čip ze 101k na 145k a spojka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

jayd píše:no pokud je prevodovka z 96kw tak by tam mohla byt 240 mm spojka..ale chtelo by to odpoved od nekoho fundovanejsiho:-) predpokladam, ze ty jsi to neprestavoval..puvodni majitel nic nerikal?
já tu převodovku dal vyměnit jednomu maníkovi ale on spojku nechal původní, měnil jen převodovku za 6-ti kvalt..
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

no pokud je spojka puvodno tak by mohla zlobit...bych nemam cit v noze..nebo mam proste smulu...jsem zrovna vcera jel ve 4 v aute...a kdyz jsem tam v cca 2500 ot dal na 5 plny plyn tak se spojka protocila:-( a to jsem to chtel jeste trosku posilit..no uvidm
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

jayd píše:no pokud je spojka puvodno tak by mohla zlobit...bych nemam cit v noze..nebo mam proste smulu...jsem zrovna vcera jel ve 4 v aute...a kdyz jsem tam v cca 2500 ot dal na 5 plny plyn tak se spojka protocila:-( a to jsem to chtel jeste trosku posilit..no uvidm
ty jo to je blbý,ale očekávám to taky, prostě pak ji asi budu muset vyměnit..takže ty budeš mít asi stejnou co já,viď?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

jo jo mam...jinak mam jednu doma v zasobe na dvojhmotnostni setrvacnik..kdyby jis nahodou potreboval :D
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

jayd píše:jo jo mam...jinak mam jednu doma v zasobe na dvojhmotnostni setrvacnik..kdyby jis nahodou potreboval :D
já ani nevím,jestli tam mám dvojhmotnostní..a na kolik je stavěný Nm ? Kolik bys za něj chtěl?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

hele nevim jak ten setrvak ale kamos ma passat b3 1,9tdi s mechanickym cerpadlem a tam sme davaly jednohmotu z mejch zásob v garáži (ještě tedka mne to mrzí) protoze u ty dvouhmoty sice vydrzel setrvak ale na pritlacaku se urvaly nejty,ted je ale po 1z docela shanka
a novej stoji 7200 tak sem to naposled resil tak ze sem vzal setrvak z 1,9 td stah z nej venec sehnal na vraku venec na kterej mi pasoval pritlacak z 1z dal do tatry stocit obvod toho z 1,9td a nalepit na nej ten druhej venec myslim ze byl ze setrvaku z vr6 ten pritlacak ma po obvodu o 2mm mensi plochu na lamelu tak ji stocis o tri aby mnela trochu vule aspon bere mensi plochou to znamena lepsi pritlak a je to vejde se ti tam lamela 1,9tdi z 1z a pritlacak z 1z a mas vyhrano ta kordobka uz s tim jezdi 30000 a v poho na to sme prisli prave dyz sme rozebirali tu b3 ale je to jen moje vlastni zkusenost a nevyjde to ani draho samo origo 1z setrvak je holt origo ale nekdy se musi najit i jiny reseni
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

bobo píše: já tu převodovku dal vyměnit jednomu maníkovi ale on spojku nechal původní, měnil jen převodovku za 6-ti kvalt..
Jestli jsi měnil převodovku z pěti na šestikvalt, tak tam určitě máš i setrvačník ze šestky, protože je jinej a nenastartoval bys, má menší průměr a startér by nedostal na věnec... ;)
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

tomáš karbus píše:hele nevim jak ten setrvak ale kamos ma passat b3 1,9tdi s mechanickym cerpadlem a tam sme davaly jednohmotu z mejch zásob v garáži (ještě tedka mne to mrzí) protoze u ty dvouhmoty sice vydrzel setrvak ale na pritlacaku se urvaly nejty,ted je ale po 1z docela shanka
a novej stoji 7200 tak sem to naposled resil tak ze sem vzal setrvak z 1,9 td stah z nej venec sehnal na vraku venec na kterej mi pasoval pritlacak z 1z dal do tatry stocit obvod toho z 1,9td a nalepit na nej ten druhej venec myslim ze byl ze setrvaku z vr6 ten pritlacak ma po obvodu o 2mm mensi plochu na lamelu tak ji stocis o tri aby mnela trochu vule aspon bere mensi plochou to znamena lepsi pritlak a je to vejde se ti tam lamela 1,9tdi z 1z a pritlacak z 1z a mas vyhrano ta kordobka uz s tim jezdi 30000 a v poho na to sme prisli prave dyz sme rozebirali tu b3 ale je to jen moje vlastni zkusenost a nevyjde to ani draho samo origo 1z setrvak je holt origo ale nekdy se musi najit i jiny reseni

no jo chlapi,vy v tom děláte určitě každý den, tak si takhle dokážete poradit, já to takhle s auty neumím, hrabu se zase v počítačích, každý má holt něco,ale i tak díky za zkušenost...ale možná by fakt stačilo jen dát nový obložení na lamelu, problém je že někomu se to Ferodo osvědčilo někomu zase nevydrželo po několika tisících km,jak jsem pročítal fórum. Asi našetřím něco a koupím co vydrží na furt, i když to taky není jistý ;)
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

serviceMan píše:
bobo píše: já tu převodovku dal vyměnit jednomu maníkovi ale on spojku nechal původní, měnil jen převodovku za 6-ti kvalt..
Jestli jsi měnil převodovku z pěti na šestikvalt, tak tam určitě máš i setrvačník ze šestky, protože je jinej a nenastartoval bys, má menší průměr a startér by nedostal na věnec... ;)
100pro ? :? :)
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

tomáš karbus píše:hele nevim jak ten setrvak ale kamos ma passat b3 1,9tdi s mechanickym cerpadlem a tam sme davaly jednohmotu z mejch zásob v garáži (ještě tedka mne to mrzí) protoze u ty dvouhmoty sice vydrzel setrvak ale na pritlacaku se urvaly nejty,ted je ale po 1z docela shanka
a novej stoji 7200 tak sem to naposled resil tak ze sem vzal setrvak z 1,9 td stah z nej venec sehnal na vraku venec na kterej mi pasoval pritlacak z 1z dal do tatry stocit obvod toho z 1,9td a nalepit na nej ten druhej venec myslim ze byl ze setrvaku z vr6 ten pritlacak ma po obvodu o 2mm mensi plochu na lamelu tak ji stocis o tri aby mnela trochu vule aspon bere mensi plochou to znamena lepsi pritlak a je to vejde se ti tam lamela 1,9tdi z 1z a pritlacak z 1z a mas vyhrano ta kordobka uz s tim jezdi 30000 a v poho na to sme prisli prave dyz sme rozebirali tu b3 ale je to jen moje vlastni zkusenost a nevyjde to ani draho samo origo 1z setrvak je holt origo ale nekdy se musi najit i jiny reseni
Jak jistě víš, tak tření nzávisí na ploše! Závisí jen na síle, která je pořád stejná, a na koeficientu tření. Takže když ztočíš lamelu po obvodu, určiě tím nezískáš. Ba naopak, protože M=F*r a ty zmenšíš r, tak zmenšíš i přenášený moment, takže to je omyl! Leda že bys tu lamelu ztočil na vnitřním průměru, což u tebe nenastalo. A potom se divím, že jsi tam dal přítlačák 1Z....používá se spíš VR6.....ale je fakt, že jsem ještě neviděl ty hodnoty přítlačné síly. Ale má se za to, že ten z VR6 má větší přítlak. Ale to nevím. Každopádně já tam mám z VR6ky.
Samo že netvrdím, že to nefunguje, ale ten originál 1Z setrvák a lamela musí přenést větší moment. Ale poradil sis s tím, to se počítá. A jestli už má 30000, tak můžeš být spokojený 8)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jo covece vzorce neznam sem ciste teoretik proste sem nepocital a skusil ale urcite se rad poucim jen ted delame dalsi kordobku tak se chci optat jestli nevis o nakym 1z setrvaku jinak to budu muset zas udelat takhle ale rikam ta kordoba pred tim ma lehce pridano na cerpadle ale kolik to ma nevim jede hezky a nekouri a to staci a ta spojka to drzi krasne tak bych se zas nebal to resit takhle novi setrvak je totiz na vsechny dost drahy ale mas pravdu v tom jestli je tam jina prevodovka tak tam nejspis bude jina spojka jinak s tim pritlacakem z vr6 nevim mnel sem to vedle sebe a sou trosku jiny az budu ve stanglu schvalne skusim z Radima vymamit naky fakta o tom pritlaku
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

tomáš karbus píše:jo covece vzorce neznam sem ciste teoretik proste sem nepocital a skusil ale urcite se rad poucim jen ted delame dalsi kordobku tak se chci optat jestli nevis o nakym 1z setrvaku jinak to budu muset zas udelat takhle ale rikam ta kordoba pred tim ma lehce pridano na cerpadle ale kolik to ma nevim jede hezky a nekouri a to staci a ta spojka to drzi krasne tak bych se zas nebal to resit takhle novi setrvak je totiz na vsechny dost drahy ale mas pravdu v tom jestli je tam jina prevodovka tak tam nejspis bude jina spojka jinak s tim pritlacakem z vr6 nevim mnel sem to vedle sebe a sou trosku jiny az budu ve stanglu schvalne skusim z Radima vymamit naky fakta o tom pritlaku
Já myslím, že pokud to zvedneš o trochu, tak tam snad může zůstat ten původní, ne? Já jsem to zvedl o 50Nm tryskama a ještě furt to vydrželo. Pak čipem o dalších 50 - a to už na ni bylo moc (noteeth) .
Jinak já jsem to sehnal v Polsku. Zrovna zítra tam jedu. Mám pocit, že vyšel +- na nějaké 2000 až 2500Kč. Přítlačák a lamela z VR6 není myslím problém. Přítlačák kolem litru, lamela 500 + nové obložení myslím kolem 1000. Bratru to vyjde něco kolem 5000. Ale možná i o něco méně......je už to přes půl roku, tak si to přesně nepamatuju.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

TDIPOWER: když už tu je diskuze o této spojce, tak bych se chtěl zeptat na dojmy.....už ti nekdy proklouzla? dále, pokud řadíš a sešlapuješ ji, cítíš v ní vibrace(nebo spíš pulzování)? co jsem projel mezitím seriový TDI s běžnou spojkou, tak tam vibrace nejsou žádný....může to dělat setrvák, nebo je to něčím jiným? :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Jim píše:TDIPOWER: když už tu je diskuze o této spojce, tak bych se chtěl zeptat na dojmy.....už ti nekdy proklouzla? dále, pokud řadíš a sešlapuješ ji, cítíš v ní vibrace(nebo spíš pulzování)? co jsem projel mezitím seriový TDI s běžnou spojkou, tak tam vibrace nejsou žádný....může to dělat setrvák, nebo je to něčím jiným? :)
O klouzání nemůže být řeč. Drží jak přilepená. Je to paráda. Co se týče toho pulzování pedálu.....no cítit to jde. Nicméně jel jsem tak před rokem s úplně novým TDI a pulzovalo to taky. Nebylo to PD. A dělalo mi to úplně stejně i před výměnou spojky za jednohmotu. Je to spíš cítit jen při lehkém položení nohy na pedál. Při samotném mačkání při řazení nevím. Zaměřím se na to a v pondělí napíšu.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

TDIPOWER:jak si to myslel zustat ta seriova ty dvouhmote nak neverim rikam tim mechanickym cerpadlem to bylo zvedli jen o kousek u toho passata a ten pritlacak se rozsklebil a neni to jen moje skusenost a sem docela potesenej ze rikas ze si pokoupil ten 1z v polsku nemoh bys mi napsat kde presne do polska to mam o mnoho dal nez ty tak abych jel na jistotku privez bych si dyz tak i do zasoby furt to nekdo shani a jinak ty lamely obkladat nenechavam kupuju novi komplety od sachsu i lozisko i pritlacak vydrzej o hodne vic nez seriovej vykon bez problemu a dyz uz chce nekdo opravdu hodne tak je asi lepsi dat tech 16500 a koupit tu jak taj nekde ukazoval vyfocenou resha fakt drzi a vydrzi davaj na to myslim i dost velkou zaruku
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“