určitě ne! v originále to dávalo 0,7b (změřeno), a v manuálu píšou 0,8b. momentálně su těsně pod hranicí 2b. kdybych odečetl 1bar tak s tlakem 0,9 asi stará 1,6TD nedosáhne 105k.chucky píše:a neměl bys odečíst 1bar jako tlak vzduchu ?
Hodnoty tlaků turba na motor 130 PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Zajímavé..........nikdy bych neřekl, že tento tlak může turbo vydržet. Obzvlášť 1,6 TD. Ale rozhodně bych to nikomu nedoporučil!iTD píše:určitě ne! v originále to dávalo 0,7b (změřeno), a v manuálu píšou 0,8b. momentálně su těsně pod hranicí 2b. kdybych odečetl 1bar tak s tlakem 0,9 asi stará 1,6TD nedosáhne 105k.chucky píše:a neměl bys odečíst 1bar jako tlak vzduchu ?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Člověče ty máš vůbec zajímavé to tvoje vozítko. Ale divná mi je jedna věc. Když jsem se díval na ten tvůj graf, tak to na ten tlak nevypadá. Myslím ten nástup krouťáku.... Jetli máš turbo s obtokem, tak by tlak a s ním krouťák měl prakticky fofrem vyletět strmě vzhůru a pak padat. Navíc při tom tlaku!!!! Ten nástup je jako bez turba! Ale je fakt, že zo může být tím, že ten graf je blbě vykreslený a je jen spojnicí 6ti bodů.A co ty hadice od turba??? To máš nějak překopané??? Nebo to vydrží trojnásobek tlaku oproti originálu???? A navíc to nějak moc hulí. Chladíš to dost? Jestli do dost chladíš, tak při tolika vzduchu by to snat tak hulit nemělo, ne? Kruci ty TDčka mají snad nějaké svoje specifika, nebo co...Taky bych bral takový tlak.iTD píše:nevim nevim, já mám tlak 1,9baru, turbo orgo, starý, s úpravou najeto 15tis. km, pár dní sem tlačil přes 2,5baru. po kontrole stále v pořádku. nikomu nechci nic vnucovat, ale myslím že nejvíc záleží na zacházení. ale jinak máš asi pravdu.chucky píše:jinak říká se že na turbu se muze přidat max 12 procent... ale tak to je uprava na "životnost"
Reesha na 130PS turbu nastavuje něco kolem 1,45 na těch zhruba 150-160koní výkonu.
Možná by se k tomu mohl vyjádřit ještě Andre.....
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
TDIPOWER napsal: Člověče ty máš vůbec zajímavé to tvoje vozítko. Ale divná mi je jedna věc. Když jsem se díval na ten tvůj graf, tak to na ten tlak nevypadá. Myslím ten nástup krouťáku.... Jetli máš turbo s obtokem, tak by tlak a s ním krouťák měl prakticky fofrem vyletět strmě vzhůru a pak padat. Navíc při tom tlaku!!!! Ten nástup je jako bez turba! Ale je fakt, že zo může být tím, že ten graf je blbě vykreslený a je jen spojnicí 6ti bodů.A co ty hadice od turba??? To máš nějak překopané??? Nebo to vydrží trojnásobek tlaku oproti originálu???? A navíc to nějak moc hulí. Chladíš to dost? Jestli do dost chladíš, tak při tolika vzduchu by to snat tak hulit nemělo, ne? Kruci ty TDčka mají snad nějaké svoje specifika, nebo co...Taky bych bral takový tlak.
Reesha na 130PS turbu nastavuje něco kolem 1,45 na těch zhruba 150-160koní výkonu.
Možná by se k tomu mohl vyjádřit ještě Andre.....[/quote]
..................................................................................................
turbo je s obtokem, ale je vyřazen. graf je nic moc ale pro mě bylo důležitý hodnoty. hadice jsou různé, trubky nerezové, jednou se mě stalo že se hadica vyvlekla a jednou jedna stará praskla. s tym kouřem na té fotce to byly začátky a hlavně když ještě turbo netlačilo- teť : http://www.youtube.com/watch?v=bcMRbJIe65A s tym výkonem u TDi to je jiný- tdi má mnohem lepší spalování a přímej vstřik. turbo mám origo (značku nevim) ale na 1,6TD je fakt velký (taky je velkej turboefekt). u TD není elektronika která ti tlak omezí a pokud vyřadíš regulace a doladíš dávku tak proč né takovej tlak a výkon. jo a na tom měření byl tlak ,,jen" 1,7b , teť su na 1,9až 2b
Reesha na 130PS turbu nastavuje něco kolem 1,45 na těch zhruba 150-160koní výkonu.
Možná by se k tomu mohl vyjádřit ještě Andre.....[/quote]
..................................................................................................
turbo je s obtokem, ale je vyřazen. graf je nic moc ale pro mě bylo důležitý hodnoty. hadice jsou různé, trubky nerezové, jednou se mě stalo že se hadica vyvlekla a jednou jedna stará praskla. s tym kouřem na té fotce to byly začátky a hlavně když ještě turbo netlačilo- teť : http://www.youtube.com/watch?v=bcMRbJIe65A s tym výkonem u TDi to je jiný- tdi má mnohem lepší spalování a přímej vstřik. turbo mám origo (značku nevim) ale na 1,6TD je fakt velký (taky je velkej turboefekt). u TD není elektronika která ti tlak omezí a pokud vyřadíš regulace a doladíš dávku tak proč né takovej tlak a výkon. jo a na tom měření byl tlak ,,jen" 1,7b , teť su na 1,9až 2b
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
ze starýho komůrkáča to asi jinak nedostaneš. jen odhadem při tlaku 1,2 by bylo asi 80-90k. nad 1b to začná intenzivně tahat. a zhoršit výkon? když sem měl jednu dobu tlak 2,5b jelo to jak prase!! něčím to asi bude...mvolesko píše:no jestli mas 105k, tak ten tlak co foukas je zbytecne nesmyslenej, protoze na 105k ti staci max 1.2baru spis min, navic vyrazenej obtok naopak muze zhorsit vykon, turbo ve vysokejch otackach brzdy vejfukove plyny ...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
nesmysl seriovej GTD co mel 80koni mel tlak 0.9b, jinak vim o starej komurkacich s obsahem 3L 400koni a 700Nm a divny je ze tlacej jen 1.5 baruiTD píše:ze starýho komůrkáča to asi jinak nedostaneš. jen odhadem při tlaku 1,2 by bylo asi 80-90k. nad 1b to začná intenzivně tahat. a zhoršit výkon? když sem měl jednu dobu tlak 2,5b jelo to jak prase!! něčím to asi bude...mvolesko píše:no jestli mas 105k, tak ten tlak co foukas je zbytecne nesmyslenej, protoze na 105k ti staci max 1.2baru spis min, navic vyrazenej obtok naopak muze zhorsit vykon, turbo ve vysokejch otackach brzdy vejfukove plyny ...
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
máš pravdu, pokud bych to držel 10km tak to nedojede!! ale pokud to máš na předjetí kdy šlápneš a seš před autem a sundáš nohu z plynu tak asi to nic není ty 3vteřiny zátěže! to je o čem sem mluvil- jak se s autem zachází! já to nemám na závodění. jo a k tomu GTD 80k, má jiný turbo a vodou chlazený, intercoler (moje 70k origo to nemá) a taky má jiný trysky! tak nevim jak si to přeberešjayd píše:iTD: 2.5 baru??? a co jsi tam mel za turbo..me pripada, ze tohle uz je celkem vysoka hodnota na to,aby to vydrzelo delsi jak 10km cestu
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
nesmysl je z 3l TD 400k a při tlaku 1,5 už úplně! to je litrový výkon 133k a v přepočtu na moje by mělo 213k což je úplná kravina! proč nemaj borci s 1,9TDi 250k při tom tlaku?? že má DTM racing Audi 5,5l TDi 700k při 3barech to se dá pochopit, ale 1,5? ee, zamysli semvolesko píše: nesmysl seriovej GTD co mel 80koni mel tlak 0.9b, jinak vim o starej komurkacich s obsahem 3L 400koni a 700Nm a divny je ze tlacej jen 1.5 baru
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
iTD píše:nesmysl je z 3l TD 400k a při tlaku 1,5 už úplně! to je litrový výkon 133k a v přepočtu na moje by mělo 213k což je úplná kravina! proč nemaj borci s 1,9TDi 250k při tom tlaku?? že má DTM racing Audi 5,5l TDi 700k při 3barech to se dá pochopit, ale 1,5? ee, zamysli semvolesko píše: nesmysl seriovej GTD co mel 80koni mel tlak 0.9b, jinak vim o starej komurkacich s obsahem 3L 400koni a 700Nm a divny je ze tlacej jen 1.5 baru

pise ze ma tlak 1.8baru
http://www.racingtdi.com/engine.htm
http://www.racingtdi.com/engine.htm
porad mi to furt nedochazi ty mas vetsi tlak nez on mas sice o neco menzi objem ale chybi ti 140koni asi je nekde problem
jenom malej joke
http://www.racingtdi.com/engine.htm
http://www.racingtdi.com/engine.htmporad mi to furt nedochazi ty mas vetsi tlak nez on mas sice o neco menzi objem ale chybi ti 140koni asi je nekde problem
jenom malej jokeTDI 4x4 90Hp --> 2++Hp

