to Reesha: jak budes resit to prepinani 2-4 modu? Bude k tomu potreba vice jednotek nebo se to "vejde" do jedny? Nebo budes prepinat pouze pameti???
Dik za info
Bude to více programů v jedné jednotce
tý brďo a šlo by to udělat i vmým případě,Reesho ? Jsme předem domluveni na zvýšení z cca. 100k na 145k.. Klidně ještě měsíc počkám,když by tato možnost šla i u mě..
Nechci nejak prudit,ale k cemu je to dobre?Mozna tak pro ukazku tuningu pred a po uprave.Pokud clovek jezdi normalne tak to nepotrebuje, a pokud potrebuje vykon na predjeti tak na to slapne, protoze data v mapach jsou upraveny az od cca 60 % seslapleho plynu.Jestli se pletu tak me opravte.
anydraj píše:Nechci nejak prudit,ale k cemu je to dobre?Mozna tak pro ukazku tuningu pred a po uprave.Pokud clovek jezdi normalne tak to nepotrebuje, a pokud potrebuje vykon na predjeti tak na to slapne, protoze data v mapach jsou upraveny az od cca 60 % seslapleho plynu.Jestli se pletu tak me opravte.
Pletes ... v jednom i druhem. Napr. muj otec to mel v Passatu ... na seriovy motor zahral motor a pak prepnul. Diky tomu si mohl dovolit mit "vice koni" a hlavne se nemusel tak krotit se studenym motorem. Dalsi vyhodu spatruji v pripade aut v garanci - kdyz jsme vyse jmenovane auto davali do servisu, stacilo prepnout a nacetli seriova data. Detekce zasahu do programu/RJ byla mozna pouze po fyzickem "ohledani".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
prepinani softweru ma jednu nevyhodu,a to ze pri nejakem nastaveni softu vznika nejake opotrebovani ovalita / klikova hridel / pri chipu je posunut vstrik paliva a i bod nejvetsi zateze klika se opotrebovava o kousek vedle nez serie,ovalita se posouva a opotrebeni je vlastne ve vetsim rozsahu nez pri serii a nebo jenom chipu ,takze opotrebeni je vlastne vetsi/to je teorie,ted jsem se vratil z krcmy,ale neco na tom bude/