce.....to že som predimenzoval ojnice, piesty, hlavu valcov, že som to všetko ochranujem termálnou bariérou.......má iba jeden ciel seriové auto...s obrovským potenciálom...
...to be or not to be... - faster
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“