Stránka 2 z 3
Napsal: 26 led 2010, 08:32
od TDI tech
Pája 19 píše:Správnej postřeh je takovej, že když ten motor po 300 tisících rozhodíš a vidíš, jak na tom střeva sou. Výkon a krouťák je sice až na prvnim místě, ale jde taky trochu o životnost.
Spravne odladene napr. 30k naviac menej opotrebuvavaju motor ako nespravne odladene 5k naviac. Pri kvalitnom chiptuningu sa snazis max. zefektivnit cely proces spalovania, cim sa minimalizuju tepelne straty a obmedzi sa dymivost. Vsetko z mierou. Pekne vyladeny priebeh krutaku a vykonu vyrazne prospeje zivotnosti spojky a prevodoveho ustrojenstva. Ludia co svojmu remeslu rozumeju to vedia. Pozor na rozne neprofesionalne upravy typu poriadne to nafukneme a nalejeme nafty od spodku nech to ma na zakaznika psychoefekt. Vtedy dostava cely motor a prevodovka riadne na pysky a o tom sadzomete ani nehovorim

Napsal: 26 led 2010, 13:10
od Pája 19
fabiátor píše:Pája 19 píše:Správnej postřeh je takovej, že když ten motor po 300 tisících rozhodíš a vidíš, jak na tom střeva sou. Výkon a krouťák je sice až na prvnim místě, ale jde taky trochu o životnost.
To jsou mi veci. A tys uz nejakej takovej motor po 300tkm rozhodil ?
Co tim chceš jako říct dop.dele

? Nejsem sice mistr světa a okolí jako ty, ale AGR s čipem od GXu po 300tkm sem na ponku měl a nevypadal jako čerstvě zajetej motor.
Napsal: 26 led 2010, 21:30
od TK
Hoši nehádejte se. Toto téma je jen o tom jak umí na Kladně upravit soft. Já ze své zkušenosti nedám na DP dopustit. To auto je závodní, jelo celou sezónu mistráku a bez jediného zaváhání. Proti panu Bulisovi nic nemám. Naopak. Když mi nahrával jeho soft tak jsme se dohodli k oboustranné spokojenosti. Nicméně musím konstatovat, že DP jsou někde úplně jinde.
Napsal: 26 led 2010, 23:34
od fabiátor
Pája 19 píše:fabiátor píše:Pája 19 píše:Správnej postřeh je takovej, že když ten motor po 300 tisících rozhodíš a vidíš, jak na tom střeva sou. Výkon a krouťák je sice až na prvnim místě, ale jde taky trochu o životnost.
To jsou mi veci. A tys uz nejakej takovej motor po 300tkm rozhodil ?
Co tim chceš jako říct dop.dele

? Nejsem sice mistr světa a okolí jako ty, ale AGR s čipem od GXu po 300tkm sem na ponku měl a nevypadal jako čerstvě zajetej motor.
Chci tim doprdele rict: Kolik takovych motoru s cipem od GX jsi rozebral po 300tkm, ze z toho delas zavery jako kdybys kazdej den ladil motory v AMG ? A jak to souvisi s upravci o kterych je tu rec ?
Napsal: 27 led 2010, 07:19
od Pája 19
Souvisí to s tim, páč sem chtěl jen podotknout, že málokterej ladič softů si po létech rozebere motor, aby se podíval, jakej vliv má jeho soft na dlouhodobou životnost motoru. Většinou jen naleje soft, dá půl roku záruku a hotovo. Jen mě trochu sere, když se mnou někdo mluví jak s nějakym teoretikem, co opakuje historky, který slyšel v hospodě od kdoví koho.
Napsal: 27 led 2010, 18:39
od fabiátor
Pája 19 píše:Souvisí to s tim, páč sem chtěl jen podotknout, že málokterej ladič softů si po létech rozebere motor, aby se podíval, jakej vliv má jeho soft na dlouhodobou životnost motoru. Většinou jen naleje soft, dá půl roku záruku a hotovo. Jen mě trochu sere, když se mnou někdo mluví jak s nějakym teoretikem, co opakuje historky, který slyšel v hospodě od kdoví koho.
Chlape neblazni. Co bys chtel za ty penize ? Snad dozivotni zaruku a peci o tvuj motor zdarma, aby squele Shell ? Mimochodem byla tu rec o Dieselpoweru a Dieseltechniku. Radis je taky mezi ty firmy o kterych pises ? A na zaklade ceho ?
Napsal: 28 led 2010, 08:27
od Pája 19
Nemám vůbec potuchy, jaký knowhow maj firmy, co v ČR dělaj chiptuning. Jen konstatuju fakta, který sem na vlastní bulvy viděl. Kdyby někdo rozhodil motor s chipem od DP po 300tkm a zjistilo se, že opotřebení je v normě, budu jedině rád.
Napsal: 28 led 2010, 11:44
od TDI tech
Zapamataj si, motor nici sofer! Nie chip.
Napsal: 28 led 2010, 11:47
od Bugs.Bunny
TDI tech píše:Zapamataj si, motor nici sofer! Nie chip.
Ták. A taky není 300000km jako 300000km. Počet ujetých km je údaj ze kterého nelze moc vycházet.
Napsal: 30 led 2010, 12:21
od race tdi
mam tez cip od pana bulise z DT a sem zatim spokojen ,ale az bude jaro tak se chystam testnout to na brzde jen tak ze zajimavosti kolik poniku to tam dava

Napsal: 30 led 2010, 13:06
od Smoke
přesně, nejhorší opotřebení dělá blbej řidič!
nevim cos jsi čekal u motoru po 300tkm, že bude novej? hraje tam moc faktorů...
ale to je

Napsal: 30 led 2010, 14:46
od drozd
Už to tam mam a jede to jak splašený.Motor ASZ 96kw,nyní 118kw.
to race tdi:až to necháš změřit,dej vědět,jsem zvědav,jestli ty udávaný hodnoty budou sedět.Díky
Napsal: 30 led 2010, 15:36
od valchaaa
drozd: Takže to nakonec dělal kdo?Diesel technik?
Napsal: 30 led 2010, 18:15
od drozd
Jojo Diesel technik.Jak jsem psal,měl jsem to přes známého a bylo to se slevičkou.
Napsal: 31 led 2010, 16:31
od jawettar
DT má koupený a odbrždený softy z nemecka, já jsem s čipem od něj spokojenej, domluvili jsem se co chci a co je reálný a až dám silnější spojku tak mi tam naleje jinej soft. Když chcete nějakej brtál tak se s nim dá domluvit, kamarádovi do 74kw nalil udajně 110 kw ale nemá brzdu i když dává záruku na to že to tam je.