čip do1,9 TDI 77kW s filtrem DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čip do1,9 TDI 77kW s filtrem DPF
má někdo zkušenost?
mám Roomstra a dal jsem do něho 6ti kvalt z Fabie RS ale chtělo by to trošku větší výkon.Jinak pohodové svezení
mám Roomstra a dal jsem do něho 6ti kvalt z Fabie RS ale chtělo by to trošku větší výkon.Jinak pohodové svezení
Re: čip do1,9 TDI 77kW s filtrem DPF
zalezi kolko ides rychlo na 6 ke pri 2000 otackach...inac sa davali tri druhy prevodoviek do fabie RS...a chip neni problem na cca 103 kw a 330 nm...zalezi odkial si kam to budes mat najblizsie,odbornikov je tu dost v kazdej casti CR ci SRtifone píše:má někdo zkušenost?
mám Roomstra a dal jsem do něho 6ti kvalt z Fabie RS ale chtělo by to trošku větší výkon.Jinak pohodové svezení

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
bydliště jsem doplnil.
No zase tak líné to není,ale šestka je moc dlouhá takže ji moc nepoužívám.Na 5tku to jede lépe,zatím max 205 podle GPS.Šestku řadím tak na 180,ale odpor auta je tak velký,že auto už nezrychluje.Prostě stávající výkon nepřetlačí odpor vzduchu.Na první 4 rychlosti je auto o moc živější než na původní 5ti kvalt.Ten byl celkově blbě zpřevodován k tomuto motoru.Je to teda můj názor,potvrzený tím že po montáži 6ti kvaltu šla dolů spotřeba o cca 1litr a poklesla hladina hluku v kabině.Původní převodovka na 5tku při 3000otáčkách - 140km/h

No zase tak líné to není,ale šestka je moc dlouhá takže ji moc nepoužívám.Na 5tku to jede lépe,zatím max 205 podle GPS.Šestku řadím tak na 180,ale odpor auta je tak velký,že auto už nezrychluje.Prostě stávající výkon nepřetlačí odpor vzduchu.Na první 4 rychlosti je auto o moc živější než na původní 5ti kvalt.Ten byl celkově blbě zpřevodován k tomuto motoru.Je to teda můj názor,potvrzený tím že po montáži 6ti kvaltu šla dolů spotřeba o cca 1litr a poklesla hladina hluku v kabině.Původní převodovka na 5tku při 3000otáčkách - 140km/h


- Torgan
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 961
- Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
- Bydliště: Senica Slovakia
Odpovědi: 0
Sak roomster je uzitkove vozidlo co cakas, musi mat llahsie prevody aby mohol prevazat aj z vozikom plne nalozeny 

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
No nevím,ale jako užitkové mám T5 96kW + 20% chip + tažné
Roomstera mám pro rodinu.A tažné tam nemám
Sis to spletl s Praktikem - http://skoda-auto.cz/cze/model/praktik/ ... /home.aspx

Roomstera mám pro rodinu.A tažné tam nemám

Sis to spletl s Praktikem - http://skoda-auto.cz/cze/model/praktik/ ... /home.aspx
- Torgan
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 961
- Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
- Bydliště: Senica Slovakia
Odpovědi: 0
uz ti tu bolo pisane ze neni problem na 140koni a 330Nmtifone píše:Nic zpět k tématu.
Mám tam EDC17 tak je tu někdo na sofistikovanou práci?

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
- Torgan
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 961
- Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
- Bydliště: Senica Slovakia
Odpovědi: 0
Pokial viem tak preto lebo pri vacsom vykone prepalis ten DPF. Potrebujes ho?tifone píše:hm co jsem zatím pátral tak u DPF fitru se nedoporučuje zvýšení o více jak 20%

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw