2x tdi jedno 300ps a druhé 330ps
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
2x tdi jedno 300ps a druhé 330ps
Včera sa rozbehli práce na na tdi-čkach ide o motor 115PD Polo a motor 130PD Fabia, ide o vlastný vývoj a výrobu dielov spolu s odladením motora na brzde.......
Oba motory budú vrtané na 82.7mm race piesty, Fabia bude mať kompletný stroker na 2.2. Použité budú vlastné kované ojnice, špeciálne ložiská, turbodúchadlá, vstrekovače, racing sanie, výfukové turbo zvody SS321, vodný intercooler, vačkové hriadele, ventily, špecialne tesnenie hlavy valcov, upravená hlava valcov.....
Na cenu sa nepýtajte ide mi hlavne o trh v GB, US, DE preto to aj všetko robím......jedno auto bude v CZ a druhé v SK......
Oba motory budú vrtané na 82.7mm race piesty, Fabia bude mať kompletný stroker na 2.2. Použité budú vlastné kované ojnice, špeciálne ložiská, turbodúchadlá, vstrekovače, racing sanie, výfukové turbo zvody SS321, vodný intercooler, vačkové hriadele, ventily, špecialne tesnenie hlavy valcov, upravená hlava valcov.....
Na cenu sa nepýtajte ide mi hlavne o trh v GB, US, DE preto to aj všetko robím......jedno auto bude v CZ a druhé v SK......
...to be or not to be... - faster
- Dr.Diesel
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 110
- Registrován: 23 led 2006, 12:35
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Prijedte s tim na HSM ...
http://www.mimonskevalky.cz
Ale prijedte fakt, ne jako s tou 100/250PS octou tenkrat ...
http://dieselpower.cz/forum_old/viewtop ... 13&t_id=32
http://www.mimonskevalky.cz
Ale prijedte fakt, ne jako s tou 100/250PS octou tenkrat ...
http://dieselpower.cz/forum_old/viewtop ... 13&t_id=32
Golf IV ARL TDI 110kW 4motion (R.I.P.)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
U Maxacu to bylo trosku jinak...oni jsou takovi pomali no
Ale tady se bude jednat predpokladam o dotovanou zakazku s tim, ze auto se bude ucastnit vsech moznych i nemoznych srazu, sprintu apod. akci aby delalo reklamu.
Toto je fajn vec, jen si asi objednatel neuvedomuje, ze ho to v konecnem dusledku vyjde draz. No sami posudte - kolik vas stoji jeden start? Nafta, olej, turbo, pneu, spojka ... a takovych srazu bude za rok treba 15
Njn, u nas to jeste neni tak na vysi ... v opravdu vyspelych zemich se to dela tak, ze nekdo doda auto a firma mu to upravi a on pak na svoje naklady jezdi po sprintech...a nez dosahne sumy, na kterou by ho uprava vysla, tak si takova firma najde nekoho jineho
Jenze u nas takove zakazniky ani firmu nelze najit. Lidi jsou vycurani a firmy chudy

Toto je fajn vec, jen si asi objednatel neuvedomuje, ze ho to v konecnem dusledku vyjde draz. No sami posudte - kolik vas stoji jeden start? Nafta, olej, turbo, pneu, spojka ... a takovych srazu bude za rok treba 15

Njn, u nas to jeste neni tak na vysi ... v opravdu vyspelych zemich se to dela tak, ze nekdo doda auto a firma mu to upravi a on pak na svoje naklady jezdi po sprintech...a nez dosahne sumy, na kterou by ho uprava vysla, tak si takova firma najde nekoho jineho

Jenze u nas takove zakazniky ani firmu nelze najit. Lidi jsou vycurani a firmy chudy

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Forest: Nie je podmienkou zúčastnovať sa zrazov.......ide mi o výsledky z brzdy a jazdné vlastnosti, diely pôjdu von do sveta.....Forest píše:U Maxacu to bylo trosku jinak...oni jsou takovi pomali noAle tady se bude jednat predpokladam o dotovanou zakazku s tim, ze auto se bude ucastnit vsech moznych i nemoznych srazu, sprintu apod. akci aby delalo reklamu.
Toto je fajn vec, jen si asi objednatel neuvedomuje, ze ho to v konecnem dusledku vyjde draz. No sami posudte - kolik vas stoji jeden start? Nafta, olej, turbo, pneu, spojka ... a takovych srazu bude za rok treba 15![]()
Njn, u nas to jeste neni tak na vysi ... v opravdu vyspelych zemich se to dela tak, ze nekdo doda auto a firma mu to upravi a on pak na svoje naklady jezdi po sprintech...a nez dosahne sumy, na kterou by ho uprava vysla, tak si takova firma najde nekoho jineho![]()
Jenze u nas takove zakazniky ani firmu nelze najit. Lidi jsou vycurani a firmy chudy
U Pola pôjde o vzhladovo úplnu seriovku......u Fabie je to na dohode
Všetky auta budú vybavené prepínaním ECU s 4 mapami
...to be or not to be... - faster
Na cenu se pýtat nebudeme, protože stejně neodpovíš.
Tak hlavně aby si nezapomněl napsat do GB, US, DE, protože tady akorát lidi naštveš. Neustále znevažuješ zdejší dosažené výkony, ale sám nic nepředvedeš. Pořád dokolečka- Race, špeciálne...
Bla, bla, bla. Doufám, že ti není patnáct...
Přijeď vyhrát na sprinty, pak klobouk dolů.
Ale takhle sorry...
Přidávám tedy zápornou čárku k Dr.Dieselovi.
Tak hlavně aby si nezapomněl napsat do GB, US, DE, protože tady akorát lidi naštveš. Neustále znevažuješ zdejší dosažené výkony, ale sám nic nepředvedeš. Pořád dokolečka- Race, špeciálne...
Bla, bla, bla. Doufám, že ti není patnáct...

Přijeď vyhrát na sprinty, pak klobouk dolů.
Ale takhle sorry...
Přidávám tedy zápornou čárku k Dr.Dieselovi.

Naposledy upravil(a) Bóďa dne 26 zář 2006, 20:33, celkem upraveno 1 x.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Tá poznámka o tom že je to na vývoz je asi myslená tak, aby to tu vzbudilo väčší záujem- robenie sa nedostupným. V zahraničí má všade MAX poriadnu hanbu, aspoň tam kde som videl. Ale možno nie všade, to pre prípad že ho naozaj niekde žerú.
Sotva by si tam niekto kúpil takýto teoretický zázrak z divnej krajiny ako je Slovensko... Od takého "spoľahlivého" dodávateľa. Veci, ktoré sa nedajú vidieť ani na Slovensku (žeby preto, že neexistujú?). Sorry MAX, ale keď nič neukážeš a celé roky máš iba chytré reči, tak čo čakáš.

Mne porad nejdou do hlavy ty cisla...
Pokud vznikne 1,9TDi, ktere dosahne na hranici 300koni, tak s puvodnim TDi bude mit spolecny mozna princip funkce motoru.
To znamena, že to:
a) Nikdo neopravi.
b) S největší pravděpodobností to bude mít menší spolehlivost.
c) To bude stát neuvěřitelné peníze.
d) To bude požád JENOM VW Polo.
Nebijte mně, ale pokud budu chtit fun-car a nacpat do něj hooodně velké peníze, tak si koupím starší Porsche a zrenovuju ho.
A až bude zaparkované u chodníku, tak člověk občas zaslechne: "Heeele, pěkný poršátko." a ne "Hmm, další debil co oplastoval Poloauto."
A k tomu vývozu do USA - až ti to Stingrayi dovolí alespoň nastartovat v Kalifornii, tak mi pošli SZ. Osobně se ti ukloním.
Pokud vznikne 1,9TDi, ktere dosahne na hranici 300koni, tak s puvodnim TDi bude mit spolecny mozna princip funkce motoru.
To znamena, že to:
a) Nikdo neopravi.
b) S největší pravděpodobností to bude mít menší spolehlivost.
c) To bude stát neuvěřitelné peníze.
d) To bude požád JENOM VW Polo.
Nebijte mně, ale pokud budu chtit fun-car a nacpat do něj hooodně velké peníze, tak si koupím starší Porsche a zrenovuju ho.
A až bude zaparkované u chodníku, tak člověk občas zaslechne: "Heeele, pěkný poršátko." a ne "Hmm, další debil co oplastoval Poloauto."
A k tomu vývozu do USA - až ti to Stingrayi dovolí alespoň nastartovat v Kalifornii, tak mi pošli SZ. Osobně se ti ukloním.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
NO presne to som čakal......hahahhaaa......nechce sa mi to dookola vysvetlovať ale ja som per Maxtuning robil mechanické práce na vývoji motorových dielov......
Ak tu niekto niekoho chce ohovárať tak nech si najprv zistí okolnosti........ako aj rozdiel medzi Maxtuning a Maxtdi......
Ak tu niekto niekoho chce ohovárať tak nech si najprv zistí okolnosti........ako aj rozdiel medzi Maxtuning a Maxtdi......
...to be or not to be... - faster
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
vidieť?? tak to iba auto nechcem dopadnúť ako zo zvodmi že ich budú kopírovať tak ako sa stalo u jedného auta v CZ....účastníka Mimoneváha píše:a auto uvidíme kdy a kde?Stingray píše:scream píše:hm, pěkny. ale opě jen řeči. kdy přijedeš konečně ukázat nějaky skutky? asi nikdy co?.......
NO ved o to mi ide a do konca roka tu budete mať vysledky z brzdy.....a cca v apríli výsledky z Fabie.......
...to be or not to be... - faster
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Mno asi to spoustu lidi prekvapi, nicmene zde je me doznani:
1) ANO, delal jsem dealera pro Maxace
2) NE, nedelam uz
3) delam pro Reeshu a s Maxacema od doby, kdy vyrovnali jeden zavazek tak nemam nic spolecneho, snad jen pratelsky zdvorilosti rozhovor jednou za mesic typu "jak to lita"
Stingraye tu obhajuju pouze z pozice cloveka, ktery mel moznost je poznat a tusi, jake vztahy s nimi mohl mit. Stigray podle vseho (jak jeho tak i slov Maxacu) uz s nimi nema nic spolecneho a to, co rika je podle faktu pravda - delal pro ne hradware pro jejich Octavii ... oni si to ladili.
K tomu, co rekl lt.kubosh: pokud bych chtel, aby lidi obdivovali moje auto, tak mam na svem aute plasty, nalepky, blikatka, cvakatka, svititka houkatka a jiny blbosti nazyvanymi v lepsim pripade styling, ale stale casteji nazyvanem tuzing. Mam radeji, kdyz auto jede, nezli vypada. Neni vetsi satisfakce, kdyz vedle vas zastavi manik, ktery ma "vytuzingovane" auto (treba ORS) a na dalsi krizovatce na nej cekate a on je rudej az za usima a ani se na vas nepodiva, protoze ho pobil "pitomej chrochtl v G4 v kombajnu"
Dalsi vec je, ze se zavisti mam take svoje zkusenosti, takze se do posledni chvile budu snazit zachovat seriovy vzhled.
Takze nyni verim, ze tem, kteri si me nedokazali zaradit nebo si me zaradili spatne, tak uz maji jasno
1) ANO, delal jsem dealera pro Maxace
2) NE, nedelam uz
3) delam pro Reeshu a s Maxacema od doby, kdy vyrovnali jeden zavazek tak nemam nic spolecneho, snad jen pratelsky zdvorilosti rozhovor jednou za mesic typu "jak to lita"
Stingraye tu obhajuju pouze z pozice cloveka, ktery mel moznost je poznat a tusi, jake vztahy s nimi mohl mit. Stigray podle vseho (jak jeho tak i slov Maxacu) uz s nimi nema nic spolecneho a to, co rika je podle faktu pravda - delal pro ne hradware pro jejich Octavii ... oni si to ladili.
K tomu, co rekl lt.kubosh: pokud bych chtel, aby lidi obdivovali moje auto, tak mam na svem aute plasty, nalepky, blikatka, cvakatka, svititka houkatka a jiny blbosti nazyvanymi v lepsim pripade styling, ale stale casteji nazyvanem tuzing. Mam radeji, kdyz auto jede, nezli vypada. Neni vetsi satisfakce, kdyz vedle vas zastavi manik, ktery ma "vytuzingovane" auto (treba ORS) a na dalsi krizovatce na nej cekate a on je rudej az za usima a ani se na vas nepodiva, protoze ho pobil "pitomej chrochtl v G4 v kombajnu"

Takze nyni verim, ze tem, kteri si me nedokazali zaradit nebo si me zaradili spatne, tak uz maji jasno

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)