Stránka 2 z 2

Napsal: 22 říj 2009, 15:16
od tifone
Já určitě né :-D
Ale jen aby to skousla elektronika

Napsal: 22 říj 2009, 15:29
od Torgan
Asi skousne ked chalani vravie ze s tym problem neni ;)

Napsal: 22 říj 2009, 17:41
od cupra
je tu tolko odbornikov a ty si nevies vybrat???chip ti dost pomoze...a este spotreba klesne...len sa prosim ta nedaj oklamat dakym garazovym odbornikom...a ked sa nevyznas tak napis co si vybral a mi ti to schvalime... ;)

Napsal: 22 říj 2009, 17:52
od TDIfun
Mam tu jednu testovaci O2 77 DPF. chtel ostrej chip, nedal si rict ze to neni dobree . Tak uvidime jak dlouho bude fungovat DPF.. :o v serii 125koni :? :? :roll:Obrázek

Napsal: 22 říj 2009, 21:32
od tifone
Děkuji úž se rozhlížím.Problém je že pokud je někdo"prověřenej" je většinou dost z ruky.

Napsal: 23 říj 2009, 09:02
od fabiátor
Torgan píše:Pokial viem tak preto lebo pri vacsom vykone prepalis ten DPF. Potrebujes ho? ;)
Propalit DPF je to nejmensi, protoze na nej to auto nejezdi. Spis nez to je problem s teplotou za turbem, pac ten DPF je spunt a pak taky zpetny ovlivnovani mnozstvi vstrikovane nafty v zavislosti na zaplneni DPF.

Nicmene tady je muj graf z upravy od DP:
http://fabiator.sweb.cz//fabiator_dyno.jpg

Napsal: 23 říj 2009, 21:07
od toby66kw
fabiátor píše:
Torgan píše:Pokial viem tak preto lebo pri vacsom vykone prepalis ten DPF. Potrebujes ho? ;)
Propalit DPF je to nejmensi, protoze na nej to auto nejezdi. Spis nez to je problem s teplotou za turbem, pac ten DPF je spunt a pak taky zpetny ovlivnovani mnozstvi vstrikovane nafty v zavislosti na zaplneni DPF.

Nicmene tady je muj graf z upravy od DP:
http://fabiator.sweb.cz//fabiator_dyno.jpg
Na logu ty vlny musí vypadat zajímavě.

Napsal: 24 říj 2009, 13:38
od tifone
Takže otázka zní:
Propálit nebo ne? :?
Osobně si myslím že propálení by hodně ovlivňovalo elektroniku a způsobilo velké problémy.