chip na Kladně

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

drozd
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2008, 18:35

chip na Kladně

Příspěvek od drozd »

Zdravim.Docela dlouho uvažuju o čipíku a muj známej mi doporučil firmu diesel technik od někud z Kladna,že prej tam čipujou od nich z firmy nákladáky a jsou spokojený.Prej by mi tam zařídil slevu,ale nikde na netu jsem o nich nic nenašel.Nezná je náhodou někdo?
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

tak zajed do chomutova ted mas o konce ledna 30% a kvalitu mas zajištěnou
VW T5 GP 103 KW long
Hard.Head
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2009, 18:14
Bydliště: Bustik

Příspěvek od Hard.Head »

Znam tu firmu pred casem u nich kamos taky chipoval a vse v poradku a tedka jsem slysel ze tam prej maj i brzdu nevim to na 100% jen jsem to slysel zatim zadny spatny dojmy jsem o nich neslysel.
Skoda octavia 1.9 TDI 81kw AHF , EGR-OFF , KAT-OFF , TM.Seda Metal
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

http://www.diesel-technik.cz/

Prestoze to tam mam bliz, jezdim radeji do Chomutova.
Hard.Head
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2009, 18:14
Bydliště: Bustik

Příspěvek od Hard.Head »

fabiátor píše:http://www.diesel-technik.cz/

Prestoze to tam mam bliz, jezdim radeji do Chomutova.
A ty kluci z Chomutova maj naky webovky?
Skoda octavia 1.9 TDI 81kw AHF , EGR-OFF , KAT-OFF , TM.Seda Metal
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Hard.Head píše:
fabiátor píše:http://www.diesel-technik.cz/

Prestoze to tam mam bliz, jezdim radeji do Chomutova.
A ty kluci z Chomutova maj naky webovky?
... právě jsi na jejich webu (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Hard.Head
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2009, 18:14
Bydliště: Bustik

Příspěvek od Hard.Head »

Slavkov píše:
Hard.Head píše:
fabiátor píše:http://www.diesel-technik.cz/

Prestoze to tam mam bliz, jezdim radeji do Chomutova.
A ty kluci z Chomutova maj naky webovky?
... právě jsi na jejich webu (noteeth)
Ja jsem kokot :-D (noteeth)
Skoda octavia 1.9 TDI 81kw AHF , EGR-OFF , KAT-OFF , TM.Seda Metal
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

U toho Diesel Techniku chybu neuděláš a nebo si zajeď k chiptuningovi do Plzně.
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

mám od pana Bulise z dieseltechniku chip a jsem spokojenej, takže doporučuji
drozd
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2008, 18:35

Příspěvek od drozd »

Alespoň někdo je zná,díky za vaše postřehy.Jdu do toho. (noteeth)
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Měl jsem chip od Diesel Technik. Potom od Diesel Power na tom samém autě bez jakékoliv další úpravy. Rozdíl na brzdě cca 10 k a o průběhu krouťáku ani nebudu psát.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

konecne spravne postrehy....
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Správnej postřeh je takovej, že když ten motor po 300 tisících rozhodíš a vidíš, jak na tom střeva sou. Výkon a krouťák je sice až na prvnim místě, ale jde taky trochu o životnost.
Oct asv 2000, DieselPower
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Souhlasím, ale u toho auta byla životnost motoru ,,nepodstatná,, a šlo jen o výkon a rozumnou křivku krouťáku. To byl požadavek pro obě firmy. Navíc u DP se motor ladil a nekopíroval se jen nějaký soft.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Pája 19 píše:Správnej postřeh je takovej, že když ten motor po 300 tisících rozhodíš a vidíš, jak na tom střeva sou. Výkon a krouťák je sice až na prvnim místě, ale jde taky trochu o životnost.
To jsou mi veci. A tys uz nejakej takovej motor po 300tkm rozhodil ?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“