přpínání ECU

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

reesha píše:
fonzo píše:No parada :) ja vedel ze Reesha nesklame :-D

to Reesha: jak budes resit to prepinani 2-4 modu? Bude k tomu potreba vice jednotek nebo se to "vejde" do jedny? Nebo budes prepinat pouze pameti??? :?


Dik za info
Bude to více programů v jedné jednotce
tý brďo a šlo by to udělat i vmým případě,Reesho ? Jsme předem domluveni na zvýšení z cca. 100k na 145k.. Klidně ještě měsíc počkám,když by tato možnost šla i u mě..
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Nechci nejak prudit,ale k cemu je to dobre?Mozna tak pro ukazku tuningu pred a po uprave.Pokud clovek jezdi normalne tak to nepotrebuje, a pokud potrebuje vykon na predjeti tak na to slapne, protoze data v mapach jsou upraveny az od cca 60 % seslapleho plynu.Jestli se pletu tak me opravte.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Třeba když s autem jezdí i někdo další (manželka), který těžko vysvětlíte, že studený nebrat u huby, tak přepnout na eco program :D :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

resho na tohle čekam sem s tím
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

resho zkousel jsi switcher tuning by mtaplus.cz/mih.sk ???
tusim ze za to chteli asi 700kc bylo to pro flash 28Fxxx/29Fxxx
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

chiptuning píše:resho zkousel jsi switcher tuning by mtaplus.cz/mih.sk ???
tusim ze za to chteli asi 700kc bylo to pro flash 28Fxxx/29Fxxx
za ty prachy neberto... jak narocna asi bude montáž?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

anydraj píše:Nechci nejak prudit,ale k cemu je to dobre?Mozna tak pro ukazku tuningu pred a po uprave.Pokud clovek jezdi normalne tak to nepotrebuje, a pokud potrebuje vykon na predjeti tak na to slapne, protoze data v mapach jsou upraveny az od cca 60 % seslapleho plynu.Jestli se pletu tak me opravte.
Pletes ... v jednom i druhem. Napr. muj otec to mel v Passatu ... na seriovy motor zahral motor a pak prepnul. Diky tomu si mohl dovolit mit "vice koni" a hlavne se nemusel tak krotit se studenym motorem. Dalsi vyhodu spatruji v pripade aut v garanci - kdyz jsme vyse jmenovane auto davali do servisu, stacilo prepnout a nacetli seriova data. Detekce zasahu do programu/RJ byla mozna pouze po fyzickem "ohledani".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

prepinani softweru ma jednu nevyhodu,a to ze pri nejakem nastaveni softu vznika nejake opotrebovani ovalita / klikova hridel / pri chipu je posunut vstrik paliva a i bod nejvetsi zateze klika se opotrebovava o kousek vedle nez serie,ovalita se posouva a opotrebeni je vlastne ve vetsim rozsahu nez pri serii a nebo jenom chipu ,takze opotrebeni je vlastne vetsi/to je teorie,ted jsem se vratil z krcmy,ale neco na tom bude/ (noteeth)
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

chiptuning píše:resho zkousel jsi switcher tuning by mtaplus.cz/mih.sk ???
tusim ze za to chteli asi 700kc bylo to pro flash 28Fxxx/29Fxxx
nezkoušel, analýza postačila (noteeth) .. ale vyzkoušet to můžete ;)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: North Morava

Příspěvek od ghoust »

nejaky pokrok ve vyvoji ?
Nejde li to silou, použij ješte větší kladivo aneb nejde li to pajkou pouzij autogen
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

ghoust píše:nejaky pokrok ve vyvoji ?
čekáme na nějaké procesory, takže snad už brzy
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

A nebude na to stačit kuličkové počítadlo (noteeth)
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
koxowitch
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 07 úno 2007, 10:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od koxowitch »

Nazdarek...

Dalo by sa toto spravit aj do DAEWOO Nexia ?
Daewoo Nexia 1,5 GLE
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“