Hodnoty tlaků turba na motor 130 PD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mmirek
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2006, 20:40

Hodnoty tlaků turba na motor 130 PD

Příspěvek od Mmirek »

Nutně
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

jako v originálu? na co?
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Když je to tak nutný, tak 1,3 baru. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Bóďa píše:Když je to tak nutný, tak 1,3 baru. :D
Turbo 130 je v sérii 1,3 baru a kolik se dá dát na rozumný čip aby dlouho vydrželo ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

bobo píše:
Bóďa píše:Když je to tak nutný, tak 1,3 baru. :D
Turbo 130 je v sérii 1,3 baru a kolik se dá dát na rozumný čip aby dlouho vydrželo ?
1,5 bar +/- přes 1,6 bych určitě nešel..... ale viděl jsem i 1,95 (LOL)
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

mám 1,45
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

já mám stejně jako TDIPOWER, drží skoro rok... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

hmm, a o kolik se zvedne výkon, když se změní třeba z 1,3 na 1,45 ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

jinak říká se že na turbu se muze přidat max 12 procent... ale tak to je uprava na "životnost" (LOL)
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

bobo píše:hmm, a o kolik se zvedne výkon, když se změní třeba z 1,3 na 1,45 ?
no když nepovolíš omezovač momentu a nepřidáš palivo... tak to bude slabota.... :roll:
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

chucky píše:
bobo píše:hmm, a o kolik se zvedne výkon, když se změní třeba z 1,3 na 1,45 ?
no když nepovolíš omezovač momentu a nepřidáš palivo... tak to bude slabota.... :roll:
jakého ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

jak budeš zvedat tlak turba??
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

chucky píše:jak budeš zvedat tlak turba??
já ne, nevím o tom takřka nic, jen mě zajímá jak to vlastně funguje...
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

chucky píše:jinak říká se že na turbu se muze přidat max 12 procent... ale tak to je uprava na "životnost" (LOL)
nevim nevim, já mám tlak 1,9baru, turbo orgo, starý, s úpravou najeto 15tis. km, pár dní sem tlačil přes 2,5baru. po kontrole stále v pořádku. nikomu nechci nic vnucovat, ale myslím že nejvíc záleží na zacházení. ale jinak máš asi pravdu. (rofl)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

a neměl bys odečíst 1bar jako tlak vzduchu ? ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“