Stránka 2 z 3

Napsal: 10 led 2010, 21:44
od slovacek.milos
DOLPH píše:
slovacek.milos píše:
DOLPH píše:fela má raději ten lukas...

co se týká toho alternátoru-podle mně to s tím nemá nic společného....ale pokud chceš mít jistotu-sundej řemen k alternátoru a uvidíš,jestli se něco změní..
tak tomu věř že se nic měnit nebude W kontakt nemá odběr, felda má řídící jednotku čerpadla a v její paměti závad občas najdeš kontakt W žádný signál ;) miloš

jo,myslel jsem si to,jen jsem nechtěl dělat ukvapené závěry....,fela bere z altíku info pro otáčkoměr,víc toho neumí..[/quote

tak to hovoříme o vozi a o kozi umí, je zde o tom článek počízám origoš ti napíše odkaz miloš

Napsal: 10 led 2010, 22:14
od Tomas.cz
Podle otáček by se měl řídit počátek vstřiku u Felicie 1.9D ne? A nebo taky odpojení dodávky nafty při nucené deceleraci.
Ostatně když se konektor vypojí od altíku tak to hodí chybu.

Napsal: 10 led 2010, 22:18
od Zdeněk M
Tomas.cz píše:Podle otáček by se měl řídit počátek vstřiku u Felicie 1.9D ne? A nebo taky odpojení dodávky nafty při nucené deceleraci.
Ostatně když se konektor vypojí od altíku tak to hodí chybu.
JJ, signal z altiku potrebuje, když ten stekr u altiku rozpojis, tak to nepojede, nepotahne, potahne jak kocka. Schvalne to skus, projet odpojený, otackomer ukazovat nebude a sotva potahne trojka. ;)

Napsal: 10 led 2010, 22:36
od origoš
Bohužel to spousta lidí neví, ale řídící jednotka signál otáček ze svorky W potřebuje stejně tak jako signály z dalších snímačů (teplota, zátěž). Je v tom systému dynamicky řízen předvstřik právě na základě naměřených hodnot. Bez Vagu se dá usuzovat na "správnou" funkci poslechem. Když jede auto do kopce na málo plynu, tak je slyšet větší předvstřik, pak když se dá plný plyn, tak je slyšet, jak ubere a přestane cvrdlikat. Pokud je uložena chyba, tak to jezdí v nouzovém režimu klidně několik let, než to někdo opraví. Výkon, spotřeba, akcelerace se zhorší.
Aby to jezdilo jak má, je potřeba správně nastavit rozvody (vačka + čerpadlo) a podle Vagu potenciometr zátěže.

Napsal: 11 led 2010, 18:30
od DOLPH
hmm,no netvrdím,že to tak není...
ale nebylo třeba více druhů systémů řízení těch motorů??

proč se ptám..známý měl felu 1.9 takovou dobitou schnilou křapku-vozil s ní materiál na stavbu a odešel mu altík-a protože na vrakáči chtěli za dieslovku moc peněz,tak tam dal z nějakého benzínu-nevím,jestli 1.3,nebo 1.6 -nešel otáčkoměr to je jasné,ale jelo to úplně normálně.

byl to fakt vrak,takže 80km byla kosmická rychlost,ale párkrát jsem s tim jel i s vozíkem a jelo to řekl bych normálně...,spotřebu nevím-vždy když začala svítit kontrolka nalel tam dvě konve nafty a jelo se dál....

Napsal: 11 led 2010, 18:58
od Tomas.cz
Ve Feldě byl jen Lucas.

Ale taky jednu znám, pick-up, najeto 545 000km ( motor původní, převodovka 3tí ), když to dáš na VAG tak chybí signál ze svorky W ( to je ten altík ) a pak od potenciometru zátěže, motor jde dost tvrdě ale jede to...
Tím samozřejmě nechci tvrdit že to tak má být, servisuju ještě jednu Feldu 1.9D vše jak má být a motor když je teplý tak skoro není poznat že je to diesel ;)

Napsal: 11 led 2010, 19:01
od slovacek.milos
pokud tě dobře chápu u té feldy šlo o to aby to jelo a ono to jelelo košmicky

origoš ti píše o tom jak to má jezdit :-D miloš

Napsal: 11 led 2010, 19:13
od origoš
nebylo třeba více druhů systémů řízení těch motorů??
Nebylo, systém je sice ve dvou provedeních s immobilizerem a bez, ale řízení pro čerpadlo Lucas je stejné. Ono to pojede když odpojíš všechno, kromě napětí pro stop venil, ale řízení nefunguje a Felda nejezdí tak, jak by měla.
Jediné, co Felda nepotřebuje je volnoběžka na alternátoru. Viděl jsem jich několik "natvrdo" a ničemu to nevadilo. Přitom ta auta tak jezdí řadu let. Myslím si, že tam neschází pro klidný a pravidelná chod motoru. U Octy, když se volnoběžka kousne, tak to dělá příšerný divadlo.

Napsal: 11 led 2010, 19:30
od mjanko3
mám stejný motor jako se montoval do feldy.je to AEF .jediné co mne trápí jsou vibrace.když je auto v pohybu vše je ok ale když je na volnoběh třese celým autem.vw polo97

Napsal: 11 led 2010, 19:34
od Tomas.cz
Dvouhmota...?

Napsal: 11 led 2010, 19:47
od mjanko3
jo jo dvouhmota

Napsal: 11 led 2010, 19:55
od slovacek.milos
[quote="mjanko3"]mám stejný motor jako se montoval do feldy.je to AEF .jediné co mne trápí jsou vibrace.když je auto v pohybu vše je ok ale když je na volnoběh třese celým autem.vw polo97[/quot

přidej volnoběh jak přidáváš plyn na čerpadle js tam zdvojené hejble se šroubkem přidej určitě nikdo nešteloval nikdy volnoběh miloš

Napsal: 11 led 2010, 19:59
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Dvouhmota...?
je tam 10.000 kč a je po problému miloš

Napsal: 11 led 2010, 22:13
od Zdeněk M
origoš píše:
nebylo třeba více druhů systémů řízení těch motorů??
Nebylo, systém je sice ve dvou provedeních s immobilizerem a bez, ale řízení pro čerpadlo Lucas je stejné. Ono to pojede když odpojíš všechno, kromě napětí pro stop venil, ale řízení nefunguje a Felda nejezdí tak, jak by měla.
Jediné, co Felda nepotřebuje je volnoběžka na alternátoru. Viděl jsem jich několik "natvrdo" a ničemu to nevadilo. Přitom ta auta tak jezdí řadu let. Myslím si, že tam neschází pro klidný a pravidelná chod motoru. U Octy, když se volnoběžka kousne, tak to dělá příšerný divadlo.
JJ, u teh 1,9 ve feldah to nak nevadí, mají malej altik 70A vymecne 90A , je tam mala kotva a setrvacnost není tak velká. V octah je 120A a tam je kotva jak hovado, masa železa co se roztocí a pak ma nahle zastavit, to je neco. :D

Napsal: 12 led 2010, 06:42
od ==J4F-L-A==Millda
já sem chvíli jezdil s oppojeným altíkem a zdalo se mi že je to furt stejný tak nwm. Jinak ted to mám předělaný na 140A z OII FSI.