čip do1,9 TDI 77kW s filtrem DPF

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tifone
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2009, 19:07
Bydliště: Lučany nad Nisou

čip do1,9 TDI 77kW s filtrem DPF

Příspěvek od tifone »

má někdo zkušenost?
mám Roomstra a dal jsem do něho 6ti kvalt z Fabie RS ale chtělo by to trošku větší výkon.Jinak pohodové svezení
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Re: čip do1,9 TDI 77kW s filtrem DPF

Příspěvek od cupra »

tifone píše:má někdo zkušenost?
mám Roomstra a dal jsem do něho 6ti kvalt z Fabie RS ale chtělo by to trošku větší výkon.Jinak pohodové svezení
zalezi kolko ides rychlo na 6 ke pri 2000 otackach...inac sa davali tri druhy prevodoviek do fabie RS...a chip neni problem na cca 103 kw a 330 nm...zalezi odkial si kam to budes mat najblizsie,odbornikov je tu dost v kazdej casti CR ci SR ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
tifone
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2009, 19:07
Bydliště: Lučany nad Nisou

Příspěvek od tifone »

no na 6tku to při 2000 otáčkách jede cca 125km/h a při 3000 to jede cca 195km/h - podle tachometru.Kámoš má RSo a tomu to jede zhruba o 10 míň.Že jsou tři typy to jsem ani netušil.
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

tak to mas asi tu najdlhsiu...sa ani necudujem ze je to lenive :D odkial si?
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
tifone
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2009, 19:07
Bydliště: Lučany nad Nisou

Příspěvek od tifone »

bydliště jsem doplnil.
No zase tak líné to není,ale šestka je moc dlouhá takže ji moc nepoužívám.Na 5tku to jede lépe,zatím max 205 podle GPS.Šestku řadím tak na 180,ale odpor auta je tak velký,že auto už nezrychluje.Prostě stávající výkon nepřetlačí odpor vzduchu.Na první 4 rychlosti je auto o moc živější než na původní 5ti kvalt.Ten byl celkově blbě zpřevodován k tomuto motoru.Je to teda můj názor,potvrzený tím že po montáži 6ti kvaltu šla dolů spotřeba o cca 1litr a poklesla hladina hluku v kabině.Původní převodovka na 5tku při 3000otáčkách - 140km/h (wallbash) (crazy)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Sak roomster je uzitkove vozidlo co cakas, musi mat llahsie prevody aby mohol prevazat aj z vozikom plne nalozeny ;)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
tifone
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2009, 19:07
Bydliště: Lučany nad Nisou

Příspěvek od tifone »

No nevím,ale jako užitkové mám T5 96kW + 20% chip + tažné (rofl)
Roomstera mám pro rodinu.A tažné tam nemám (noteeth)
Sis to spletl s Praktikem - http://skoda-auto.cz/cze/model/praktik/ ... /home.aspx
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Romster je pracant ci uz klasika alebo praktik :) ale s5 k teme :kol111:
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
tifone
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2009, 19:07
Bydliště: Lučany nad Nisou

Příspěvek od tifone »

Dovolím si nesouhlasit bo jsem ho kupoval jako rodinné auto a ne jako užitkáč. :D
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Na tak dlouhou šestku to bude chtít o dost víc koní do užitkáče,je to krabice a má hold odpor.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
tifone
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2009, 19:07
Bydliště: Lučany nad Nisou

Příspěvek od tifone »

hele Lůdánkové přestaňte rejpat.Podle vás je Octavia combi taky užitkáč?
Podle mého je to každé auto,když ho k tomu používáš. (LOL)
Například kámoš s Fitem Bravo rozváží pizzu 8)
Ale jináč má Romík skvělé jízdní vlastosti hlavně v zatáčkách.
tifone
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2009, 19:07
Bydliště: Lučany nad Nisou

Příspěvek od tifone »

Nic zpět k tématu.
Mám tam EDC17 tak je tu někdo na sofistikovanou práci?
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

tifone píše:Nic zpět k tématu.
Mám tam EDC17 tak je tu někdo na sofistikovanou práci?
uz ti tu bolo pisane ze neni problem na 140koni a 330Nm ;)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
tifone
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2009, 19:07
Bydliště: Lučany nad Nisou

Příspěvek od tifone »

hm co jsem zatím pátral tak u DPF fitru se nedoporučuje zvýšení o více jak 20% :(
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

tifone píše:hm co jsem zatím pátral tak u DPF fitru se nedoporučuje zvýšení o více jak 20% :(
Pokial viem tak preto lebo pri vacsom vykone prepalis ten DPF. Potrebujes ho? ;)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“