Stránka 2 z 4
Napsal: 25 říj 2006, 16:15
od Smoke
chucky píše:a neměl bys odečíst 1bar jako tlak vzduchu ?

určitě ne! v originále to dávalo 0,7b (změřeno), a v manuálu píšou 0,8b. momentálně su těsně pod hranicí 2b. kdybych odečetl 1bar tak s tlakem 0,9 asi stará 1,6TD nedosáhne 105k.

Napsal: 25 říj 2006, 21:09
od Huml
já mám na turbu 1,55- 1,6bar a není problém, opravdu jde o to jak se k tomu kdo chová
Napsal: 26 říj 2006, 05:56
od bobo
Huml píše:já mám na turbu 1,55- 1,6bar a není problém, opravdu jde o to jak se k tomu kdo chová
co tím myslíš, styl jízdy ?
Napsal: 26 říj 2006, 07:37
od chucky
Huml píše:já mám na turbu 1,55- 1,6bar a není problém, opravdu jde o to jak se k tomu kdo chová
a co máš za turbo?
Napsal: 26 říj 2006, 08:00
od TDIPOWER
iTD píše:chucky píše:a neměl bys odečíst 1bar jako tlak vzduchu ?

určitě ne! v originále to dávalo 0,7b (změřeno), a v manuálu píšou 0,8b. momentálně su těsně pod hranicí 2b. kdybych odečetl 1bar tak s tlakem 0,9 asi stará 1,6TD nedosáhne 105k.

Zajímavé..........nikdy bych neřekl, že tento tlak může turbo vydržet. Obzvlášť 1,6 TD. Ale rozhodně bych to nikomu nedoporučil!
Napsal: 26 říj 2006, 08:40
od TDIPOWER
iTD píše:chucky píše:jinak říká se že na turbu se muze přidat max 12 procent... ale tak to je uprava na "životnost"

nevim nevim, já mám tlak 1,9baru, turbo orgo, starý, s úpravou najeto 15tis. km, pár dní sem tlačil přes 2,5baru. po kontrole stále v pořádku. nikomu nechci nic vnucovat, ale myslím že nejvíc záleží na zacházení. ale jinak máš asi pravdu.

Člověče ty máš vůbec zajímavé to tvoje vozítko. Ale divná mi je jedna věc. Když jsem se díval na ten tvůj graf, tak to na ten tlak nevypadá. Myslím ten nástup krouťáku.... Jetli máš turbo s obtokem, tak by tlak a s ním krouťák měl prakticky fofrem vyletět strmě vzhůru a pak padat. Navíc při tom tlaku!!!! Ten nástup je jako bez turba! Ale je fakt, že zo může být tím, že ten graf je blbě vykreslený a je jen spojnicí 6ti bodů.A co ty hadice od turba??? To máš nějak překopané??? Nebo to vydrží trojnásobek tlaku oproti originálu???? A navíc to nějak moc hulí. Chladíš to dost? Jestli do dost chladíš, tak při tolika vzduchu by to snat tak hulit nemělo, ne? Kruci ty TDčka mají snad nějaké svoje specifika, nebo co...Taky bych bral takový tlak.
Reesha na 130PS turbu nastavuje něco kolem 1,45 na těch zhruba 150-160koní výkonu.
Možná by se k tomu mohl vyjádřit ještě Andre.....
Napsal: 26 říj 2006, 08:55
od Smoke
TDIPOWER napsal: Člověče ty máš vůbec zajímavé to tvoje vozítko. Ale divná mi je jedna věc. Když jsem se díval na ten tvůj graf, tak to na ten tlak nevypadá. Myslím ten nástup krouťáku.... Jetli máš turbo s obtokem, tak by tlak a s ním krouťák měl prakticky fofrem vyletět strmě vzhůru a pak padat. Navíc při tom tlaku!!!! Ten nástup je jako bez turba! Ale je fakt, že zo může být tím, že ten graf je blbě vykreslený a je jen spojnicí 6ti bodů.A co ty hadice od turba??? To máš nějak překopané??? Nebo to vydrží trojnásobek tlaku oproti originálu???? A navíc to nějak moc hulí. Chladíš to dost? Jestli do dost chladíš, tak při tolika vzduchu by to snat tak hulit nemělo, ne? Kruci ty TDčka mají snad nějaké svoje specifika, nebo co...Taky bych bral takový tlak.
Reesha na 130PS turbu nastavuje něco kolem 1,45 na těch zhruba 150-160koní výkonu.
Možná by se k tomu mohl vyjádřit ještě Andre.....[/quote]
..................................................................................................
turbo je s obtokem, ale je vyřazen. graf je nic moc ale pro mě bylo důležitý hodnoty. hadice jsou různé, trubky nerezové, jednou se mě stalo že se hadica vyvlekla a jednou jedna stará praskla. s tym kouřem na té fotce to byly začátky a hlavně když ještě turbo netlačilo- teť :
http://www.youtube.com/watch?v=bcMRbJIe65A s tym výkonem u TDi to je jiný- tdi má mnohem lepší spalování a přímej vstřik. turbo mám origo (značku nevim) ale na 1,6TD je fakt velký (taky je velkej turboefekt). u TD není elektronika která ti tlak omezí a pokud vyřadíš regulace a doladíš dávku tak proč né takovej tlak a výkon. jo a na tom měření byl tlak ,,jen" 1,7b , teť su na 1,9až 2b
Napsal: 26 říj 2006, 09:05
od mvolesko
no jestli mas 105k, tak ten tlak co foukas je zbytecne nesmyslenej, protoze na 105k ti staci max 1.2baru spis min, navic vyrazenej obtok naopak muze zhorsit vykon, turbo ve vysokejch otackach brzdy vejfukove plyny ...
Napsal: 26 říj 2006, 11:47
od Smoke
mvolesko píše:no jestli mas 105k, tak ten tlak co foukas je zbytecne nesmyslenej, protoze na 105k ti staci max 1.2baru spis min, navic vyrazenej obtok naopak muze zhorsit vykon, turbo ve vysokejch otackach brzdy vejfukove plyny ...
ze starýho komůrkáča to asi jinak nedostaneš. jen odhadem při tlaku 1,2 by bylo asi 80-90k. nad 1b to začná intenzivně tahat. a zhoršit výkon? když sem měl jednu dobu tlak 2,5b jelo to jak prase!! něčím to asi bude...
Napsal: 26 říj 2006, 13:55
od mvolesko
iTD píše:mvolesko píše:no jestli mas 105k, tak ten tlak co foukas je zbytecne nesmyslenej, protoze na 105k ti staci max 1.2baru spis min, navic vyrazenej obtok naopak muze zhorsit vykon, turbo ve vysokejch otackach brzdy vejfukove plyny ...
ze starýho komůrkáča to asi jinak nedostaneš. jen odhadem při tlaku 1,2 by bylo asi 80-90k. nad 1b to začná intenzivně tahat. a zhoršit výkon? když sem měl jednu dobu tlak 2,5b jelo to jak prase!! něčím to asi bude...
nesmysl seriovej GTD co mel 80koni mel tlak 0.9b, jinak vim o starej komurkacich s obsahem 3L 400koni a 700Nm a divny je ze tlacej jen 1.5 baru
Napsal: 26 říj 2006, 14:12
od jayd
iTD: 2.5 baru??? a co jsi tam mel za turbo..me pripada, ze tohle uz je celkem vysoka hodnota na to,aby to vydrzelo delsi jak 10km cestu

Napsal: 26 říj 2006, 14:24
od Smoke
jayd píše:iTD: 2.5 baru??? a co jsi tam mel za turbo..me pripada, ze tohle uz je celkem vysoka hodnota na to,aby to vydrzelo delsi jak 10km cestu

máš pravdu, pokud bych to držel 10km tak to nedojede!! ale pokud to máš na předjetí kdy šlápneš a seš před autem a sundáš nohu z plynu tak asi to nic není ty 3vteřiny zátěže! to je o čem sem mluvil- jak se s autem zachází! já to nemám na závodění. jo a k tomu GTD 80k, má jiný turbo a vodou chlazený, intercoler (moje 70k origo to nemá) a taky má jiný trysky! tak nevim jak si to přebereš
Napsal: 26 říj 2006, 14:35
od Smoke
mvolesko píše:
nesmysl seriovej GTD co mel 80koni mel tlak 0.9b, jinak vim o starej komurkacich s obsahem 3L 400koni a 700Nm a divny je ze tlacej jen 1.5 baru
nesmysl je z 3l TD 400k a při tlaku 1,5 už úplně! to je litrový výkon 133k a v přepočtu na moje by mělo 213k což je úplná kravina! proč nemaj borci s 1,9TDi 250k při tom tlaku?? že má DTM racing Audi 5,5l TDi 700k při 3barech to se dá pochopit, ale 1,5? ee, zamysli se
Napsal: 26 říj 2006, 15:59
od chucky
iTD píše:mvolesko píše:
nesmysl seriovej GTD co mel 80koni mel tlak 0.9b, jinak vim o starej komurkacich s obsahem 3L 400koni a 700Nm a divny je ze tlacej jen 1.5 baru
nesmysl je z 3l TD 400k a při tlaku 1,5 už úplně! to je litrový výkon 133k a v přepočtu na moje by mělo 213k což je úplná kravina! proč nemaj borci s 1,9TDi 250k při tom tlaku?? že má DTM racing Audi 5,5l TDi 700k při 3barech to se dá pochopit, ale 1,5? ee, zamysli se

amg65 ma při tlaku 1,5 baru tocak 1000nm.

Napsal: 26 říj 2006, 16:10
od mvolesko
pise ze ma tlak 1.8baru
http://www.racingtdi.com/engine.htm
http://www.racingtdi.com/engine.htm
porad mi to furt nedochazi ty mas vetsi tlak nez on mas sice o neco menzi objem ale chybi ti 140koni asi je nekde problem

jenom malej joke