Felicia 1,9D kolisaji otacky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Felicia 1,9D kolisaji otacky

Příspěvek od sniper-- »

potrebuju poradit co to muze delat,pridam plyn treba na 2000rpm a otacky vyleti treba na 3000 nebo zase treba o 500 spadnou...je to citit i za jizdy ze to kolisa :( Diky
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2009, 21:49

Příspěvek od Rob »

kolísá to jen když mačkáš plyn? a plyn reaguje poctivě? tady ty problémy může způsobit zanesený táhlo nebo bovden plynu, ocelový lanko v té gumově hadičce neklouže jak má a dře - i když to rukou de dobře, tak se to nezdá, může to dělat neskutečný problémy:)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

plyn beha krasne reaguje hned i na sundani nohy z pedalu.....takze tim bych rek ze to nebude :(
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

sniper-- píše:plyn beha krasne reaguje hned i na sundani nohy z pedalu.....takze tim bych rek ze to nebude :(
kolik mas najeto.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

podle tacho je tam 150tkm...ale stav " tak nejak odpovida"
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

viděl bych to na regulaci přímo v čerpadle....ono tam vlastně nic jiného ani není...
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

DOLPH píše:viděl bych to na regulaci přímo v čerpadle....ono tam vlastně nic jiného ani není...
Hm, pokud chyta studena na brnk a tepla taky, ne na brnk ale primerene tak to asi neprisava nekde vzduch. Pak to taky líta, tak asi cerpadlo.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Co na to říká VAG? Tipoval bych, že je problém se signálem otáček ze svorky W alternátoru.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Sráč
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2008, 18:55
Bydliště: Brno

Příspěvek od Sráč »

já sem měl golfa a ten mě dělal něco podobnýho a byla to tá hlavní hřídelka co vede skrz čerpadlo jak sem stím trošku pohl tak otáčky me padli cca o 200,a nebo zničeho nic to padlo do tak nízkých otáček že málem zdechl motor,.takže čerpadlo
leon asv,chip,Race 520,PD pumpa,11mm,GT1749VB,jednohmota SRE HDS57,puky TT,Brake 288mm,FMIC,výfuk durch,egr-váha-kat-off,zatím...3Kw sound
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

tak cerpadlo mi taky napadalo ale nechtel jsem to slyset...ted co je lepsi...jestli dat na repas a nebo jiny starsi...nepasoval by tam treba BOSCH z 1,9D golfa?
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

origoš píše:Co na to říká VAG? Tipoval bych, že je problém se signálem otáček ze svorky W alternátoru.
myslis nejakej kontak...nebo spatny nejaky cidlo?
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

fela má raději ten lukas...

co se týká toho alternátoru-podle mně to s tím nemá nic společného....ale pokud chceš mít jistotu-sundej řemen k alternátoru a uvidíš,jestli se něco změní..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sniper-- píše:
origoš píše:Co na to říká VAG? Tipoval bych, že je problém se signálem otáček ze svorky W alternátoru.
myslis nejakej kontak...nebo spatny nejaky cidlo?
musíš připojit na wag adresa 41 měřené hodnoty a tam zjistíš že se zobrazujou otáčky či nikoliv, pak se dá nastavi snímač zátěže při zastaveném motoru O.6 a postupně to roste na plná plyn 4.7 V, a na tom zdvojeném hejbleti jak přidáváš plyn na čerpadle se šteluje volnoběh,
pak kolik má být přesně ti řekne origoš,
pak si dej průhlednou hadici od filtru k čerpadlu vysoké otáčky může způsobovat i pěna nasávaná do čerpadla
;) miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

DOLPH píše:fela má raději ten lukas...

co se týká toho alternátoru-podle mně to s tím nemá nic společného....ale pokud chceš mít jistotu-sundej řemen k alternátoru a uvidíš,jestli se něco změní..
tak tomu věř že se nic měnit nebude W kontakt nemá odběr, felda má řídící jednotku čerpadla a v její paměti závad občas najdeš kontakt W žádný signál ;) miloš
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

slovacek.milos píše:
DOLPH píše:fela má raději ten lukas...

co se týká toho alternátoru-podle mně to s tím nemá nic společného....ale pokud chceš mít jistotu-sundej řemen k alternátoru a uvidíš,jestli se něco změní..
tak tomu věř že se nic měnit nebude W kontakt nemá odběr, felda má řídící jednotku čerpadla a v její paměti závad občas najdeš kontakt W žádný signál ;) miloš

jo,myslel jsem si to,jen jsem nechtěl dělat ukvapené závěry....,fela bere z altíku info pro otáčkoměr,víc toho neumí..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“