Hodnoty tlaků turba na motor 130 PD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

chucky píše:a neměl bys odečíst 1bar jako tlak vzduchu ? ;)
určitě ne! v originále to dávalo 0,7b (změřeno), a v manuálu píšou 0,8b. momentálně su těsně pod hranicí 2b. kdybych odečetl 1bar tak s tlakem 0,9 asi stará 1,6TD nedosáhne 105k. :D
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já mám na turbu 1,55- 1,6bar a není problém, opravdu jde o to jak se k tomu kdo chová
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Huml píše:já mám na turbu 1,55- 1,6bar a není problém, opravdu jde o to jak se k tomu kdo chová
co tím myslíš, styl jízdy ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

Huml píše:já mám na turbu 1,55- 1,6bar a není problém, opravdu jde o to jak se k tomu kdo chová
a co máš za turbo?
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

iTD píše:
chucky píše:a neměl bys odečíst 1bar jako tlak vzduchu ? ;)
určitě ne! v originále to dávalo 0,7b (změřeno), a v manuálu píšou 0,8b. momentálně su těsně pod hranicí 2b. kdybych odečetl 1bar tak s tlakem 0,9 asi stará 1,6TD nedosáhne 105k. :D
Zajímavé..........nikdy bych neřekl, že tento tlak může turbo vydržet. Obzvlášť 1,6 TD. Ale rozhodně bych to nikomu nedoporučil!
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

iTD píše:
chucky píše:jinak říká se že na turbu se muze přidat max 12 procent... ale tak to je uprava na "životnost" (LOL)
nevim nevim, já mám tlak 1,9baru, turbo orgo, starý, s úpravou najeto 15tis. km, pár dní sem tlačil přes 2,5baru. po kontrole stále v pořádku. nikomu nechci nic vnucovat, ale myslím že nejvíc záleží na zacházení. ale jinak máš asi pravdu. (rofl)
Člověče ty máš vůbec zajímavé to tvoje vozítko. Ale divná mi je jedna věc. Když jsem se díval na ten tvůj graf, tak to na ten tlak nevypadá. Myslím ten nástup krouťáku.... Jetli máš turbo s obtokem, tak by tlak a s ním krouťák měl prakticky fofrem vyletět strmě vzhůru a pak padat. Navíc při tom tlaku!!!! Ten nástup je jako bez turba! Ale je fakt, že zo může být tím, že ten graf je blbě vykreslený a je jen spojnicí 6ti bodů.A co ty hadice od turba??? To máš nějak překopané??? Nebo to vydrží trojnásobek tlaku oproti originálu???? A navíc to nějak moc hulí. Chladíš to dost? Jestli do dost chladíš, tak při tolika vzduchu by to snat tak hulit nemělo, ne? Kruci ty TDčka mají snad nějaké svoje specifika, nebo co...Taky bych bral takový tlak.
Reesha na 130PS turbu nastavuje něco kolem 1,45 na těch zhruba 150-160koní výkonu.
Možná by se k tomu mohl vyjádřit ještě Andre.....
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

TDIPOWER napsal: Člověče ty máš vůbec zajímavé to tvoje vozítko. Ale divná mi je jedna věc. Když jsem se díval na ten tvůj graf, tak to na ten tlak nevypadá. Myslím ten nástup krouťáku.... Jetli máš turbo s obtokem, tak by tlak a s ním krouťák měl prakticky fofrem vyletět strmě vzhůru a pak padat. Navíc při tom tlaku!!!! Ten nástup je jako bez turba! Ale je fakt, že zo může být tím, že ten graf je blbě vykreslený a je jen spojnicí 6ti bodů.A co ty hadice od turba??? To máš nějak překopané??? Nebo to vydrží trojnásobek tlaku oproti originálu???? A navíc to nějak moc hulí. Chladíš to dost? Jestli do dost chladíš, tak při tolika vzduchu by to snat tak hulit nemělo, ne? Kruci ty TDčka mají snad nějaké svoje specifika, nebo co...Taky bych bral takový tlak.
Reesha na 130PS turbu nastavuje něco kolem 1,45 na těch zhruba 150-160koní výkonu.
Možná by se k tomu mohl vyjádřit ještě Andre.....[/quote]
..................................................................................................
turbo je s obtokem, ale je vyřazen. graf je nic moc ale pro mě bylo důležitý hodnoty. hadice jsou různé, trubky nerezové, jednou se mě stalo že se hadica vyvlekla a jednou jedna stará praskla. s tym kouřem na té fotce to byly začátky a hlavně když ještě turbo netlačilo- teť : http://www.youtube.com/watch?v=bcMRbJIe65A s tym výkonem u TDi to je jiný- tdi má mnohem lepší spalování a přímej vstřik. turbo mám origo (značku nevim) ale na 1,6TD je fakt velký (taky je velkej turboefekt). u TD není elektronika která ti tlak omezí a pokud vyřadíš regulace a doladíš dávku tak proč né takovej tlak a výkon. jo a na tom měření byl tlak ,,jen" 1,7b , teť su na 1,9až 2b
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

no jestli mas 105k, tak ten tlak co foukas je zbytecne nesmyslenej, protoze na 105k ti staci max 1.2baru spis min, navic vyrazenej obtok naopak muze zhorsit vykon, turbo ve vysokejch otackach brzdy vejfukove plyny ...
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mvolesko píše:no jestli mas 105k, tak ten tlak co foukas je zbytecne nesmyslenej, protoze na 105k ti staci max 1.2baru spis min, navic vyrazenej obtok naopak muze zhorsit vykon, turbo ve vysokejch otackach brzdy vejfukove plyny ...
ze starýho komůrkáča to asi jinak nedostaneš. jen odhadem při tlaku 1,2 by bylo asi 80-90k. nad 1b to začná intenzivně tahat. a zhoršit výkon? když sem měl jednu dobu tlak 2,5b jelo to jak prase!! něčím to asi bude...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

iTD píše:
mvolesko píše:no jestli mas 105k, tak ten tlak co foukas je zbytecne nesmyslenej, protoze na 105k ti staci max 1.2baru spis min, navic vyrazenej obtok naopak muze zhorsit vykon, turbo ve vysokejch otackach brzdy vejfukove plyny ...
ze starýho komůrkáča to asi jinak nedostaneš. jen odhadem při tlaku 1,2 by bylo asi 80-90k. nad 1b to začná intenzivně tahat. a zhoršit výkon? když sem měl jednu dobu tlak 2,5b jelo to jak prase!! něčím to asi bude...
nesmysl seriovej GTD co mel 80koni mel tlak 0.9b, jinak vim o starej komurkacich s obsahem 3L 400koni a 700Nm a divny je ze tlacej jen 1.5 baru
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

iTD: 2.5 baru??? a co jsi tam mel za turbo..me pripada, ze tohle uz je celkem vysoka hodnota na to,aby to vydrzelo delsi jak 10km cestu (LOL)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jayd píše:iTD: 2.5 baru??? a co jsi tam mel za turbo..me pripada, ze tohle uz je celkem vysoka hodnota na to,aby to vydrzelo delsi jak 10km cestu (LOL)
máš pravdu, pokud bych to držel 10km tak to nedojede!! ale pokud to máš na předjetí kdy šlápneš a seš před autem a sundáš nohu z plynu tak asi to nic není ty 3vteřiny zátěže! to je o čem sem mluvil- jak se s autem zachází! já to nemám na závodění. jo a k tomu GTD 80k, má jiný turbo a vodou chlazený, intercoler (moje 70k origo to nemá) a taky má jiný trysky! tak nevim jak si to přebereš
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mvolesko píše: nesmysl seriovej GTD co mel 80koni mel tlak 0.9b, jinak vim o starej komurkacich s obsahem 3L 400koni a 700Nm a divny je ze tlacej jen 1.5 baru
nesmysl je z 3l TD 400k a při tlaku 1,5 už úplně! to je litrový výkon 133k a v přepočtu na moje by mělo 213k což je úplná kravina! proč nemaj borci s 1,9TDi 250k při tom tlaku?? že má DTM racing Audi 5,5l TDi 700k při 3barech to se dá pochopit, ale 1,5? ee, zamysli se
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

iTD píše:
mvolesko píše: nesmysl seriovej GTD co mel 80koni mel tlak 0.9b, jinak vim o starej komurkacich s obsahem 3L 400koni a 700Nm a divny je ze tlacej jen 1.5 baru
nesmysl je z 3l TD 400k a při tlaku 1,5 už úplně! to je litrový výkon 133k a v přepočtu na moje by mělo 213k což je úplná kravina! proč nemaj borci s 1,9TDi 250k při tom tlaku?? že má DTM racing Audi 5,5l TDi 700k při 3barech to se dá pochopit, ale 1,5? ee, zamysli se
(offtopic) amg65 ma při tlaku 1,5 baru tocak 1000nm. (LOL)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

pise ze ma tlak 1.8baru
http://www.racingtdi.com/engine.htm

Obrázekhttp://www.racingtdi.com/engine.htm

porad mi to furt nedochazi ty mas vetsi tlak nez on mas sice o neco menzi objem ale chybi ti 140koni asi je nekde problem (LOL) jenom malej joke
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“