Stránka 2 z 3
Napsal: 26 zář 2006, 20:02
od Alex
Blikajú na teba hlavne, keď ideš do pravotočivej zákruty? Xenóny svietia vyššie smerom doprava (pohľad od vodiča). Takže tí čo prichádzajú z pravej strany to dostávajú do očí. Z ľava a rovno by to malo byť OK. Sám musíš vidieť, či im do očí svietiš- to rozhranie svetla a tmy je u xenónov dosť dobre viditeľné.
Napsal: 26 zář 2006, 20:11
od Mattheo
Alex píše:Blikajú na teba hlavne, keď ideš do pravotočivej zákruty? Xenóny svietia vyššie smerom doprava (pohľad od vodiča). Takže tí čo prichádzajú z pravej strany to dostávajú do očí. Z ľava a rovno by to malo byť OK. Sám musíš vidieť, či im do očí svietiš- to rozhranie svetla a tmy je u xenónov dosť dobre viditeľné.
Jasne, z prava to beru, ale prave ze blikaji i na rovine.
Napsal: 26 zář 2006, 20:17
od Alex
Tak potom neviem. Ako som povedal, veď mal by si vidieť ako ďaleko svietiš a či to dostávajú do ksichtu, aj keď ideš rovno a cesta nie je zvlnená. Podľa toho vieš, či to máš nastavené dobre, alebo nie.
Napsal: 26 zář 2006, 20:45
od Mattheo
Alex píše:Tak potom neviem. Ako som povedal, veď mal by si vidieť ako ďaleko svietiš a či to dostávajú do ksichtu, aj keď ideš rovno a cesta nie je zvlnená. Podľa toho vieš, či to máš nastavené dobre, alebo nie.
prave ze mi nepripada ze bych je nejak moc osveloval. no jak pristi tyden pojedu prehrat ten software tak jim reknu at se na to mrknou.
Napsal: 26 zář 2006, 22:26
od Mattheo
Mattheo píše:RE Reesha: Je mi to jasne, proto jsem se o to zacal zajimat.
Jinak pro zajimavost (porovnani):
Zrychleni 0-100 km/h > 9,5 s
Zrychleni 0-100 km/h pri rozjezdu na druhy prevodovy stupen > 9,6 s
Pruznost 3 př. st. 60-100 km/h > 5,2 s
Pruznost 4 př. st. 60-100 km/h > 6,0 s
Pruznost 4 př. st. 80-120 km/h > 6,7 s
Pruznost 5 př. st. 80-120 km/h > 8,4 s
Pruznost 6 př. st. 80-120 km/h > 10,5 s
Pruznost 5 př. st. 120-160 km/h > 11,7 s
Tady jsem nasel srovnani stare a nove octavky s motorem 1.6 MPI 75 kW
Pružné zrychlení Stará - Nová
60-100 km/h, 3 st. 7,5 s - 7,6 s
60-100 km/h, 4 st. 11,4 s - 11,3 s
80-120 km/h, 4 s.t 11,1 s - 11,6 s
80-120 km/h, 5 s.t 15,1 s - 15,9 s
Neni to nejake divne? Nemate nekdo hodnoty pro neprecipovanou 1,9 TDI 77kw? Nikde jsem to nenasel.
Co rikate na ty hodnoty? Dobre, spatne, prumer?
Napsal: 26 zář 2006, 22:43
od Alex
0-100 za 9,5 je veľmi slušné na 4x4 auto čo malo pôvodne 100k. Zdá sa mi že golf IV PD 130k predohrab má v sérii udávané 0-100 za 9,6s, vo verzii 4motion asi 9,8.
Napsal: 26 zář 2006, 22:55
od Mattheo
Alex píše:0-100 za 9,5 je veľmi slušné na 4x4 auto čo malo pôvodne 100k. Zdá sa mi že golf IV PD 130k predohrab má v sérii udávané 0-100 za 9,6s, vo verzii 4motion asi 9,8.
je tam p box, takze by tam melo byt neco kolem tech 130 PS
(Jeste to dopisu do podpisu)
Napsal: 26 zář 2006, 23:14
od Alex
Áno to že tam máš powerbox som si všimol, čítal som všetko. Možno tam bude aj trošku viac ako 130k. A možno oveľa viac ako 300Nm. Ak chceš vedieť presne, musíš to odmerať. Moje skúsenosti s boxami pre pumpe-düse motory sú také, že pridajú percentuálne viac Nm, ako kW. Ale ja som to meral s inými boxami ako je tvoj, takže to len tak na okraj, bez záruky.

Napsal: 26 zář 2006, 23:47
od Jim
Matheo: ty udaje o zrychlení mi přijdou zajímavý, mám pocit, že musíš mít víc než 130HP....já s 160HP a předokolkou nemám časy o nic horší, ještě bych se musel kouknout, kam jsem to napsal, pak doplním...
Napsal: 27 zář 2006, 00:20
od Mattheo
Jim píše:Matheo: ty udaje o zrychlení mi přijdou zajímavý, mám pocit, že musíš mít víc než 130HP....já s 160HP a předokolkou nemám časy o nic horší, ještě bych se musel kouknout, kam jsem to napsal, pak doplním...
Jo tak to budu rad. Zajimave je zrychleni z 0-100 na 2 pr st. Zkousel jsem to asi 10x s rozjezdem na 1 i na 2 a nebyly tam skoro zadne rozdily. Ta jednicka je tam strasne kratka, ale je to lepsi nez na stare 4x4 tam jsem se tak cukl dopredu a uz jsem tam musel davat za 2
Napsal: 27 zář 2006, 01:11
od Jim
tak já mám orientačně změřeno toto

:
4.př. 60-100 za 6,5sec
5.př. 80-120 za 9sec
5.př. 130-160 za 7sec
o víkendu to udělám znova, nějak se mi to nezdá...
máš těžší auto, 4x4, míň koní a přesto lepší časy...jediné vysvětlení by mohlo být, že díky 6kvaltu máš kratší jednotlivé stupně, ale zas nevěřím, že by to dělalo tak znatelný rozdíl...

Napsal: 27 zář 2006, 08:19
od anydraj
Prevody jsou kratsi kvuli 4x4.Aby jsi neudelal spojku nekde v horsim terenu.6-ka je trosku tezsi 5 u 5tikvaltu.Jinak po prehrati sw v jednotce to cukani zmizne.
Napsal: 27 zář 2006, 15:41
od Mattheo
Jim píše:tak já mám orientačně změřeno toto

:
4.př. 60-100 za 6,5sec
5.př. 80-120 za 9sec
5.př. 130-160 za 7sec
o víkendu to udělám znova, nějak se mi to nezdá...
máš těžší auto, 4x4, míň koní a přesto lepší časy...jediné vysvětlení by mohlo být, že díky 6kvaltu máš kratší jednotlivé stupně, ale zas nevěřím, že by to dělalo tak znatelný rozdíl...

Myslim ze ten sestikvalt se celkem projevi a mozna ze zacatku lepsi zaber (pri zrychleni od nuly).
Jo jak si mluvil o tom vykonu, volal jsem jeste tomu chlapkovi k vuli toho prehrani softvaru a ten rikal, za na tech strankach pboxu je sice 130 Ps, ale ze to nekdo meril a ma to neco mezi 140 - 150 Ps (uz to nevedel presne)
Napsal: 27 zář 2006, 15:59
od JasteR
Mattheo píše:Jo a jeste me zajima, jestli mate xenony a jestli na vas taky porat blikaji, nebo kdyz je predjedete tak vam naschval pusti do zrcatek dalkovky (coz mi je sice celkem fuk, kdyz je mam zatmavovaci), ale stejne me to zajima. Regulace mi funguje, zatizene to nemam.
A mas je dobre serizeny?U OII celkem dost oslnujou i serizeny...
Napsal: 27 zář 2006, 16:06
od JasteR
Mattheo píše:Jim píše:tak já mám orientačně změřeno toto

:
4.př. 60-100 za 6,5sec
5.př. 80-120 za 9sec
5.př. 130-160 za 7sec
o víkendu to udělám znova, nějak se mi to nezdá...
máš těžší auto, 4x4, míň koní a přesto lepší časy...jediné vysvětlení by mohlo být, že díky 6kvaltu máš kratší jednotlivé stupně, ale zas nevěřím, že by to dělalo tak znatelný rozdíl...

Myslim ze ten sestikvalt se celkem projevi a mozna ze zacatku lepsi zaber (pri zrychleni od nuly).
Jo jak si mluvil o tom vykonu, volal jsem jeste tomu chlapkovi k vuli toho prehrani softvaru a ten rikal, za na tech strankach pboxu je sice 130 Ps, ale ze to nekdo meril a ma to neco mezi 140 - 150 Ps (uz to nevedel presne)
RE: Bude to spise motor od motoru s tim nema pbox moc spolecneho, uz jsem slysel od vice majitelu ze i se seriovou 1.9 77kW meli i kolem 85kW na brzde a od par lidi ve skodovce jsem slysel, ze je to mozna i papirove trochu snizene aby byl vetsi rozdil oproti 2.0 ...